Το XTrainer της Beta έρχεται για το 2026 με ανανεωμένη εμφάνιση, διατηρώντας τον χρωματικό συνδυασμό “Total Grey” και ενισχύοντας τη ζωντάνια της πιο ολοκληρωμένης “made in Italy” μοτοσυκλέτας enduro.
Το XTrainer προσφέρει στους αναβάτες ένα μοναδικό πακέτο τεχνικού εξοπλισμού, επιδόσεων, εργονομίας και σχεδιασμού, και στο νέο μοντέλο της φετινής χρονιάς, διαθέτει έναν εντελώς νέο κινητήρα 250 2T ο οποίος κληρονομεί τις πρόσφατες τεχνικές λύσεις που χρησιμοποιούνται στο X-PRO. Χάρη σε μοναδικά χαρακτηριστικά όπως η εξαιρετική ελαστικότητα του κινητήρα και η εξαιρετική οδηγική άνεση, το XTrainer ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες όλων των αναβατών που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα υψηλής απόδοσης και η οποία είναι, πάνω απ’ όλα, εύκολη στην οδήγηση και πρακτική, επιτρέποντας στον αναβάτη να αντιμετωπίζει εύκολα οποιαδήποτε κατάσταση. Είτε είσαι ερασιτέχνης που ψάχνει για την πρώτη του μοτοσικλέτα, είτε έμπειρος αναβάτης Enduro που αναζητά κάτι λιγότερο κουραστικό και απαιτητικό, είτε ένας έμπειρος αναβάτης που θέλει μια σύντροφο για extreme Enduro, το XTrainer είναι η ιδανική λύση.
Με χαμηλότερο ύψος σέλας σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα RR, με στενό μεσαίο τμήμα και πλήρη απόδοση που ελέγχεται εύκολα σε όλο το φάσμα των στροφών, το XTrainer έχει τη δύναμη που χρειάζεται για να κρατήσει την αγωνιστική γραμμή, αλλά προτιμά ελαφρώς πιο αργές και πιο τεχνικές διαδρομές όπου μπορεί να εκμεταλλευτεί τα trial χαρακτηριστικά του καθώς και τη ροπή του δίχρονου κινητήρα Beta 250 ή 300.
Βασικά χαρακτηριστικά του XTrainer
• Περιορισμένο βάρος: μια εξαιρετικά ευέλικτη μοτοσυκλέτα, ακόμη και για αρχάριους, διευκολύνει τους ελιγμούς σε στάση και μειώνει την ενέργεια που απαιτείται για τη διαχείρισή τους. Αυτό ενισχύει την οδηγική ευχαρίστηση.
• Ύψος σέλας: μειωμένο κατά 20 mm σε σύγκριση με τη σειρά RR, για μεγαλύτερη ασφάλεια σε κάθε περίσταση.
• Φρένα: Nissin, με δίσκους διαμέτρου 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω.
• Μπαταρία: ελαφριά, υψηλής απόδοσης μπαταρία λιθίου.
• Αναρτήσεις: R16V πιρούνι με καλάμια 43 mm μπροστά, και προοδευτική ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και μοχλικό πίσω. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, με το πιρούνι να διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και επαναφορά, και το μονό αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, τη συμπίεση και την επαναφορά.
• Απόδοση: Άμεση, γραμμική, γεμάτη και ισχυρή – ο τέλειος συνδυασμός για διασκέδαση παντού!
• Beta Progressive Valve: η βαλβίδα εξάτμισης Beta Progressive μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα από τον αναβάτη μέσω ενός ρυθμιστή, επιτρέποντας την αποτελεσματική προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα ώστε να ταιριάζει σε κάθε είδος χρήσης.
• Διακόπτης αλλαγής χάρτη με κουμπί στο τιμόνι.
• Ρεζερβουάρ: Διαφανές ρεζερβουάρ 8,8 λίτρων.
• Αυτόματη μίξη λαδιού: Το δοχείο λαδιού βρίσκεται κάτω από τη σέλα (η οποία ανοίγει εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού), καταργώντας την ανάγκη για προμίξη λαδιού-καυσίμου.
• Μαλακά ελαστικά: Η μαλακή γόμα και ο επιθετικός σχεδιασμός τους εγγυώνται πρόσφυση σε κάθε περίπτωση.
• Βεντιλατέρ: Αν και ο δίχρονος κινητήρας προσφέρει εξαιρετική θερμική ισορροπία, το βεντιλατέρ είναι τοποθετημένος ως στάνταρ εξοπλισμός στο XTrainer, για να διασφαλίζεται ότι ο κινητήρας διατηρεί πάντα την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ακόμη και σε πιο αργές διαδρομές.
• Μίζα: Άμεση και αξιόπιστη, απαραίτητη κατά την επανεκκίνηση της μοτοσικλέτας σε δύσκολες καταστάσεις.
• Κινητήρας και συμπλέκτης: Προέρχονται από τη σειρά RR, η απόδοση του κινητήρα είναι επαρκώς ρυθμισμένη ώστε να ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του XTrainer, με πολλά σημαντικά νέα φέτος.
Αλλαγές στη σειρά ΜΥ2026
- Νέα γραφικά
- Νέο πίσω φως LED
- Μεγαλύτερο και πιο στιβαρό πολυόργανο.
- Αναβαθμισμένος κινητήρας στο 250 που πλέον έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτόν του 300: νέο έμβολο με μεγαλύτερη διάμετρο και νέος στρόφαλος με μικρότερη διαδρομή εμβόλου. Επανασχεδιασμένη κεφαλή με διαφορετικό θάλαμο καύσης και νέο κύλινδρο με τροποποιημένη θύρας μεταφοράς. Επιπλέον, ο στροφαλοθάλαμος φιλοξενεί μεγαλύτερα και πιο ανθεκτικά ρουλεμάν.
- Πιο μακριά σχέση στη δευτέρα ώστε να γίνεται πιο ομαλά η αλλαγή σε τρίτη σχέση.