Assoluti d’Italia: Πρωταθλητής ο Brad Freeman

Ο τελευταίος γύρος του Assoluti d’Italia Enduro 2024 πραγματοποιήθηκε στην Arma di Taggia κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες που ανάγκασαν τους διοργανωτές να ακυρώσουν τον αγώνα της Κυριακής και να μικρύνουν τη διαδρομή του Σαββάτου. Έχοντας βαθμολογικό προβάδισμα (τόσο στη Γενική όσο και στην κατηγορία “Ξένων αναβατών”, ο Brad Freeman (Beta RR Race 300κατάφερε να ελέγξει τον αγώνα και με τον δεύτερο συνολικό χρόνο στις τρεις ειδικές κατάφερε να εξασφαλίσει τον τίτλο και στις δύο κατηγορίες.

Brad Freeman:  “Ολοκληρώσαμε την αγωνιστική σεζόν για το 2024 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κερδίζοντας το Enduro Assoluti d’Italia μετά την επιτυχία μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, στην κατηγορία E3. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για τη δουλειά που έγινε όχι μόνο στην Arma di Taggia αλλά και σε όλη τη σεζόν του 2024.”

Ο αγώνας της Liguria ολοκλήρωσε επίσημα τη σεζόν 2024 και το προσωπικό της Beta θα ήθελε να συγχαρεί και να ευχαριστήσει την εργοστασιακή ομάδα.

Welcome Party για τα νέα μοντέλα Beta

Η έλευση στην Ελλάδα των νέων μοντέλων της σειράς “RR Race 2025” από τη Beta ήταν μια καλή αφορμή για… party! “Χώρος υποδοχής” των καλεσμέων της Beta Chachagias Racing Team ήταν το εντυπωσιακό Le Roi Cafe στο Χαλάνδρι, όπου οι νέες “RR Race” ανέβηκαν κυριολεκτικά στη σκηνή δημιουργώντας μια έντονη αντίθεση με τη νοσταλγική ροκ διακόσμηση του εντυπωσιακού αυτού χώρου. Μαζί τους ήταν και αρκετά ακόμα μοντέλα, από τη motocross RX 300 μέχρι την Xtrainer και από τις καθημερινά ALP 4.0 και ALP-X μέχρι την custom rally bike που έστησε η ομάδα για αγώνες Rally. Η εκδήλωση συγκέντρωσε πολλούς λάτρεις του ελληνικού Enduro που είχαν την ευκαιρία, εκτός από να δουν από κοντά τα νέα μοντέλα, να συναντήσουν φίλους και γνωστούς από πολλά μέρη της Ελλάδας. Έτσι, εκτός της Αθήνας και των γύρω περιοχών, είδαμε προσκεκλειμένους από τους Αγίους Θεοδώρους, την Χαλκίδα, την Καρδίτσα αλλά και διεθνείς συμμετοχές. Η βραδιά κύλησε σε πολύ ζεστό κλίμα, με τα μέλη της Beta Chachagias Racing Team να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τις πρόσφατες διοργανώσεις και εκδηλώσεις αλλά και τα σχέδια τους για την ερχόμενη χρονιά.

Φωτογραφίες: enduro24.gr

betamotor Γενικά

Μονίμως στο βάθρο η Βeta RR 300 Race

Μετά την επικράτηση του Brad Freeman στον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος EnduroGP στη Γαλλία, ο Βρετανός αναβάτης δοκίμασε τις δυνάμεις του για πρώτη φορά και σε έναν αγώνα Indoor Enduro. Στη σέλα της αγαπημένης του RR  Race 2T 300 κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση στο Indoor Enduro of Champions και να γίνει ο μοναδικός αναβάτης που εξασφάλισε δύο θέσεις στα βάθρα αυτών των δύο τόσο διαφορετικών αγώνων. Αξίζει να σημειωθεί πως και η Βeta RR 300 Race ήταν ίσως από τις πιο προσιτές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας EnduroGP στα paddock στη Brioude (Γαλλία) όσο και στη Newcastle Arena και σίγουρα η μοναδική που βρέθηκε στο top3 και στους δύο αυτούς αγώνες!

betamotor Αγώνες

Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro στην κατηγορία Ε3 ο Brad Freeman

Δύο εκπληκτικές αγωνιστικές ημέρες είχε ο Brad Freeman (Beta RR Race 300) στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Γαλλία όπου το Σάββατο εξασφάλισε τον τίτλο στην κατηγορία του και την Κυριακή πήρε τη νίκη στην EnduroGP επιστρέφοντας στην κορυφή του Παγκόσμιου Enduro. Read more “Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro στην κατηγορία Ε3 ο Brad Freeman”

ΝΕΑ BETA RR RACE MY 2025

Γρήγορα, ακριβή και λιτά, ακριβώς όπως οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, τα νέα “race-ready” μοντέλα της Beta αλλάζουν το όνομά τους συνεχίζοντας να παρέχουν σε όλους τους λάτρεις του off-road εξαιρετικές επιδόσεις και μηδενικούς συμβιβασμούς.

Οι νέες μοτοσυκλέτες RR Race του 2025 αντιπροσωπεύουν τις “ετοιμοπόλεμες” εκδόσεις των μοντέλων X-Pro που παρουσιάστηκαν πριν λίγους μήνες από τη Beta, με σειρά βελτιώσεων στον κινητήρα, την ανάρτηση και το πλαίσιο, καθιστώντας τα ιδανικά για να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα όταν το χρονόμετρο μετράει. Σχεδιασμένες τόσο για διαδρομές υψηλής δυσκολίας με χαμηλές ταχύτητες που συναντάμε σε αγώνες τύπου Hard Enduro, όσο και για ειδικές διαδρομές με τέρμα γκάζι, τα μοντέλα Race παρέχουν στους αναβάτες την αυτοπεποίθηση και την οδηγησιμότητα που μόνο η Beta μπορεί να προσφέρει. Read more “ΝΕΑ BETA RR RACE MY 2025”

betamotor Γενικά

Νέα μοντέλα Trial EVO MY 2025

Η Beta λανσάρει τα νέα μοντέλα Trial EVO ΜΥ2025 συνεχίζοντας την εξέλιξη που βοήθησε τη σειρά EVO να γίνει αυτή με τις περισσότερες πωλήσεις μοτοσυκλετών trial στον κόσμο. Οι μηχανικοί της Beta συνέχισαν τη βελτίωση της σειράς EVO που για το 2025 έρχονται με ένα ολοκαίνουργιο πακέτο ανάρτησης που βελτιώνει τη συνολική ισορροπία και την οδική συμπεριφορά. Η σειρά EVO είναι μια από τις πιο πλήρεις και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των αναβατών, ανεβάζοντας τις δυνατότητες και το επίπεδο τους. Απόδειξη είναι η έντονη παρουσία των μοντέλων EVO στα paddocks κάθε μορφής αγώνων. Read more “Νέα μοντέλα Trial EVO MY 2025”

betamotor Γενικά

EnduroGP: Μια ανάσα από τη νίκη o Brad Freeman στην Ουαλία

Το Σαββατοκύριακο 3-4 Αυγούστου η Beta Factory Enduro Team ταξίδεψε στην Ουαλία για τον προτελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος EnduroGP 2024, που πραγματοποιήθηκε στο Rhayader, μια πόλη με παράδοση στους αγώνες enduro. Ο αγώνας σηματοδότησε την επιστροφή της Ουαλίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από 15 χρόνια προσελκύοντας μεγάλο αριθμό θεατών ήδη από τη Super Test, το απόγευμα της Παρασκευής. Read more “EnduroGP: Μια ανάσα από τη νίκη o Brad Freeman στην Ουαλία”

Παγκόσμιος πρωταθλητής Trial3 ο George Hemingway με Beta

Τερματίζοντας στη δεύτερη θέση στον πέμπτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Trial, o George Hemingway εξασφάλισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του στην κατηγορία.

Παρά τον ελαφρύ τραυματισμό του κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Βέλγιο, ο 16 ετών George Hemingway (Beta EVO Factory 125) κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση και με αυτόν τον τρόπο διατήρησε τον τίτλο του πρωταθλητή στην Trial3. O Hemingway είχε στους προηγούμενος αγώνες μόνο νίκες (6 στα 6) και πλέον προηγείται με 25 βαθμούς, με μόλις έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος (για την κατηγορία Trial3). Στην κατηγορία Trial3 μπορούν να συμμετέχουν αναβάτες μέχρι την ηλικία των 21 ετών, κάτι που κάνει την επιτυχία του George ακόμα πιο εντυπωσιακή. Read more “Παγκόσμιος πρωταθλητής Trial3 ο George Hemingway με Beta”

betamotor Αγώνες

Νέα motocross Beta RX MY 2025

Δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από την παρουσίαση της σειράς RX (motocross) από τη Beta και η εταιρεία της Τοσκάνης παρουσιάζει τα νέα μοντέλα για το 2025 με βελτιώσεις που την διατηρούν στην κορυφή.
H RX 450 ήταν επίσημα η πρώτη τετράχρονη μοτοσυκλέτα της Beta και ήρθε κατευθείαν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP όπου αγωνίζεται ήδη για τέσσερα χρόνια. Αντίθετα, η RX 300 2T δημιουργήθηκε αρχικά ως μία μοτοσυκλέτα Cross-Country που κυκλοφόρησε αποκλειστικά στις ΗΠΑ (το 2021) έχοντας βασιστεί στο μοντέλο Enduro με συγκεκριμένες προσαρμογές.

Η επιτυχία του project της σειράς RX και η συνεχώς αυξανόμενη εμπειρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP με την 450 4T, οδήγησαν τη μάρκα της Τοσκάνης να ανοίξει το γκάζι και να διαμορφώσει την RX 300 ως μία μοτοσυκλέτα motocross διαχωρίζοντάς την από τα μοντέλα Enduro. Έτσι το μοντέλο του 2025 δέχθηκε μια σειρά από σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα, στις αναρτήσεις και το πλαίσιο και μαζί με την RX 450 αποτελούν πλέον μία εντελώς ανεξάρτητη σειρά μοτοσυκλετών. Φυσικά η φιλοσοφία της Beta παραμένει ίδια και περιγράφεται ιδανικά με τον όρο RideAbility που θέλει κάθε μοτοσυκλέτα του ιταλικού εργοστασίου να είναι ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και με υψηλή, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απόδοση. Έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που προσφέρει διασκέδαση κατά την οδήγηση χωρίς να φοβίζει.

Αλλαγές 2025

BETA RX 450 4T

  • Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Η γεωμετρία του υποπλαισίου παραμένει ίδια αλλά η δομή του έχει ενισχυθεί ενώ η πρόσβαση στο φίλτρο παραμένει στην αριστερή πλευρά και είναι εξαιρετικά εύκολη χωρίς να απαιτεί τη χρήση εργαλείων.
  • Αναρτήσεις: Νέες εσωτερικές ρυθμίσεις στο πιρούνι και το αμορτισέρ για ακόμη καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις στροφές και περισσότερη σταθερότητα.
  • Μπαταρία: Νέα με μεγαλύτερη απόδοση για πιο γρήγορη εκκίνηση του κινητήρα.
  • Τελική μετάδοση: Πίσω γρανάζι με 51 δόντια (από 50) για πιο γρήγορο στροφάρισμα του κινητήρα.
  • Γραφικά: Νέος σχεδιασμός.

BETA RX 300 2T

  • Πλαίσιο: Νέο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για motocross, με παρόμοια χαρακτηριστικά με το RX450.
  • Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Αλουμινένιο υποπλαίσιο και νέο φιλτροκούτι.
  • Πιρούνι: Νέες ρυθμίσεις και μεγαλύτερη διαδρομή από τα Enduro μοντέλα.
  • Αμορτισέρ: Νέο, με μεγαλύτερο έμβολο 50mm που αποδίδει καλύτερα στη σκληρή χρήση.
  • Φρένα: Νέα δαγκάνα μπροστά με μικρότερο μέγεθος, ελαφρύτερη και πιο δυνατή απόδοση. Νέα τρόμπα για το πίσω φρένο με μεγαλύτερη απόδοση.
  • Ψυγεία: Νέα, μεγαλύτερα που προέρχονται από την RX 450.
  • Τελική μετάδοση: Πίσω γρανάζι με 49 δόντια (αντί 48).
  • Πλαστικά: Νέο πίσω φτερό.
  • Ρεζερβουάρ: Νέο με μικρότερη χωρητικότητα (7lt).
  • Αλυσίδα: Νέα, ελαφρύτερη, χωρίς o-ring.
  • Κινητήρας: Νέος, με νέο κύλινδρο και αυξημένη συμπίεση. Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στην εισαγωγή στον στροφαλοθάλομο και στις θυρίδες που σε συνδυασμό με το νέο καρμπυρατέρ (Keihin PWK 38) έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Επανασχεδιασμένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων (5 σχέσεων), ο συμπλέκτης έχει σκληρότερα ελατήρια στην καμπάνα, ενώ νέα είναι η εξάτμιση.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΟΝΤΈΛΑ MOTOCROSS

  • Καβαλέτα τιμονιού: Νέα, με σύστημα απορρόφησης κραδασμών για περισσότερη άνεση, που τοποθετούν το τιμόνι 5mm ψηλότερα.
  • Μαρσπιέ: Νέα, με καλύτερο κράτημα.
  • Άξονας πίσω τροχού: Ενισχυμένος, με νέα μεγαλύτερη διατομή (+2mm) για περισσότερη ακαμψία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ RX 300-450 MY2025