NEA ΒΕΤΑ Alp 4.0 KAI Alp X

Ήρθε επιτέλους η στιγμή για τα νέα Beta ALP! Η οικογένεια Beta μεγαλώνει, φέρνοντας δύο νέα μοντέλα στις κατηγορίες on-off και scrambler. Εμπνευσμένοι από το ιστορικό Alp 4.0, οι τεχνικοί της Betamotor έχουν σχεδιάσει και αναπτύξει δύο εντελώς νέες εκδόσεις, το Alp 4.0 και Alp X. Read more “NEA ΒΕΤΑ Alp 4.0 KAI Alp X”

betamotor Γενικά

EnduroCross: Ξεκίνημα με νίκη του Walker

Απόλυτη επικράτηση του Jonny Walker στη σέλα της δίχρονης Beta RR 300 Racing είδαμε στον πρώτο αγώνα της σειράς AMA EnduroCross 2023. Λίγο πιο βόρεια από το Σιάτλ, στην βορειοδυτική άκρη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, ο περσινός πρωταθλητής της σειράς κέρδισε και τα τρία σκέλη της βραδιάς παίρνοντας την πρώτη θέση στη συνολική κατάταξη.

Σύμφωνα με τους αναβάτες, η διαδρομή στο Angel of the Winds Arena ήταν ιδιαίτερα τεχνική και απαιτούσε σταθερότητα κι ακρίβεια, κάτι που ο Walker είχε και με το παραπάνω.

Στο πρώτο σκέλος ο Walker ήταν ο μόνος αναβάτης που κατάφερε να πιέσει τον Trystan Hart και όταν αυτός υπέπεσε σε λάθος, κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία και να δει πρώτος την καρό σημαία. Στο δεύτερο σκέλος, εφαρμόστηκε παραδοσιακά η ανάποδη σειρά εκκίνησης και ο Walker χρειάστηκε περισσότερη “δουλειά” για να καταφέρει και πάλι να τερματίσει πρώτος ενώ στο τρίτο σκέλος ήταν πραγματικά αχτύπητος κάνοντας το 3 στα 3 με ταχύτατο γυρολόγιο.

Jonny Walker: «Ξεκινώντας τον αγώνα είχα αυτοπεποίθηση, έχω δουλέψει πολύ για αυτό. Πέρυσι ήρθα έχοντας βγει από δύο εγχειρήσεις και τελείωσα τον πρώτο γύρο στην όγδοη θέση. Έτσι το να ξεκινήσω φέτος με νίκη έχει πολύ μεγάλη σημασία για μένα. Ήξερα ότι οδηγούσα καλά, οπότε είμαι πολύ ευχαριστημένος με το πώς πήγε απόψε».

Αποτελέσματα 2023 AMA EnduroCross – 1ος Γύρος:

1. Jonny Walker (BΕΤΑ) 1-1-1

2. Cody Webb (SHR) 7-2-3

3. Ryder LeBlond (HSQ) 5-3-4

4. Colton Haaker (HSQ) 3-8-2

5. Trystan Hart (KTM) 2-5-8

6. Taddy Blazusiak (GG) 4-7-6

7. Cooper Abbott (Shr) 10-6-5

8. Max Gerston (GG) 8-4-9

9. Will Riordan (KTM) 6-9-7

10. Anthony Johnson (KTM) 9-10-10


ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗ BETA HELLAS-THE FUORISTRADA Co.

ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ SPAL (UNIVERSAL)

Στην κορυφή του Παγκόσμιου Enduro η Beta

Με τον Steve Holcombe να κατακτά, στη σέλα της RR 350 Racing, το πρωτάθλημα στην EnduroGP και στην E2, η Beta επέστρεψε στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro. Την επιτυχία του ιταλικού εργοστασίου συμπληρώνουν η κατάκτηση του πρωταθλήματος στην Ε3 με τον Brad Freeman και το πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις των Leo Joyon και Theophile Espinasse του Team Beta OXMOTO που κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στις κατηγορίες Youth και Ε1 αντίστοιχα. Read more “Στην κορυφή του Παγκόσμιου Enduro η Beta”

ΝΕΑ BETA RR RACING MY 2024

Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο όταν πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες του Steve Holcombe και του Brad FreemanΩστόσο στους τεχνικούς της Betamotor αρέσουν οι προκλήσεις και έτσι δύο σημαντικές βελτιώσεις προστέθηκαν στα μοντέλα Beta RR Racing 2024, αυξάνοντας τις οδηγικές επιδόσεις και τη διασκέδαση που προσφέρουν! Read more “ΝΕΑ BETA RR RACING MY 2024”

Επισκευή Nikasil σε κύλινδρο

Για επισκευή κυλίνδρων και τοποθέτηση νέας επίστρωσης Nikasil εμπιστευτείτε την κορυφαία ισπανική εταιρεία S3 parts. Η S3 Parts εκτός από κατασκευή νέων εμβόλων και κυλίνδρων, ειδικεύεται και στην επισκευή μεταχειρισμένων κυλίνδρων από μοτοσυκλέτες, quad, jet ski και λοιπών οχημάτων με δίχρονους ή τετράχρονους κινητήρες όλων των εταιρειών όπως Beta, KTM, Husqvarna, Honda, Suzuki, Yamaha, κ.α.

Η διαδικασία

Μας στέλνετε φωτογραφία του κυλίνδρου εσωτερικά ώστε να γίνει μια πρώτη εκτίμηση του κόστους επισκευής. Στη συνέχεια κι εφόσον συμφωνείτε, μας φέρνετε τον κύλινδρο στο χώρο του καταστήματός μας ώστε να τον στείλουμε στην S3 Parts. Αν διαθέτετε νέο έμβολο, το στέλνουμε και αυτό στο εργοστάσιο ώστε να μετρηθεί και η επισκευή του κυλίνδρου να βασιστεί σε αυτό.

  1. Χάραξη αριθμού. Ο κύλινδρος θα γίνει αγνώριστος οπότε μόλις φτάσει στο εργοστάσιο της S3 Parts, πριν από κάθε ενέργεια χαράσσεται στο εξωτερικό του, με lazer, ένας μοναδικός αριθμός αναγνώρισης. 
  2. Πλύσιμο. Εκτός από το οπτικό καθάρισμα του κυλίνδρου, με χημικό τρόπο αφαιρείται η παλιά επίστρωση Nikasil.
  3. Επιθεώρηση κυλινδρικότητας. Ειδικοί τεχνικοί ελέγχουν το αλουμινένιο στο εσωτερικό του κυλίνδρου ώστε να προσθέσουν υλικό αν χρειάζεται και στη συνέχεια να πραγματοποιήσουν ρεκτιφιέ ώστε να επανέλθει η τέλεια κυλινδρική γεωμετρία.
  4. Τοποθέτηση νέας αντιτριβικής επίστρωσης S3CYL® (NIKASIL). Ο κύλινδρος αποκτά νέα αντιτριβική επίστρωση.
  5. Γυάλισμα κι ακόνισμα προκειμένου να δημιουργηθεί η ασύμμετρη επιφάνεια που θα εξασφαλίσει την τέλεια λίπανση και την ελάχιστη τριβή των ελατήριων του εμβόλου στο τοίχωμα του κυλίνδρου καθ’ όλη τη διάρκεια της νέας “ζωής” του .
  6. Τελικός ποιοτικός έλεγχος.
  7. Αν θέλετε και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, ο κύλινδρος έρχεται συνοδευόμενος με νέο έμβολο στις διαστάσεις του κυλίνδρου.
  8. Το πακέτο επιστρέφει στην Ελλάδα και αποστέλεται στον τελικό παραλήπτη.

Το ενδεικτικό κόστος για μια τέτοια επισκευή (μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα τη ζημιά που έχει ο κύλινδρος) για έναν δίχρονο κινητήρα 250cc είναι 280ευρώ . Σε αυτό πρέπει να προσθέσετε το κόστος των μεταφορικών ώστε το δέμα να πάει και να έρθει στην Ισπανία και το οποίο είναι περίπου 80€ ενώ το επιπλέον κόστος για νέο έμβολο S3 είναι περίπου 175€.

Αντιπρόσωπος της S3 Parts στην Ελλάδα είναι η The Fuoristrada Co. (επίσημος εισαγωγέας των μοτοσυκλετών Beta) και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@betamotor.gr, με μήνυμα Messenger στη σελίδα μας στο Facebook ή τηλεφωνικώς στο 210 9225930.

betamotor Γενικά

EnduroGP: Βάθρο σαν νίκη για τον Holcombe

Με τερματισμούς στις θέσεις 3-2 του Πορτογαλικού GP, ο Steve Holcombe (Beta RR 350 Racing) διατήρησε τη βαθμολογική του υπεροχή έναντι των αντιπάλων του στην κατηγορία EnduroGP του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro. Δύσκολος αγώνας για τον Brad Freeman που επέστρεψε στην αγωνιστική δράση μετά από τρεις μήνες. O Βρετανός αρκέστηκε στις θέσεις 12-9 χάνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Read more “EnduroGP: Βάθρο σαν νίκη για τον Holcombe”

Beta trial EVO MY 2024

Καθώς η αγωνιστική σεζόν για το 2023 φτάνει στο τέλος της, η Beta λανσάρει τη νέα σειρά trial EVO MΥ 2024 με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου
τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση. Read more “Beta trial EVO MY 2024”

betamotor Γενικά

Trial 3: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο George Hemingway

Με μία μεγαλειώδη εμφάνιση στον έβδομο και τελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Trial (Γαλλία), o George Hemingway (Beta EVO Factory 125) κατέκτησε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην κατηγορία Trial 3 και χάρισε στην Beta το πρώτο της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για το 2023. Read more “Trial 3: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο George Hemingway”