Το Beta RR RACE 2T 250 είναι η race-ready έκδοση του X-PRO 250, με νέα κεφαλή και κορυφαίο εξοπλισμό που περιλαμβάνει πιρούνι Kayaba AOS 48mm κλειστού cartridge και πολλά ακόμα. Read more “RR RACE 2T 250 MY 2025”
RR RACE 2T 250 MY 2025

Το Beta RR RACE 2T 250 είναι η race-ready έκδοση του X-PRO 250, με νέα κεφαλή και κορυφαίο εξοπλισμό που περιλαμβάνει πιρούνι Kayaba AOS 48mm κλειστού cartridge και πολλά ακόμα. Read more “RR RACE 2T 250 MY 2025”
Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς RACE της Beta, το δίχρονο RR RACE 300, διαθέτει κινητήρα με δύο μπουζί και κορυφαίο περιφερειακό εξοπλισμό
Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Κι όμως, στους τεχνικούς της Beta αρέσουν οι προκλήσεις
Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Κι όμως, στους τεχνικούς της Beta αρέσουν οι προκλήσεις
Διαθέτει νέες κάσες, ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στον κινητήρα του RX 450. Το βασικότερο πλεονέκτημα από αυτή την αλλαγή είναι το συνολικά μικρότερο μέγεθος του κινητήρα καθώς και το μικρότερο βάρος. Έτσι ο νέος τετράχρονος κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση, διευκολύνοντας τις εργασίες αφαίρεσης, επανατοποθέτησης ή αντικατάστασης της.
Νέα μαρσπιέ: Πιο στενά ώστε να επιτρέπουν την πιο εύκολη μετακίνηση του ποδιού αλλά με περισσότερο γκριπ για μέγιστο έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες. Κατασκευάζονται από ergal αλουμίνιο και διαθέτουν ατσάλινους πίρους που μπορούν να αντικατασταθούν.
Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια περισσότερη ακρίβεια στο στρίψιμο ακόμα και κάτω από ακραία επιτάχυνση. Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί σε αυτό το σημείο ώστε να συνδυάζεται με τον νέο άξονα.
Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης. Πλέον βρίσκεται στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι όπως και στα μοντέλα X-PRO. Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο διακόπτης για το Traction Control στα τετράχρονα.
Πλαστικά: νέας σχεδίασης, όπως αυτά της σειράς X-PRO, με νέα μάσκα προβολέα, καπάκια ρεζερβουάρ και ουρά. Φυσικά διατηρείται η εύκολη και χωρίς εργαλεία πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και αντίστοιχα η αφαίρεση της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.
Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που
Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge
Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46
Quick release άξονας μπροστινού τροχού
Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών
Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια
Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη
Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού
Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας
Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών
H race-ready έκδοση της 430 .
Διαθέτει νέες κάσες, ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στον κινητήρα του RX 450. Το βασικότερο πλεονέκτημα από αυτή την αλλαγή είναι το συνολικά μικρότερο μέγεθος του κινητήρα καθώς και το μικρότερο βάρος. Έτσι ο νέος τετράχρονος κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση, διευκολύνοντας τις εργασίες αφαίρεσης, επανατοποθέτησης ή αντικατάστασης της.
Η race-ready έκδοση της 480, της μοτοσυκλέτας enduro που λατρεύει τα ανοιχτά και γρήγορα κομμάτια. Το νέο κύριο χαρακτηριστικό της RR RACE 4T 480 για το 2025 είναι οι αλλαγές στον Read more “RR RACE 4T 480 MY 2025”
Η Xtrainer είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις entry level μοτοσυκλετών enduro σε πολλές χώρες και αυτό δεν είναι έκπληξη λόγω της ευκολίας οδήγησης που προσφέρει σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα και πιο ογκώδη μοντέλα enduro. Το μικρότερο πλαίσιο, το χαμηλό ύψος σέλας και το συνολικό χαμηλό βάρος την καθιστούν ιδανική όχι μόνο για νέους αναβάτες αλλά και ως τέλεια επιλογή για όσους θέλουν μία δεύτερη μοτοσυκλέτα για παιχνίδι.
Η ισχύς από τον υγρόψυκτο κινητήρα είναι σχεδόν ηλεκτρική, παρέχοντας απρόσκοπτη παροχή ισχύος που έχει ακριβώς την ιδανική ποσότητα ισχύος και ροπής.
Νέα special έκδοση σε εντυπωσιακή μονοχρωμία. Ένας εντελώς νέος χρωματικός συνδυασμός με παστέλ γκρι πλαστικά και σετ από γκρι ματ και γυαλιστερά μαύρα γραφικά έρχεται από τη Beta
Η πιο ολοκληρωμένη σειρά Beta RR 125 4Τ ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού. Μια ευέλικτη, σπορ μοτοσυκλέτα με τετράχρονο κινητήρα, χαμηλό κόστος λειτουργίας και η οποία δε θυσιάζει τη διασκέδαση ή την ευκολία χρήσης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Betamotor.
To RR 4T 125 R αποτελεί την κορυφαία πρόταση της Beta από τη νέα σειρά μοτοσυκλετών με τετράχρονο κινητήρα και ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού. Μια ευέλικτη, σπορ μοτοσυκλέτα με χαμηλό κόστος λειτουργίας και η οποία δε θυσιάζει τη διασκέδαση ή την ευκολία χρήσης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Betamotor.