RR 390 RACING 4T 2024

11.800€


Category: ENDURO

Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο ωστόσο στους τεχνικούς της Betamotor αρέσουν οι προκλήσεις…

Πλαίσιο

Η νέα RR 390 Racing όπως και όλα τα μοντέλα RR Racing My 2024 (εξαιρουμένων των 125 και 200), διαθέτει νέο πλαίσιο. Οι δοκοί στην περιοχή του λαιμού έχουν μεγαλώσει κατά 1 cm για μεγαλύτερη ακαμψία κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ακρίβεια κατά τη διάρκεια των στροφών. Έτσι το κράτημα της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί ενώ η πληροφόρηση και η απόκριση είναι πιο άμεση. Αυτή είναι η κύρια τροποποίηση η οποία χρησιμοποιείται ήδη στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Beta Factory Racing Team και παράλληλα επιφέρει μια σειρά επιπλέον αλλαγών όπως στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και των υπόλοιπων εξαρτημάτων που στηρίζονται στο πλαίσιο όπως οι βάσεις για τα μαρσπιέ που έχουν γίνει πιο στενές για να μη βρίσκουν στο έδαφος όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.

Φρένο

Έχει τοποθετηθεί νέα τρόμπα της Nissin στο πίσω φρένο, με μεγαλύτερη απόδοση.

Εξοπλισμός

Το πακέτο των νέων χαρακτηριστικών που παρουσιάστηκαν στη σειρά RR Racing My 2024 πλαισιώνεται όπως κάθε χρόνο από κορυφαίο εξοπλισμό:

Traction Control για τα μοντέλα 4Τ

Το Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, είναι πλέον ένα βασικό χαρακτηριστικό των τετράχρονων κινητήρων της σειράς και φυσικά βρίσκεται και στη σειρά Model Year 2024.


Αναρτήσεις

Το κορυφαίο πακέτο της Kayaba όσον αφορά το πιρούνι και το αμορτισέρ παραμένει στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
• 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge πιρούνι: Ανοδιωμένα εσωτερικά μέρη και ειδικές επιστρώσεις ελαχιστοποιούν τις τριβές ενώ η ρυθμιζόμενη συμπίεση και
απόσβεση επαναφοράς επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να βρει την τέλεια ρύθμιση. Για το 2024 οι μηχανικοί της Beta έχουν αλλάξει τις εσωτερικές ρυθμίσεις ώστε το πιρούνι να συνεργάζεται άψογα με το νέο πλαίσιο.
• Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46 : Μπορεί να θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς στην αγωνιστική σκηνή όσον αφορά την ικανότητά του να απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους, το επίπεδο πρόσφυσης που προσφέρει και τη σταθερότητα της απόδοσής του που το διακρίνει ακόμα και κάτω από σκληρή χρήση. Πλήρως ρυθμιζόμενο με δυνατότητα ξεχωριστής ρύθμισης για την γρήγορη και αργή απόσβεση συμπίεσης.

Τα αγωνιστικά γονίδια της νέας RR 390 Racing 2024 διακρίνονται από τα εξής εξαρτήματα:
• Quick release άξονας μπροστινού τροχού για ταχύτερη αφαίρεση/τοποθέτηση.
• Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών σχεδιασμένες και κατασκευασμένες από τη Beta σε διχρωμία κόκκινο και μπλε.
• Πιο μεγάλα, ergal μαρσπιέ με ατσάλινες μύτες.
• Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια.
• Μπλε αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη.
• Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων.
• Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού.
• Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας.
• Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ