Beta SINCRO: Η επόμενη γενιά Trial είναι εδώ

Η Beta γυρίζει σελίδα στην ιστορία της trial γκάμας της και παρουσιάζει τα ολοκαίνουργια SINCRO, τα μοντέλα που έρχονται να διαδεχθούν τα EVO έπειτα από δεκαπέντε χρόνια επιτυχιών. Με στόχο να δημιουργήσει τον συγχρονισμό μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας – το ιταλικό εργοστάσιο λανσάρει μια πλατφόρμα εντελώς νέας γενιάς, αποτέλεσμα πολυετούς εξέλιξης με τη συμβολή κορυφαίων επαγγελματιών αλλά και ερασιτεχνών αναβατών.

Από τα EVO στα SINCRO

Από το 2009 τα Beta EVO αποτέλεσαν σημείο αναφοράς στους αγώνες trial, οδηγώντας δεκάδες αναβάτες σε νίκες. Πλέον, το όνομα “EVO” παραμένει μόνο σε ορισμένους κυβισμούς (80cc και 4T), ενώ όλες οι δίχρονες μεγαλύτερες εκδόσεις αναβαθμίζονται σε SINCRO. H trial γκάμα της Beta για το 2025 έχει ως εξής:

  • EVO 80 2T Junior/Senior
  • SINCRO 125 2T
  • SINCRO 250 2T
  • SINCRO 300 2T
  • SINCRO 300 2T SS (Super Smooth)
  • EVO 300 4T

Έτσι, η Beta διατηρεί μια από τις πληρέστερες σειρές trial παγκοσμίως, καλύπτοντας αναβάτες κάθε ηλικίας και επιπέδου.

Σχεδίαση & πλαίσιο: νέα εποχή

Το SINCRO 300 2T, που έκανε το ντεμπούτο του στο Trial des Nations στο Tolmezzo, διαθέτει εντελώς νέο πλαίσιο αλουμινίου με τεχνολογία hydroformed backbone και ενσωματωμένο ρεζερβουάρ. Η γεωμετρία άλλαξε ριζικά, με νέες σφυρήλατες ενισχύσεις μπροστά και πίσω, μεγαλύτερη στιβαρότητα στο λαιμό και βελτιωμένη εργονομία.

Το ψαλίδι είναι επίσης νέο, πιο ελαφρύ κατά 100 γραμμάρια, με σωληνωτή κατασκευή μεταβλητής διαμέτρου, λιγότερες συγκολλήσεις και αυξημένη αντοχή. Η ανάρτηση ανασχεδιάστηκε πλήρως:

  • Νέο πιρούνι με εσωτερική απόσταση μικρότερη κατά 10 χλστ., πιο ελαφρύ και με νέες εσωτερικές ρυθμίσεις.
  • Νέο αμορτισέρ που προσφέρει πιο προοδευτική λειτουργία και μειώνει την κόπωση του αναβάτη.

Συνολικά, η μοτοσυκλέτα είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο ευέλικτη, διατηρώντας τον σήμα κατατεθέν «χαρακτήρα Beta».

Νέος κινητήρας: ακρίβεια και άμεση απόκριση

Η Beta εγκατέλειψε πλήρως τον κινητήρα EVO και σχεδίασε από λευκό χαρτί έναν νέο 300cc (79×60,5 mm). Νέα κάρτερ, νέος κύλινδρος, νέα διάταξη εισαγωγής απευθείας στον κύλινδρο και πιο συμπαγής μετάδοση. Στόχος ήταν η καλύτερη συγκέντρωση μαζών στο κέντρο, η μείωση της αδράνειας και η άμεση απόκριση στο γκάζι.

Η εισαγωγή με reed valve πιο κοντά στο έμβολο επιτρέπει ταχύτερο άνοιγμα, καλύτερη εκμετάλλευση των φάσεων πίεσης και αίσθηση «άμεσης σύνδεσης» με τον αναβάτη. Ο νέος σχεδιασμός μειώνει τους κραδασμούς, πετυχαίνει πιο καθαρή καύση και βελτιώνει την αίσθηση πρόσφυσης.

Μεγάλο νέο είναι και η δυνατότητα τοποθέτησης ηλεκτρικής μίζας (ως κιτ), κάτι πρωτόγνωρο για Beta trial.

Σημαντικές αλλαγές

  • Νέος συμπλέκτης με δίσκους μικρότερης διαμέτρου και διάφραγμα ελατηρίου, πιο ελαφρύς αλλά με μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς ροπής. Προσφέρει τρεις ρυθμίσεις προφόρτισης.
  • Νέο σύστημα ψύξης χωρίς εξωτερικούς σωλήνες, με κρυφό καπάκι ψυγείου που προφυλάσσει σε πτώσεις.
  • Νέες τιμονόπλακες, νέα κέντρα τροχών, βελτιωμένο πίσω φρένο, νέο φιλτροκούτι δύο τμημάτων και ηλεκτρικό σύστημα με καλύτερη εργονομία.
  • Νέα σχεδίαση και νέα γραφικά.

Διαθέσιμες εκδόσεις

  • SINCRO 125 2T: Ελαφρύ, ευέλικτο, ιδανικό για νέους που μπαίνουν στους αγώνες.
  • SINCRO 250 2T: Για ερασιτέχνες που θέλουν δύναμη αλλά και ευκολία στον έλεγχο.
  • SINCRO 300 2T: Η κορυφαία δίχρονη με τεράστια ροπή για προχωρημένους.
  • SINCRO 300 2T SS (Super Smooth): Η πιο «φιλική» 300άρα με πιο γλυκιά απόδοση.
  • EVO 300 4T: Το τετράχρονο παραμένει, με προοδευτική ισχύ και ιδιαίτερο χαρακτήρα.

Διαθεσιμότητα

Η νέα σειρά Beta SINCRO θα είναι διαθέσιμη από τον Νοέμβριο 2025, με την πλήρη αποκάλυψη όλων των κυβισμών να ακολουθεί στην EICMA.

betamotor Γενικά

Τίτλος για τον Harry Hemingway και τη Beta στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial

Μετά από τον τίτλο στην κατηγορία Trial 3, ο 19χρονος αναβάτης κατακτά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία Trial 2.

Read more “Τίτλος για τον Harry Hemingway και τη Beta στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial”

Νέα Beta RR RACE MY 2026 και… It’s RACE time!

Η Beta παρουσιάζει τη νέα σειρά RR Race MY 26, λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο, μία ακόμη απόδειξη της σταθερής της δέσμευσης στην καινοτομία και την προσοχή στη λεπτομέρεια, με στόχο να προσφέρει ολοένα πιο προηγμένα και αποδοτικά μοντέλα σε αναβάτες κάθε επιπέδου. Read more “Νέα Beta RR RACE MY 2026 και… It’s RACE time!”

Νέα μοντέλα Beta RX MY 2026

Η Beta περνά σε μια νέα διάσταση διασκεδαστικής οδήγησης και με τη νέα σειρά RX MY2026, αποδεικνύει περισσότερο από ποτέ την πίστη της στο project “Motocross”. Έτσι, για το 2026 επεκτείνει τη γκάμα της και θέτει νέα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης σειράς δίχρονων και τετράχρονων μοντέλων. Read more “Νέα μοντέλα Beta RX MY 2026”

Νέα Beta RR X-PRO MY 2026

Η σειρά X-PRO παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο (MY2025) και τώρα ήρθε η ώρα για τις νέες βελτιώσεις που εισάγει η σειρά MY26. Όπως πάντα, η γκάμα αποτελείται από 8 διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα, για να καλύψει τις ανάγκες ενός πολύ διαφορετικού φάσματος αναβατών. Για κάθε αναβάτη υπάρχει το τέλειο X-PRO, αλλά αυτό που έχει κοινό ολόκληρη η σειρά είναι η ικανότητα που εμπνέει στον χρήστη προσφέροντας μία πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία οδήγησης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου είναι τα εξής:

2T

125 200 250 300

Η ελαφρύτερη και πιο εύχρηστη μοτοσυκλέτα της σειράς. Καθαρά αγωνιστικό στυλ, είναι ιδανική τόσο για νέους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους αναβάτες που αναζητούν μια διασκεδαστική μοτοσικλέτα.

Ο κινητήρας, το πλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από το 125 εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα μικρό βάρος και εξαιρετικό χειρισμό, αλλά με σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή.

Ιδανική για αναβάτες που αναζητούν μια δίχρονη μοτοσικλέτα με πιο ήπιο χαρακτήρα και ελαφρώς λιγότερη ισχύ και ροπή από το κορυφαίο μοντέλο (300).

Μια μοτοσυκλέτα για τους λάτρεις των κινητήρων μεγάλης χωρητικότητας με εντυπωσιακή ροπή σε όλες τις στροφές του κινητήρα. Είναι η ιδανική για όσους θέλουν να οδηγούν τόσο σε δασικούς δρόμους όσο  και τεχνικά μονοπάτια.

4T

350 390 430 480

Η πιο εύχρηστη μοτοσικλέτα στην τετράχρονη σειρά. Ευνοεί την οδήγηση σε υψηλές στροφές, διατηρώντας παράλληλα πολύ προοδευτική απόδοση ισχύος.  Χαρίζει την ελαφρύτερη αίσθηση μεταξύ των τετράχρονων μοντέλων.

Αντιπροσωπεύει τον ιδανικό συνδυασμό εύκολου χειρισμού και δύναμης, με εξαιρετική πρόσφυση ως το μυστικό όπλο της. Η ελαφριά αίσθηση του 350 αλλά με περισσότερη ροπή.

Διαθέτει κινητήρα υψηλών επιδόσεων που αποδίδει τα μέγιστα όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες. Ό,τι πιο κοντινό στην τελειότητα ενός τετράχρονου off-road.

Είναι η μοτοσυκλέτα που αποδίδει τα μέγιστα σε ανοιχτό πεδίο. Έχει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με την 430, αλλά με ακόμη μεγαλύτερη ροπή και ισχύ, ιδανική για τους πιο έμπειρους αναβάτες.

Αλλαγές και χαρακτηριστικά της σειράς RR X-PRO My 2026

Σε όλα τα μοντέλα:

  • Πλαίσιο: η αυξημένη διατομή της κεντρικής δοκού (+1cm) παραμένει και για τα MY 2026 για να διατηρείται η συνολική κατανομή βάρους της μοτοσικλέτας ισορροπημένη, ενώ παράλληλα προσφέρει αυξημένη σταθερότητα. Το μεγαλύτερο πλαίσιο παρέχει επίσης την επιθυμητή ευκαμψία για εξαιρετική είσοδο και έξοδο από στροφές, κάτι που είναι απαραίτητο τόσο για τα μονοπάτια όσο και για συνθήκες Hard Enduro.

  • Ανάρτηση: η ανάρτηση ZF που παρουσιάστηκε στην RR X-PRO το 2025, παρέχει στον αναβάτη αυτοπεποίθηση και άνεση. Το ύψος της σέλας παραμένει στα 930 mm (20 mm λιγότερο από το RR Race), παρέχοντας στον αναβάτη μια αίσθηση σταθερότητας σε όλες τις συνθήκες.

  • Πιρούνι SHC (Single Hydraulic Chamber): Σχεδιάστηκε για βελτιωμένη λειτουργία και μείωση του συνολικού βάρους (κατά περίπου 250 g). Ο διαχωρισμός λειτουργίας μεταξύ του δεξιού και του αριστερού καλαμιού επιτρέπει καλύτερο έλεγχο σε όλες τις ρυθμίσεις, με το δεξί να διαθέτει το ελατήριο και το αριστερό το υδραυλικό σύστημα. Και στα δύο η λειτουργία τους έχει βελτιωθεί με νέες αλλαγές. Συγκεκριμένα, ο οδηγός ελατηρίου επανασχεδιάστηκε πλήρως για να βελτιώσει τη ροή λαδιού (που απαιτείται για τη λίπανση των μηχανικών εξαρτημάτων) και να αποτρέψει την αύξηση της πίεσης σε υψηλή ταχύτητα που επηρέαζε την απόδοση ολίσθησης των εξαρτημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο γραμμική απόκριση και προβλέψιμη συμπεριφορά, ανεξάρτητα από τον τύπο του εμποδίου που συναντάται. Αυτός ο σχεδιασμός μονού θαλάμου επιτρέπει στο πιρούνι να αποκρίνεται με «ελεύθερο» τρόπο, πιο γρήγορα από τα περισσότερα πιρούνια, κάτι που παρέχει μια ομαλότερη αίσθηση συνολικά.

  • Ψαλίδι: η διάμετρος του πίσω άξονα έχει αυξηθεί κατά 2 mm, φτάνοντας συνολικά τα 22 mm κάτι που εγγυάται μεγαλύτερη ακαμψία.

  • Νέος ιμάντας έλξης στο μπροστινό μέρος, ιδιαίτερα χρήσιμος για συνθήκες extreme enduro.

  • Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου από τη Nissin.

  • Nέα, πιο ανθεκτικά ψυγεία.

  • Νέα μπαταρία στα μοντέλα 4Τ.

  • Νέο LED πίσω φως.

  • Νέα γραφικά.

Αλλαγές στους κινητήρες

RR X-PRO 250 (2T)

Πλέον διαθέτει κοινό στρόφαλο με αυτόν του RR 300, έχοντας έτσι μειωμένη διαδρομή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα αλλά και αυξημένη διάμετρο εμβόλου, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ροπής και της γραμμικότητας, χωρίς απώλεια στη συνολική απόδοση.

Κιβώτιο: έχει μακρύνει η δεύτερη σχέση για να μπορεί να χρησιμοποιείται πιο πολύ και να γίνονται πιο ομαλές αλλαγές από 2α σε 3η.

RR X-PRO 125 (2T)

Νέο έμβολο και νέα κεφαλή, με επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, για βελτίωση της απόδοσης ενώ νέα πιο ενισχυμένα γρανάζια έχουν τοποθετηθεί στο κιβώτιο.

Μοντέλα 4Τ

Οι τετράχρονοι κινητήρες διαθέτουν νέες χαρτογραφήσεις για βελτίωση της μεταφοράς της απόδοσης σε όλο το φάσμα των rpm.

Η παραγωγή των νέων μοντέλων RR X-PRO θα ξεκινήσει τον Ιούνιο για τα δίχρονα μοντέλα και τον Ιούλιο για τα τετράχρονα.

betamotor Γενικά

40 αναβάτες με Beta στον αγώνα enduro των Γρεβενών

Η τρίτη στάση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το Πανελλήνιο Κύπελλο Enduro πραγματοποιήθηκε το σαββατοκύριακο 3-4 Μαίου στην περιοχή των Γρεβενών. Για ακόμη μία φορά οι αναβάτες με Beta είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο “κοκκινίζοντας” το parc ferme αλλά και τα βάθρα των περισσότερων κατηγοριών.

  • Συνολικά πήραν μέρος στον αγώνα 40 αναβάτες με μοτοσυκλέτες Beta.
  • Αναβάτες με Beta κέρδισαν σε πέντε κατηγορίες.
  • Συνολικά αναβάτες με Beta ανέβηκαν στα βάθρα 9 κατηγοριών.

Μεγάλο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία είχαν οι δύο μεγαλύτερες ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και το κύπελλο με μοτοσυκλέτες της Beta, η Beta Chachagias Racing Team και η MXexpert.gr Racing Team ενώ αξιόλογη ήταν η προσπάθεια και η παρουσία των μικρότερων ομάδων όπως αυτές της Beta Θεσσαλονίκης-Ok. Wheel (Δημήτρης Τσακατσώνης), της X-Moto Kouloukatsis Team (Δημήτρης “Kouman”), της Moto Gadias, τηςPro Bike Store Koulbanis και πολλών ακόμα.

Οι τρεις επιλογές της Beta στα δίχρονα enduro 300cc

Με την κατηγορία των δίχρονων enduro να γνωρίζει μια εντυπωσιακή αύξηση ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως διαφοροποιούνται οι προτάσεις της Beta σε αυτόν τον τομέα. Μην ξεχνάμε φυσικά πως πρόκειται για την εταιρεία με το πιο ευρύ φάσμα κάλυψης -όσον αφορά το οδηγικό επίπεδο και τις απαιτήσεις των αναβατών- στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Read more “Οι τρεις επιλογές της Beta στα δίχρονα enduro 300cc”
betamotor Γενικά

Ολοκλήρωση συνεργασίας της Beta Hellas με τον Γιάννη Τρίγκα

Μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες, μοναδικές εμπειρίες και πρωτότυπες δράσεις εντός και εκτός ειδικών διαδρομών η συνεργασία μας με τον Γιάννη Τρίγκα ολοκληρώθηκε. Είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε μαζί και ευγνώμονες για την αφοσίωση, την προσφορά και το αγωνιστικό πνεύμα που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια. Η οικογένεια της Beta Hellas εύχεται ολόψυχα κάθε επιτυχία στα επόμενα βήματα του, τόσο εντός όσο και εκτός αγώνων. Είμαστε σίγουροι ότι το μέλλον του επιφυλάσσει σπουδαία πράγματα!

Από την πλευρά μας, συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και ενέργεια, και είμαστε έτοιμοι για νέες προκλήσεις και συνεργασίες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μοιραστήκαμε και καλή συνέχεια στο νέο του ταξίδι!

Beta Hellas – The Fuoristrada Co.

Υ.Γ,

Δεν θα μπορούσαμε παρά να κάνουμε μια μικρή ανασκόπηση για τις κορυφαίες στιγμές της συνεργασίας μας με τον Γιάννη Τρίγκα ο οποίος μαζί με την Beta Chachagias Racing Team και την υποστήριξη του Κώστα Χαχάγια κατάφερε να πετύχει τα εξής:

  • Συμμετοχή το 2015 στον αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro που έγινε στις Σέρρες και διάκριση ως κορυφαίου Έλληνα αναβάτη,
  • Συμμετοχή στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro 2015 σε Ιταλία, Βέλγιο και Γαλλία με την ομάδα της Beta Boano. Εκείνη τη σεζόν ο Τρίγκας κατάφερε να πάρει την 20η θέση στην τελική κατάταξη της κατηγορίας Ε2 μεταξύ 36 διεθνών συμμετοχών.
  • Νίκη στον πρώτο αγώνα Riv3r Extreme Enduro (2015).
  • Συμμετοχή στο International Six Days Enduro στη Σλοβακία (2015).
  • Κατάκτηση της πρώτης θέσης στη Γενική στον αγώνα στο Λουτράκι (2015)
  • Συμμετοχή στην εκδήλωση Weekend Warriors με καλεσμένο τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Johnny Aubert (2015).
  • Συμμετοχή στις εκδηλώσεις Ride with the Champs με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Steve Holcombe το 2017 και 2020.
  • 1η θέση στη Γενική κατάταξη στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro 2018 στην Καρδίτσα.
  • Κατάκτηση του Πρωταθλήματος στην κατηγορία Ε3 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro το 2018.
  • Τελευταία επίσημη εμφάνιση του Γιάννη Τρίγκα με Beta, στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 2025 (Αυλώνας) με νίκη στην κατηγορία Ε3.
betamotor Γενικά

SuperEnduro: Ο πρώτος Παγκόσμιος τίτλος της Beta για το 2025 έρχεται στην κατηγορία Youth

Μπορεί ακόμα να μην έχει ξεκαθαρίσει η υπόθεση τίτλος στην κατηγορία Youth του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SuperEnduro, ωστόσο η Beta εξασφάλισε τον πρώτο της “παγκόσμιο τίτλο” για το 2025. Και αυτό γιατί και οι δύο διεκδικητές του πρώτου τίτλου της νεοσύστατης κατηγορίας αγωνίζονται με Beta RR 125 Racing. Πρόκειται για τον Ramón Godino Gómez που έχει κερδίσει τα 8 από τα 12 φετινά σκέλη και τον Fraiser Lampkin που κέρδισε τα δύο τελευταία σκέλη στον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος (1η Μαρτίου – Newcastle).

Η βαθμολογία

Πρώτος παραμένει από την αρχή του Πρωταθλήματος ο Gómez που πλέον έχει φτάσει τους 213 βαθμούς και ο μοναδικός αντίπαλός του που διεκδικεί μαθηματικές ελπίδες είναι ο Lampkin με 195. Έτσι όλα θα κριθούν στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, στη Γαλλία (Liévin) το ερχόμενο Σάββατο (8 Μαρτίου). Το μόνο σίγουρο βέβαια είναι πως η Beta θα γιορτάσει τον πρώτο της τίτλο χάρη στις κορυφαίες επιδόσεις των αναβατών της στη σέλα του κατά γενική ομολογία καλύτερου δίχρονου 125.

Ο Fraiser Lampkin πήρε τη νίκη στο Newcastle αλλά ο Ramón Godino Gómez (3ος) είναι πιο κοντά στον τίτλο.