Νέο Beta XTrainer MY 2026

Το XTrainer της Beta έρχεται για το 2026 με ανανεωμένη εμφάνιση, διατηρώντας τον χρωματικό συνδυασμό “Total Grey” και ενισχύοντας τη ζωντάνια της πιο ολοκληρωμένης “made in Italy” μοτοσυκλέτας enduro.

Το XTrainer προσφέρει στους αναβάτες ένα μοναδικό πακέτο τεχνικού εξοπλισμού, επιδόσεων, εργονομίας και σχεδιασμού, και στο νέο μοντέλο της φετινής χρονιάς, διαθέτει έναν εντελώς νέο κινητήρα 250 2T ο οποίος κληρονομεί τις πρόσφατες τεχνικές λύσεις που χρησιμοποιούνται στο X-PRO. Χάρη σε μοναδικά χαρακτηριστικά όπως η εξαιρετική ελαστικότητα του κινητήρα και η εξαιρετική οδηγική άνεση, το XTrainer ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες όλων των αναβατών που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα υψηλής απόδοσης και η οποία είναι, πάνω απ’ όλα, εύκολη στην οδήγηση και πρακτική, επιτρέποντας στον αναβάτη να αντιμετωπίζει εύκολα οποιαδήποτε κατάσταση. Είτε είσαι ερασιτέχνης που ψάχνει για την πρώτη του μοτοσικλέτα, είτε έμπειρος αναβάτης Enduro που αναζητά κάτι λιγότερο κουραστικό και απαιτητικό, είτε ένας έμπειρος αναβάτης που θέλει μια σύντροφο για extreme Enduro, το XTrainer είναι η ιδανική λύση.

Με χαμηλότερο ύψος σέλας σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα RR, με στενό μεσαίο τμήμα και πλήρη απόδοση που ελέγχεται εύκολα σε όλο το φάσμα των στροφών, το XTrainer έχει τη δύναμη που χρειάζεται για να κρατήσει την αγωνιστική γραμμή, αλλά προτιμά ελαφρώς πιο αργές και πιο τεχνικές διαδρομές όπου μπορεί να εκμεταλλευτεί τα trial χαρακτηριστικά του καθώς και τη ροπή του δίχρονου κινητήρα Beta 250 ή 300.

Βασικά χαρακτηριστικά του XTrainer

Περιορισμένο βάρος: μια εξαιρετικά ευέλικτη μοτοσυκλέτα, ακόμη και για αρχάριους, διευκολύνει τους ελιγμούς σε στάση και μειώνει την ενέργεια που απαιτείται για τη διαχείρισή τους. Αυτό ενισχύει την οδηγική ευχαρίστηση.
• Ύψος σέλας: μειωμένο κατά 20 mm σε σύγκριση με τη σειρά RR, για μεγαλύτερη ασφάλεια σε κάθε περίσταση.
• Φρένα: Nissin, με δίσκους διαμέτρου 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω.
• Μπαταρία: ελαφριά, υψηλής απόδοσης μπαταρία λιθίου.
Αναρτήσεις: R16V πιρούνι με καλάμια 43 mm μπροστά, και προοδευτική ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και μοχλικό πίσω. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, με το πιρούνι να διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και επαναφορά, και το μονό αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, τη συμπίεση και την επαναφορά.
• Απόδοση:
Άμεση, γραμμική, γεμάτη και ισχυρή – ο τέλειος συνδυασμός για διασκέδαση παντού!
• Beta Progressive Valve: η βαλβίδα εξάτμισης Beta Progressive μπορεί να ρυθμιστεί
εύκολα από τον αναβάτη μέσω ενός ρυθμιστή, επιτρέποντας την αποτελεσματική προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα ώστε να ταιριάζει σε κάθε είδος χρήσης.
Διακόπτης αλλαγής χάρτη με κουμπί στο τιμόνι.
• Ρεζερβουάρ: Διαφανές ρεζερβουάρ 8,8 λίτρων.
• Αυτόματ
η μίξη λαδιού: Το δοχείο λαδιού βρίσκεται κάτω από τη σέλα (η οποία ανοίγει εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού), καταργώντας την ανάγκη για προμίξη λαδιού-καυσίμου.
• Μαλακά ελαστικά:
Η μαλακή γόμα και ο επιθετικός σχεδιασμός τους εγγυώνται πρόσφυση σε κάθε περίπτωση.
Βεντιλατέρ: Αν και ο δίχρονος κινητήρας προσφέρει εξαιρετική θερμική ισορροπία, το βεντιλατέρ είναι τοποθετημένος ως στάνταρ εξοπλισμός στο XTrainer, για να διασφαλίζεται ότι ο κινητήρας διατηρεί πάντα την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ακόμη και σε πιο αργές διαδρομές.
Μίζα: Άμεση και αξιόπιστη, απαραίτητη κατά την επανεκκίνηση της μοτοσικλέτας σε δύσκολες καταστάσεις.
• Κινητήρας και συμπλέκτης:
Προέρχονται από τη σειρά RR, η απόδοση του κινητήρα είναι επαρκώς ρυθμισμένη ώστε να ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του XTrainer, με πολλά σημαντικά νέα φέτος.

Αλλαγές στη σειρά ΜΥ2026

  • Νέα γραφικά
  • Νέο πίσω φως LED
  • Μεγαλύτερο και πιο στιβαρό πολυόργανο.
  • Αναβαθμισμένος κινητήρας στο 250 που πλέον έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτόν του 300:  νέο έμβολο με μεγαλύτερη διάμετρο και νέος στρόφαλος με μικρότερη διαδρομή εμβόλου. Επανασχεδιασμένη κεφαλή με διαφορετικό θάλαμο καύσης και νέο κύλινδρο με τροποποιημένη θύρας μεταφοράς. Επιπλέον, ο στροφαλοθάλαμος φιλοξενεί μεγαλύτερα και πιο ανθεκτικά ρουλεμάν.
  • Πιο μακριά σχέση στη δευτέρα ώστε να γίνεται πιο ομαλά η αλλαγή σε τρίτη σχέση.

Νέα μοντέλα Beta RX MY 2026

Η Beta περνά σε μια νέα διάσταση διασκεδαστικής οδήγησης και με τη νέα σειρά RX MY2026, αποδεικνύει περισσότερο από ποτέ την πίστη της στο project “Motocross”. Έτσι, για το 2026 επεκτείνει τη γκάμα της και θέτει νέα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης σειράς δίχρονων και τετράχρονων μοντέλων. Read more “Νέα μοντέλα Beta RX MY 2026”

Νέα Beta RR X-PRO MY 2026

Η σειρά X-PRO παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο (MY2025) και τώρα ήρθε η ώρα για τις νέες βελτιώσεις που εισάγει η σειρά MY26. Όπως πάντα, η γκάμα αποτελείται από 8 διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα, για να καλύψει τις ανάγκες ενός πολύ διαφορετικού φάσματος αναβατών. Για κάθε αναβάτη υπάρχει το τέλειο X-PRO, αλλά αυτό που έχει κοινό ολόκληρη η σειρά είναι η ικανότητα που εμπνέει στον χρήστη προσφέροντας μία πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία οδήγησης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου είναι τα εξής:

2T

125 200 250 300

Η ελαφρύτερη και πιο εύχρηστη μοτοσυκλέτα της σειράς. Καθαρά αγωνιστικό στυλ, είναι ιδανική τόσο για νέους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους αναβάτες που αναζητούν μια διασκεδαστική μοτοσικλέτα.

Ο κινητήρας, το πλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από το 125 εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα μικρό βάρος και εξαιρετικό χειρισμό, αλλά με σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή.

Ιδανική για αναβάτες που αναζητούν μια δίχρονη μοτοσικλέτα με πιο ήπιο χαρακτήρα και ελαφρώς λιγότερη ισχύ και ροπή από το κορυφαίο μοντέλο (300).

Μια μοτοσυκλέτα για τους λάτρεις των κινητήρων μεγάλης χωρητικότητας με εντυπωσιακή ροπή σε όλες τις στροφές του κινητήρα. Είναι η ιδανική για όσους θέλουν να οδηγούν τόσο σε δασικούς δρόμους όσο  και τεχνικά μονοπάτια.

4T

350 390 430 480

Η πιο εύχρηστη μοτοσικλέτα στην τετράχρονη σειρά. Ευνοεί την οδήγηση σε υψηλές στροφές, διατηρώντας παράλληλα πολύ προοδευτική απόδοση ισχύος.  Χαρίζει την ελαφρύτερη αίσθηση μεταξύ των τετράχρονων μοντέλων.

Αντιπροσωπεύει τον ιδανικό συνδυασμό εύκολου χειρισμού και δύναμης, με εξαιρετική πρόσφυση ως το μυστικό όπλο της. Η ελαφριά αίσθηση του 350 αλλά με περισσότερη ροπή.

Διαθέτει κινητήρα υψηλών επιδόσεων που αποδίδει τα μέγιστα όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες. Ό,τι πιο κοντινό στην τελειότητα ενός τετράχρονου off-road.

Είναι η μοτοσυκλέτα που αποδίδει τα μέγιστα σε ανοιχτό πεδίο. Έχει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με την 430, αλλά με ακόμη μεγαλύτερη ροπή και ισχύ, ιδανική για τους πιο έμπειρους αναβάτες.

Αλλαγές και χαρακτηριστικά της σειράς RR X-PRO My 2026

Σε όλα τα μοντέλα:

  • Πλαίσιο: η αυξημένη διατομή της κεντρικής δοκού (+1cm) παραμένει και για τα MY 2026 για να διατηρείται η συνολική κατανομή βάρους της μοτοσικλέτας ισορροπημένη, ενώ παράλληλα προσφέρει αυξημένη σταθερότητα. Το μεγαλύτερο πλαίσιο παρέχει επίσης την επιθυμητή ευκαμψία για εξαιρετική είσοδο και έξοδο από στροφές, κάτι που είναι απαραίτητο τόσο για τα μονοπάτια όσο και για συνθήκες Hard Enduro.

  • Ανάρτηση: η ανάρτηση ZF που παρουσιάστηκε στην RR X-PRO το 2025, παρέχει στον αναβάτη αυτοπεποίθηση και άνεση. Το ύψος της σέλας παραμένει στα 930 mm (20 mm λιγότερο από το RR Race), παρέχοντας στον αναβάτη μια αίσθηση σταθερότητας σε όλες τις συνθήκες.

  • Πιρούνι SHC (Single Hydraulic Chamber): Σχεδιάστηκε για βελτιωμένη λειτουργία και μείωση του συνολικού βάρους (κατά περίπου 250 g). Ο διαχωρισμός λειτουργίας μεταξύ του δεξιού και του αριστερού καλαμιού επιτρέπει καλύτερο έλεγχο σε όλες τις ρυθμίσεις, με το δεξί να διαθέτει το ελατήριο και το αριστερό το υδραυλικό σύστημα. Και στα δύο η λειτουργία τους έχει βελτιωθεί με νέες αλλαγές. Συγκεκριμένα, ο οδηγός ελατηρίου επανασχεδιάστηκε πλήρως για να βελτιώσει τη ροή λαδιού (που απαιτείται για τη λίπανση των μηχανικών εξαρτημάτων) και να αποτρέψει την αύξηση της πίεσης σε υψηλή ταχύτητα που επηρέαζε την απόδοση ολίσθησης των εξαρτημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο γραμμική απόκριση και προβλέψιμη συμπεριφορά, ανεξάρτητα από τον τύπο του εμποδίου που συναντάται. Αυτός ο σχεδιασμός μονού θαλάμου επιτρέπει στο πιρούνι να αποκρίνεται με «ελεύθερο» τρόπο, πιο γρήγορα από τα περισσότερα πιρούνια, κάτι που παρέχει μια ομαλότερη αίσθηση συνολικά.

  • Ψαλίδι: η διάμετρος του πίσω άξονα έχει αυξηθεί κατά 2 mm, φτάνοντας συνολικά τα 22 mm κάτι που εγγυάται μεγαλύτερη ακαμψία.

  • Νέος ιμάντας έλξης στο μπροστινό μέρος, ιδιαίτερα χρήσιμος για συνθήκες extreme enduro.

  • Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου από τη Nissin.

  • Nέα, πιο ανθεκτικά ψυγεία.

  • Νέα μπαταρία στα μοντέλα 4Τ.

  • Νέο LED πίσω φως.

  • Νέα γραφικά.

Αλλαγές στους κινητήρες

RR X-PRO 250 (2T)

Πλέον διαθέτει κοινό στρόφαλο με αυτόν του RR 300, έχοντας έτσι μειωμένη διαδρομή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα αλλά και αυξημένη διάμετρο εμβόλου, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ροπής και της γραμμικότητας, χωρίς απώλεια στη συνολική απόδοση.

Κιβώτιο: έχει μακρύνει η δεύτερη σχέση για να μπορεί να χρησιμοποιείται πιο πολύ και να γίνονται πιο ομαλές αλλαγές από 2α σε 3η.

RR X-PRO 125 (2T)

Νέο έμβολο και νέα κεφαλή, με επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, για βελτίωση της απόδοσης ενώ νέα πιο ενισχυμένα γρανάζια έχουν τοποθετηθεί στο κιβώτιο.

Μοντέλα 4Τ

Οι τετράχρονοι κινητήρες διαθέτουν νέες χαρτογραφήσεις για βελτίωση της μεταφοράς της απόδοσης σε όλο το φάσμα των rpm.

Η παραγωγή των νέων μοντέλων RR X-PRO θα ξεκινήσει τον Ιούνιο για τα δίχρονα μοντέλα και τον Ιούλιο για τα τετράχρονα.

betamotor Γενικά

40 αναβάτες με Beta στον αγώνα enduro των Γρεβενών

Η τρίτη στάση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το Πανελλήνιο Κύπελλο Enduro πραγματοποιήθηκε το σαββατοκύριακο 3-4 Μαίου στην περιοχή των Γρεβενών. Για ακόμη μία φορά οι αναβάτες με Beta είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο “κοκκινίζοντας” το parc ferme αλλά και τα βάθρα των περισσότερων κατηγοριών.

  • Συνολικά πήραν μέρος στον αγώνα 40 αναβάτες με μοτοσυκλέτες Beta.
  • Αναβάτες με Beta κέρδισαν σε πέντε κατηγορίες.
  • Συνολικά αναβάτες με Beta ανέβηκαν στα βάθρα 9 κατηγοριών.

Μεγάλο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία είχαν οι δύο μεγαλύτερες ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και το κύπελλο με μοτοσυκλέτες της Beta, η Beta Chachagias Racing Team και η MXexpert.gr Racing Team ενώ αξιόλογη ήταν η προσπάθεια και η παρουσία των μικρότερων ομάδων όπως αυτές της Beta Θεσσαλονίκης-Ok. Wheel (Δημήτρης Τσακατσώνης), της X-Moto Kouloukatsis Team (Δημήτρης “Kouman”), της Moto Gadias, τηςPro Bike Store Koulbanis και πολλών ακόμα.

Οι τρεις επιλογές της Beta στα δίχρονα enduro 300cc

Με την κατηγορία των δίχρονων enduro να γνωρίζει μια εντυπωσιακή αύξηση ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως διαφοροποιούνται οι προτάσεις της Beta σε αυτόν τον τομέα. Μην ξεχνάμε φυσικά πως πρόκειται για την εταιρεία με το πιο ευρύ φάσμα κάλυψης -όσον αφορά το οδηγικό επίπεδο και τις απαιτήσεις των αναβατών- στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Read more “Οι τρεις επιλογές της Beta στα δίχρονα enduro 300cc”
betamotor Γενικά

Ολοκλήρωση συνεργασίας της Beta Hellas με τον Γιάννη Τρίγκα

Μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες, μοναδικές εμπειρίες και πρωτότυπες δράσεις εντός και εκτός ειδικών διαδρομών η συνεργασία μας με τον Γιάννη Τρίγκα ολοκληρώθηκε. Είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε μαζί και ευγνώμονες για την αφοσίωση, την προσφορά και το αγωνιστικό πνεύμα που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια. Η οικογένεια της Beta Hellas εύχεται ολόψυχα κάθε επιτυχία στα επόμενα βήματα του, τόσο εντός όσο και εκτός αγώνων. Είμαστε σίγουροι ότι το μέλλον του επιφυλάσσει σπουδαία πράγματα!

Από την πλευρά μας, συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και ενέργεια, και είμαστε έτοιμοι για νέες προκλήσεις και συνεργασίες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μοιραστήκαμε και καλή συνέχεια στο νέο του ταξίδι!

Beta Hellas – The Fuoristrada Co.

Υ.Γ,

Δεν θα μπορούσαμε παρά να κάνουμε μια μικρή ανασκόπηση για τις κορυφαίες στιγμές της συνεργασίας μας με τον Γιάννη Τρίγκα ο οποίος μαζί με την Beta Chachagias Racing Team και την υποστήριξη του Κώστα Χαχάγια κατάφερε να πετύχει τα εξής:

  • Συμμετοχή το 2015 στον αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro που έγινε στις Σέρρες και διάκριση ως κορυφαίου Έλληνα αναβάτη,
  • Συμμετοχή στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro 2015 σε Ιταλία, Βέλγιο και Γαλλία με την ομάδα της Beta Boano. Εκείνη τη σεζόν ο Τρίγκας κατάφερε να πάρει την 20η θέση στην τελική κατάταξη της κατηγορίας Ε2 μεταξύ 36 διεθνών συμμετοχών.
  • Νίκη στον πρώτο αγώνα Riv3r Extreme Enduro (2015).
  • Συμμετοχή στο International Six Days Enduro στη Σλοβακία (2015).
  • Κατάκτηση της πρώτης θέσης στη Γενική στον αγώνα στο Λουτράκι (2015)
  • Συμμετοχή στην εκδήλωση Weekend Warriors με καλεσμένο τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Johnny Aubert (2015).
  • Συμμετοχή στις εκδηλώσεις Ride with the Champs με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Steve Holcombe το 2017 και 2020.
  • 1η θέση στη Γενική κατάταξη στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro 2018 στην Καρδίτσα.
  • Κατάκτηση του Πρωταθλήματος στην κατηγορία Ε3 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro το 2018.
  • Τελευταία επίσημη εμφάνιση του Γιάννη Τρίγκα με Beta, στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 2025 (Αυλώνας) με νίκη στην κατηγορία Ε3.
betamotor Γενικά

SuperEnduro: Ο πρώτος Παγκόσμιος τίτλος της Beta για το 2025 έρχεται στην κατηγορία Youth

Μπορεί ακόμα να μην έχει ξεκαθαρίσει η υπόθεση τίτλος στην κατηγορία Youth του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SuperEnduro, ωστόσο η Beta εξασφάλισε τον πρώτο της “παγκόσμιο τίτλο” για το 2025. Και αυτό γιατί και οι δύο διεκδικητές του πρώτου τίτλου της νεοσύστατης κατηγορίας αγωνίζονται με Beta RR 125 Racing. Πρόκειται για τον Ramón Godino Gómez που έχει κερδίσει τα 8 από τα 12 φετινά σκέλη και τον Fraiser Lampkin που κέρδισε τα δύο τελευταία σκέλη στον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος (1η Μαρτίου – Newcastle).

Η βαθμολογία

Πρώτος παραμένει από την αρχή του Πρωταθλήματος ο Gómez που πλέον έχει φτάσει τους 213 βαθμούς και ο μοναδικός αντίπαλός του που διεκδικεί μαθηματικές ελπίδες είναι ο Lampkin με 195. Έτσι όλα θα κριθούν στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, στη Γαλλία (Liévin) το ερχόμενο Σάββατο (8 Μαρτίου). Το μόνο σίγουρο βέβαια είναι πως η Beta θα γιορτάσει τον πρώτο της τίτλο χάρη στις κορυφαίες επιδόσεις των αναβατών της στη σέλα του κατά γενική ομολογία καλύτερου δίχρονου 125.

Ο Fraiser Lampkin πήρε τη νίκη στο Newcastle αλλά ο Ramón Godino Gómez (3ος) είναι πιο κοντά στον τίτλο.

42 αναβάτες με Beta στον 1ο γύρο του Enduro (Αυλώνας)

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro και το Πανελλήνιο Κύπελλο ξεκίνησαν την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, με τον πρώτο αγώνα να πραγματοποιείται στον Αυλώνα Αττικής και τους αναβάτες με Beta να έχουν για μία ακόμη φορά πρωταγωνιστικό ρόλο.

  • Συνολικά πήραν μέρος στον αγώνα 42 αναβάτες με Beta κάτι που αποτελεί και νέο ρεκόρ για την ιταλική μάρκα επί ελληνικού εδάφους.
  • Από τις 10 κατηγορίες που συμμετείχαν κέρδισαν τις 7.
  • Συνολικά 12 αναβάτες ανέβηκαν στα βάθρα των κατηγοριών τους.

Μεγάλο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία είχαν οι δύο μεγαλύτερες ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και το κύπελλο με μοτοσυκλέτες της Beta:

Beta Chachagias Racing Team:

  • Τριγκας Γιαννης BETA RR 480 1ος Ε3 (3ος EGP)
  • Τριγκας Νάσος BETA RR 300 3ος Ε3 (6ος EGP)
  • Γιώργος Μανωλίδης BETA RR 300 4ος Ε2 (10ος EGP)
  • Γιάννης Τσιριγος BETA RR 350 8ος Ε2
  • Κωσταντινος Γεροντακης BETA RR 390 12ος Ε2
  • Δημήτρης Κουμαντσιώτης BETA RR 200 13ος Ε2
  • Γιάννης Ντεβετζης BETA RR 350 19ος Ε2
  • Αποστολόπουλος Μάνος BETA RR 350 16ος Ε2
  • Σαρρης Στυλιανος BETA RR 350 18ος Ε2
  • Κωνσταντίνος Σεβαστακης BETA RR 300 7ος Ε3
  • Atwill Phil BETA RR 300 8ος Ε3
  • Λευτέρης Πανέτης BETA RR 350 5ος ΕS
  • Νίκος Φλωρος BETA RR 350 1ος C2
  • Μακρυγιαννης Δημητρης BETA RR 300 2ος C3
  • Δημήτρης Παπαδημητρίου BETA RR 390 5ος CS
  • Καλενδερης Ευστρατιος BETA RR 390 1ος CV
  • Κοντης Παρις BETA RR 350 6oς COpen
MXexpert.gr Racing Team
  • Παναγιώτης Παπίλας 4ος Ε3
  • Σάκης Γκαγκανάτσιος 2ος ΕS
  • Χρήστος Κουκουζέλης 3ος ES
  • Θανάσης Πέτρου 14ος Ε2
  • Christopher Nash 17ος Ε2
  • Στέφανος Βαρυμπομπίτης 7ος C2
  • Κωνσταντίνος Σαπαντζής 1ος C3
  • Χριστόφορος Αποστολόπουλος 1ος CS
  • Νικόλαος Μπράχος 2ος CS

Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε και τις συμμετοχές του DOURIS RACING ENGINEERING με τους:

  • Δημόπουλο Παναγιώτη (Beta RR 390 6ος C2)
  • Μπατο Παναγιώτη (8ος C2)
  • Μιχάλη Τσιπά (Beta RR 300 4ος C3) και
  • Βασίλη Κασκούτα (Beta RR 300 7ος CS)

καθώς και αυτές του Γρηγόρη Καρίμαλη (Beta RR 350 RACE MOTO SERVICE Α.Γ.Σ. ∆ΙΑΓΟΡΑΣ, BLU) που κατάφερε να τερματίσει στην έκτη θέση της ανταγωνιστικής Ε2 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro και του Γιάννη Σύρκου (Beta RR 350 Super market ΣΥΡΚΟΣ ΚΙΝΕΤΤΑ) που ήταν ο μοναδικός συμμετέχων και τερματίσαντας στη CN (Νέοι) του Κυπέλλου.

Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και Κύπελλο Enduro στις 5-6 Απριλίου στην Εύβοια.

Φωτογραφίες: Enduro24.gr


Beta Chachagias Racing Team

MXexpert.gr Racing Team

Επιστροφή στη δράση για την BETA MRT Factory MX Racing Team

Το αγωνιστικό της ντεμπούτο για το 2025 έκανε η εργοστασιακή ομάδα Motocross της Beta, συμμετέχοντας στους δύο γύρους του Internazionali d’Italia Motocross EICMA Series. Ο διεθνής αγώνας συγκεντρώνει παραδοσιακά κάθε χρόνο αναβάτες από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και αποτελεί μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για τους αναβάτες και τις ομάδες να πραγματοποιήσουν δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες.

Ο πρώτος γύρος πραγματοποιήθηκε στην ακραία λασπωμένη πίστα της Mantova (9/2) ενώ ο δεύτερος σε καλύτερες συνθήκες στο Montevarchi (16/2).

Στους δύο αυτούς γύρους είχαμε την ευκαιρία να δούμε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του Ben Watson στην αγωνιστική δράση μετά από οχτώ μήνες και το ντεμπούτο του Tom Koch με την Beta RX 450. Ο Βρετανός αναβάτης κατάφερε να κάνει συνολικά τρία πολύ καλά σκέλη με τερματισμούς μέσα στην πρώτη δεκάδα παίρνοντας την όγδοη θέση στη συνολική βαθμολογία της σειράς. Αντίθετα, ο Γερμανός αναβάτης είχε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στην Mantova αλλά εμφανίστηκε πολύ βελτιωμένος στον αγώνα του Montevarchi όπου κατάφερε να ανέβει στην ενδέκατη θέση δηλώνοντας στη συνέχεια: “Κατάφερα να πιάσω έναν καλό ρυθμό στο δεύτερο σκέλος και τώρα θα επικεντρωθώ στη βελτίωση μου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα,”

Επόμενος αγώνας για την BETA MRT Factory Racing Team είναι ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross 2025, στην Αργεντινή (2 Μαΐου)

Επικράτηση των αναβατών με Beta σε 3 από τις 4 κατηγορίες SuperEnduro στην Ουγγαρία

Νίκες στις κατηγορίες Junior και Youth, και τίτλος στο FIM Europe SuperEnduro Cup για τη Beta!

Το περασμένο Σαββατοκύριακο διεξήχθη ο πέμπτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM SuperEnduro στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας. Την πίστα, όπως κάθε χρόνο επιμελήθηκε ο πρώην mxer κάνοντας τον ουγγρικό γύρο έναν από τους πιο ενδιαφέροντες ολόκληρης της σεζόν.

Στην κατηγορία Youth, ο Ramón Godino (Beta RR 125) της AG Racing Team κυριάρχησε απόλυτα παίρνοντας τη συνολική νίκη της ημέρας με δύο νίκες στους 2 τελικούς. Με αυτό το αποτέλεσμα, εδραίωσε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα, παίρνοντας προβάδισμα 30 πόντων έναντι του δεύτερου στη βαθμολογία Fraiser Lampking που επίσης αγωνίζεται με Beta RR 125.

O Ramón Godino (Beta RR 125) sστο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας Junior.

Στην κατηγορία Junior τη νίκη, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, πήρε ο Milan Schmüser (Beta RR 300). Ο Γερμανός αναβάτης κέρδισε και τα δύο σκέλη και πλησίασε στους 26 βαθμούς τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας.

Στην κατηγορία Prestige, ο Alfredo Gómez υπέστη κάταγμα στο χέρι στο τελευταίο σκέλος της ημέρας και αναγκάστηκε να αποσυρθεί παίρνοντας την 10η θέση στη συνολική κατάταξη. Όπως όλα δείχνουν, ο Ισπανός αναβάτης δεν θα αγωνιστεί στους δύο τελευταίους γύρους του πρωταθλήματος.

Όσον αφορά το Ευρωπαϊκό Κύπελλο (FIM Europe SuperEnduro Cup), ο Fynn Hannemann (Beta RR 300) κατάφερε να πάρει την δεύτερη θέση στην κατάταξη της ημέρας και ταυτόχρονα να πανηγυρίσει την κατάκτηση του τίτλου.