Μετά από τον τίτλο στην κατηγορία Trial 3, ο 19χρονος αναβάτης κατακτά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία Trial 2.
Read more “Τίτλος για τον Harry Hemingway και τη Beta στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial”
Μετά από τον τίτλο στην κατηγορία Trial 3, ο 19χρονος αναβάτης κατακτά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία Trial 2.
Read more “Τίτλος για τον Harry Hemingway και τη Beta στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial”
Η Beta παρουσιάζει τη νέα σειρά RR Race MY 26, λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο, μία ακόμη απόδειξη της σταθερής της δέσμευσης στην καινοτομία και την προσοχή στη λεπτομέρεια, με στόχο να προσφέρει ολοένα πιο προηγμένα και αποδοτικά μοντέλα σε αναβάτες κάθε επιπέδου. Read more “Νέα Beta RR RACE MY 2026 και… It’s RACE time!”
Το XTrainer της Beta έρχεται για το 2026 με ανανεωμένη εμφάνιση, διατηρώντας τον χρωματικό συνδυασμό “Total Grey” και ενισχύοντας τη ζωντάνια της πιο ολοκληρωμένης “made in Italy” μοτοσυκλέτας enduro. Read more “Νέο Beta XTrainer MY 2026”
Η Beta περνά σε μια νέα διάσταση διασκεδαστικής οδήγησης και με τη νέα σειρά RX MY2026, αποδεικνύει περισσότερο από ποτέ την πίστη της στο project “Motocross”. Έτσι, για το 2026 επεκτείνει τη γκάμα της και θέτει νέα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης σειράς δίχρονων και τετράχρονων μοντέλων. Read more “Νέα μοντέλα Beta RX MY 2026”
Η σειρά X-PRO παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο (MY2025) και τώρα ήρθε η ώρα για τις νέες βελτιώσεις που εισάγει η σειρά MY26. Όπως πάντα, η γκάμα αποτελείται από 8 διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα, για να καλύψει τις ανάγκες ενός πολύ διαφορετικού φάσματος αναβατών. Για κάθε αναβάτη υπάρχει το τέλειο X-PRO, αλλά αυτό που έχει κοινό ολόκληρη η σειρά είναι η ικανότητα που εμπνέει στον χρήστη προσφέροντας μία πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία οδήγησης.
Τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου είναι τα εξής:
2T |
|||
125 | 200 | 250 | 300 |
Η ελαφρύτερη και πιο εύχρηστη μοτοσυκλέτα της σειράς. Καθαρά αγωνιστικό στυλ, είναι ιδανική τόσο για νέους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους αναβάτες που αναζητούν μια διασκεδαστική μοτοσικλέτα. |
Ο κινητήρας, το πλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από το 125 εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα μικρό βάρος και εξαιρετικό χειρισμό, αλλά με σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή. |
Ιδανική για αναβάτες που αναζητούν μια δίχρονη μοτοσικλέτα με πιο ήπιο χαρακτήρα και ελαφρώς λιγότερη ισχύ και ροπή από το κορυφαίο μοντέλο (300). |
Μια μοτοσυκλέτα για τους λάτρεις των κινητήρων μεγάλης χωρητικότητας με εντυπωσιακή ροπή σε όλες τις στροφές του κινητήρα. Είναι η ιδανική για όσους θέλουν να οδηγούν τόσο σε δασικούς δρόμους όσο και τεχνικά μονοπάτια. |
4T |
|||
350 | 390 | 430 | 480 |
Η πιο εύχρηστη μοτοσικλέτα στην τετράχρονη σειρά. Ευνοεί την οδήγηση σε υψηλές στροφές, διατηρώντας παράλληλα πολύ προοδευτική απόδοση ισχύος. Χαρίζει την ελαφρύτερη αίσθηση μεταξύ των τετράχρονων μοντέλων. |
Αντιπροσωπεύει τον ιδανικό συνδυασμό εύκολου χειρισμού και δύναμης, με εξαιρετική πρόσφυση ως το μυστικό όπλο της. Η ελαφριά αίσθηση του 350 αλλά με περισσότερη ροπή. |
Διαθέτει κινητήρα υψηλών επιδόσεων που αποδίδει τα μέγιστα όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες. Ό,τι πιο κοντινό στην τελειότητα ενός τετράχρονου off-road. |
Είναι η μοτοσυκλέτα που αποδίδει τα μέγιστα σε ανοιχτό πεδίο. Έχει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με την 430, αλλά με ακόμη μεγαλύτερη ροπή και ισχύ, ιδανική για τους πιο έμπειρους αναβάτες. |
Σε όλα τα μοντέλα:
Πλαίσιο: η αυξημένη διατομή της κεντρικής δοκού (+1cm) παραμένει και για τα MY 2026 για να διατηρείται η συνολική κατανομή βάρους της μοτοσικλέτας ισορροπημένη, ενώ παράλληλα προσφέρει αυξημένη σταθερότητα. Το μεγαλύτερο πλαίσιο παρέχει επίσης την επιθυμητή ευκαμψία για εξαιρετική είσοδο και έξοδο από στροφές, κάτι που είναι απαραίτητο τόσο για τα μονοπάτια όσο και για συνθήκες Hard Enduro.
Ανάρτηση: η ανάρτηση ZF που παρουσιάστηκε στην RR X-PRO το 2025, παρέχει στον αναβάτη αυτοπεποίθηση και άνεση. Το ύψος της σέλας παραμένει στα 930 mm (20 mm λιγότερο από το RR Race), παρέχοντας στον αναβάτη μια αίσθηση σταθερότητας σε όλες τις συνθήκες.
Πιρούνι SHC (Single Hydraulic Chamber): Σχεδιάστηκε για βελτιωμένη λειτουργία και μείωση του συνολικού βάρους (κατά περίπου 250 g). Ο διαχωρισμός λειτουργίας μεταξύ του δεξιού και του αριστερού καλαμιού επιτρέπει καλύτερο έλεγχο σε όλες τις ρυθμίσεις, με το δεξί να διαθέτει το ελατήριο και το αριστερό το υδραυλικό σύστημα. Και στα δύο η λειτουργία τους έχει βελτιωθεί με νέες αλλαγές. Συγκεκριμένα, ο οδηγός ελατηρίου επανασχεδιάστηκε πλήρως για να βελτιώσει τη ροή λαδιού (που απαιτείται για τη λίπανση των μηχανικών εξαρτημάτων) και να αποτρέψει την αύξηση της πίεσης σε υψηλή ταχύτητα που επηρέαζε την απόδοση ολίσθησης των εξαρτημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο γραμμική απόκριση και προβλέψιμη συμπεριφορά, ανεξάρτητα από τον τύπο του εμποδίου που συναντάται. Αυτός ο σχεδιασμός μονού θαλάμου επιτρέπει στο πιρούνι να αποκρίνεται με «ελεύθερο» τρόπο, πιο γρήγορα από τα περισσότερα πιρούνια, κάτι που παρέχει μια ομαλότερη αίσθηση συνολικά.
Ψαλίδι: η διάμετρος του πίσω άξονα έχει αυξηθεί κατά 2 mm, φτάνοντας συνολικά τα 22 mm κάτι που εγγυάται μεγαλύτερη ακαμψία.
Νέος ιμάντας έλξης στο μπροστινό μέρος, ιδιαίτερα χρήσιμος για συνθήκες extreme enduro.
Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου από τη Nissin.
Nέα, πιο ανθεκτικά ψυγεία.
Νέα μπαταρία στα μοντέλα 4Τ.
Νέο LED πίσω φως.
Νέα γραφικά.
Πλέον διαθέτει κοινό στρόφαλο με αυτόν του RR 300, έχοντας έτσι μειωμένη διαδρομή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα αλλά και αυξημένη διάμετρο εμβόλου, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ροπής και της γραμμικότητας, χωρίς απώλεια στη συνολική απόδοση.
Κιβώτιο: έχει μακρύνει η δεύτερη σχέση για να μπορεί να χρησιμοποιείται πιο πολύ και να γίνονται πιο ομαλές αλλαγές από 2α σε 3η.
Νέο έμβολο και νέα κεφαλή, με επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, για βελτίωση της απόδοσης ενώ νέα πιο ενισχυμένα γρανάζια έχουν τοποθετηθεί στο κιβώτιο.
Οι τετράχρονοι κινητήρες διαθέτουν νέες χαρτογραφήσεις για βελτίωση της μεταφοράς της απόδοσης σε όλο το φάσμα των rpm.
Η παραγωγή των νέων μοντέλων RR X-PRO θα ξεκινήσει τον Ιούνιο για τα δίχρονα μοντέλα και τον Ιούλιο για τα τετράχρονα.
Η τρίτη στάση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το Πανελλήνιο Κύπελλο Enduro πραγματοποιήθηκε το σαββατοκύριακο 3-4 Μαίου στην περιοχή των Γρεβενών. Για ακόμη μία φορά οι αναβάτες με Beta είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο “κοκκινίζοντας” το parc ferme αλλά και τα βάθρα των περισσότερων κατηγοριών.
Μεγάλο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία είχαν οι δύο μεγαλύτερες ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και το κύπελλο με μοτοσυκλέτες της Beta, η Beta Chachagias Racing Team και η MXexpert.gr Racing Team ενώ αξιόλογη ήταν η προσπάθεια και η παρουσία των μικρότερων ομάδων όπως αυτές της Beta Θεσσαλονίκης-Ok. Wheel (Δημήτρης Τσακατσώνης), της X-Moto Kouloukatsis Team (Δημήτρης “Kouman”), της Moto Gadias, τηςPro Bike Store Koulbanis και πολλών ακόμα.
Με την κατηγορία των δίχρονων enduro να γνωρίζει μια εντυπωσιακή αύξηση ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως διαφοροποιούνται οι προτάσεις της Beta σε αυτόν τον τομέα. Μην ξεχνάμε φυσικά πως πρόκειται για την εταιρεία με το πιο ευρύ φάσμα κάλυψης -όσον αφορά το οδηγικό επίπεδο και τις απαιτήσεις των αναβατών- στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Read more “Οι τρεις επιλογές της Beta στα δίχρονα enduro 300cc”Μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες, μοναδικές εμπειρίες και πρωτότυπες δράσεις εντός και εκτός ειδικών διαδρομών η συνεργασία μας με τον Γιάννη Τρίγκα ολοκληρώθηκε. Είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε μαζί και ευγνώμονες για την αφοσίωση, την προσφορά και το αγωνιστικό πνεύμα που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια. Η οικογένεια της Beta Hellas εύχεται ολόψυχα κάθε επιτυχία στα επόμενα βήματα του, τόσο εντός όσο και εκτός αγώνων. Είμαστε σίγουροι ότι το μέλλον του επιφυλάσσει σπουδαία πράγματα!
Από την πλευρά μας, συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και ενέργεια, και είμαστε έτοιμοι για νέες προκλήσεις και συνεργασίες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μοιραστήκαμε και καλή συνέχεια στο νέο του ταξίδι!
Beta Hellas – The Fuoristrada Co.
Υ.Γ,
Δεν θα μπορούσαμε παρά να κάνουμε μια μικρή ανασκόπηση για τις κορυφαίες στιγμές της συνεργασίας μας με τον Γιάννη Τρίγκα ο οποίος μαζί με την Beta Chachagias Racing Team και την υποστήριξη του Κώστα Χαχάγια κατάφερε να πετύχει τα εξής:
Μπορεί ακόμα να μην έχει ξεκαθαρίσει η υπόθεση τίτλος στην κατηγορία Youth του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SuperEnduro, ωστόσο η Beta εξασφάλισε τον πρώτο της “παγκόσμιο τίτλο” για το 2025. Και αυτό γιατί και οι δύο διεκδικητές του πρώτου τίτλου της νεοσύστατης κατηγορίας αγωνίζονται με Beta RR 125 Racing. Πρόκειται για τον Ramón Godino Gómez που έχει κερδίσει τα 8 από τα 12 φετινά σκέλη και τον Fraiser Lampkin που κέρδισε τα δύο τελευταία σκέλη στον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος (1η Μαρτίου – Newcastle).
Πρώτος παραμένει από την αρχή του Πρωταθλήματος ο Gómez που πλέον έχει φτάσει τους 213 βαθμούς και ο μοναδικός αντίπαλός του που διεκδικεί μαθηματικές ελπίδες είναι ο Lampkin με 195. Έτσι όλα θα κριθούν στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, στη Γαλλία (Liévin) το ερχόμενο Σάββατο (8 Μαρτίου). Το μόνο σίγουρο βέβαια είναι πως η Beta θα γιορτάσει τον πρώτο της τίτλο χάρη στις κορυφαίες επιδόσεις των αναβατών της στη σέλα του κατά γενική ομολογία καλύτερου δίχρονου 125.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro και το Πανελλήνιο Κύπελλο ξεκίνησαν την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, με τον πρώτο αγώνα να πραγματοποιείται στον Αυλώνα Αττικής και τους αναβάτες με Beta να έχουν για μία ακόμη φορά πρωταγωνιστικό ρόλο.
Μεγάλο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία είχαν οι δύο μεγαλύτερες ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και το κύπελλο με μοτοσυκλέτες της Beta:
Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε και τις συμμετοχές του DOURIS RACING ENGINEERING με τους:
καθώς και αυτές του Γρηγόρη Καρίμαλη (Beta RR 350 RACE MOTO SERVICE Α.Γ.Σ. ∆ΙΑΓΟΡΑΣ, BLU) που κατάφερε να τερματίσει στην έκτη θέση της ανταγωνιστικής Ε2 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro και του Γιάννη Σύρκου (Beta RR 350 Super market ΣΥΡΚΟΣ ΚΙΝΕΤΤΑ) που ήταν ο μοναδικός συμμετέχων και τερματίσαντας στη CN (Νέοι) του Κυπέλλου.
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και Κύπελλο Enduro στις 5-6 Απριλίου στην Εύβοια.
Φωτογραφίες: Enduro24.gr