Έχοντας δουλέψει με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Beta, το τμήμα R&D του εργοστασίου κατάφερε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τη σειρά Trial Evo Factory για το 2022. Ενσωματώνοντας τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε μέσα στους αγώνες Trial, η σειρά Factory έχει σημαντικές βελτιώσεις και αυτό που θα λέγαμε στη γλώσσα των αγωνιζομένων: “racing ψυχή”. Έτσι για τη νέα χρονιά, τα τέσσερα διαθέσιμα μοντέλα –τρία δίχρονα (125, 250, 300) και ένα τετράχρονο (300)- έρχονται με σειρά αλλαγών σε κινητήρα, πλαίσιο και περιφερειακά. Αναλυτικά οι διαφορές από τη στάνταρ έκδοση:
Κινητήρας
2Τ
- Μαύρες κάσες κινητήρακατασκευασμένες από μαγνήσιο για μικρότερο βάρος και περισσότερη ευεληξία.
- Λαιμόςεξάτμισης τιτανίου.
- Δίσκοι συμπλέκτηασύμμετρου προφίλ για περισσότερη ακρίβεια στη λειτουργία του συμπλέκτη.
- Κύλινδροςμε βελτιωμένο διάγραμμα χρονισμού που απελευθερώνει την απόδοση του κινητήρα χωρίς να επηρεάζει τη φιλικότητά του.
- Επανασχεδιασμένη κεφαλήκυλίνδρου στην έκδοση των 300cc, υψηλής απόδοσης και κόκκινου χρώματος.
- Νέα χαρτογράφησηστην ηλεκτρονική για βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλές rpm
- Μαύρες ανοδιωμένες τάπεςκινητήρα.
4Τ
- Λαιμός εξάτμισης από τιτάνιο.
- Νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου με υψηλότερη ηλεκτρική απόδοση για πιο σταθερή ανάφλεξη και βελτιωμένη καύση σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.
Πλαίσιο-αναρτήσεις
- Επανασχεδιασμένη λειτουργία στο εσωτερικό του πιρουνιού και στο ρυθμιστή απόσβεσης συμπίεσης.
- Χρυσές monoblock, κατεργασμένες σε CNC πλάκες τιμονιού για μικρότερο βάρος, περισσότερη ακαμψία και δυνατότητα τοποθέτησης του τιμονιού σε διαφορετικές θέσεις.
- Βελτιωμένη πίσω ανάρτηση με κόκκινο ελατήριο, νέας σχεδίασης μοχλικού, μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου και νέα settings ρύθμισης της απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
- Διακόπτης kill switch με δέσιμο ασφαλείας στο χέρι του αναβάτη.
- Μαύρα ανοδιομένα μεταλλικά προστατευτικά στις άκρες του τιμονιού και πλακάκια πίσω άξονα για τη ρύθμιση της αλυσίδας.
- Κατεργασμένα σε CNC monoblock μαρσπιέ με βελτιωμένο κράτημα και μειωμένο βάρος.
- Racing δίσκοι φρένων από τη Galfer για καλύτερη απόδοση και μικρότερο βάρος.
- Τρόμπα φρένων και συμπλέκτη της BrakTec και πίσω δαγκάνα φρένου με αντικραδασμικό σύστημα.
- Χρυσά στεφάνια τροχών της Excel.
- Ελαστικά Michelin X–light.
- Νέο look με νέα αυτοκόλλητα και Beta Factory χρωματισμό (κόκκινο, λευκό και μπλε)