RR 300 RACING 2T 2024

11.200€


Category: ENDURO

Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Racing της Beta, το δίχρονο RR Racing 300, διαθέτει  για το 2024 νέο κινητήρα με δύο μπουζί, και νέο πλαίσιο.

Κινητήρας RR 300 Racing

Ο δίχρονος κινητήρας του πολυπρωταθλητή Brad Freeman είναι γνωστός στον χώρο της off-road σκηνής για τη ροπή και τη γραμμική απόδοση ισχύος του. Είναι ικανός να προσφέρει εξαιρετικά προοδευτική ισχύ σε όλο το φάσμα λειτουργίας ενώ παρέχει κορυφαία απόδοση όταν χρειαστεί. Με τη νέα κυλινδροκεφαλή των δύο μπουζί, αυτά τα χαρακτηριστικά βελτιώνονται τώρα ακόμα περισσότερο και παρά την αυξημένη ισχύ, η απόδοση είναι ακόμα πιο γραμμική βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τη φιλικότητά του.

Χάρη στα δύο μπουζί επιτυγχάνεται:

Βελτιωμένη κατανομή των σημείων ανάφλεξης του καυσίμου στο θάλαμο καύσης. Αυτό σημαίνει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, σημαντικά χαμηλότερο επίπεδο υπολειμμάτων καύσης και πιο ομαλή απόδοση ισχύος.

Αύξηση του εύρους χρήσης του κινητήρα καθώς αυξάνεται η ροπή και ισχύς που προσφέρει σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

Κάθε μπουζί διαχειρίζεται από εντελώς ξεχωριστό ηλεκτρικό σύστημα που σημαίνει πως αν κάποιο μπουζί βραχυκυκλώσει ο κινητήρας εξακολουθεί να λειτουργεί (έστω και με μικρότερη απόδοση) επιτρέποντας στο αναβάτη να ολοκληρώσει τη διαδρομή του.

Πλαίσιο

Οι δοκοί στην περιοχή του λαιμού έχουν μεγαλώσει κατά 1 cm για μεγαλύτερη ακαμψία κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ακρίβεια κατά τη διάρκεια των στροφών. Έτσι το κράτημα της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί ενώ η πληροφόρηση και η απόκριση είναι πιο άμεση. Αυτή είναι η κύρια τροποποίηση η οποία χρησιμοποιείται ήδη στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Beta Factory Racing Team και παράλληλα επιφέρει μια σειρά επιπλέον αλλαγών όπως στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και των υπόλοιπων εξαρτημάτων που στηρίζονται στο πλαίσιο όπως οι βάσεις για τα μαρσπιέ που έχουν γίνει πιο στενές για να μη βρίσκουν στο έδαφος όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.

Αναρτήσεις

Το κορυφαίο πακέτο της Kayaba όσον αφορά το πιρούνι και το αμορτισέρ παραμένει στον στάνταρ εξοπλισμό.

• 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge πιρούνι: Ανοδιωμένα εσωτερικά μέρη και ειδικές επιστρώσεις ελαχιστοποιούν τις τριβές ενώ η ρυθμιζόμενη συμπίεση και
απόσβεση επαναφοράς επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να βρει την τέλεια ρύθμιση. Οι μηχανικοί της Beta έχουν αλλάξει τις εσωτερικές ρυθμίσεις ώστε το πιρούνι να συνεργάζεται άψογα με το νέο πλαίσιο.

• Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46 : Μπορεί να θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς στην αγωνιστική σκηνή όσον αφορά την ικανότητά του να απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους, το επίπεδο πρόσφυσης που προσφέρει και τη σταθερότητα της απόδοσής του που το διακρίνει ακόμα και κάτω από σκληρή χρήση. Πλήρως ρυθμιζόμενο με δυνατότητα ξεχωριστής ρύθμισης για την γρήγορη και αργή απόσβεση συμπίεσης.

Φρένο

Έχει τοποθετηθεί νέα τρόμπα της Nissin στο πίσω φρένο, με μεγαλύτερη απόδοση.

Χωρίς αυτόματη μίξη λαδιού

Με στόχο τη διατήρηση του βάρους όσο πιο χαμηλά γίνεται και της ευελιξίας στο υψηλότερο επίπεδο, η σειρά Racing δε διαθέτει το σύστημα αυτόματης μίξης λαδιού/βενζίνης που συναντάμε στη σειρά των δίχρονων RR. Ωστόσο, μέσω έξτρα εξοπλισμού, δίνεται η δυνατότητα προσθήκης αυτής τη λειτουργίας για τους αναβάτες που θέλουν πιο ξένοιαστους ανεφοδιασμούς βενζίνης.

Racing Εξοπλισμός

Τα αγωνιστικά γονίδια της νέας RR 300 Racing 2024 διακρίνονται από τα εξής εξαρτήματα:

  • Quick release άξονας μπροστινού τροχού για ταχύτερη αφαίρεση/τοποθέτηση.

  • Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών σχεδιασμένες και κατασκευασμένες από τη Beta σε διχρωμία κόκκινο και μπλε.

  • Πιο μεγάλα, ergal μαρσπιέ με ατσάλινες μύτες.

  • Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια.

  • Μπλε αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη.

  • Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων.

  • Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού.

  • Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας.

  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ RR Racing 2024