RR RACΕ 2T 125 MY 2025
9.700€
Η race-ready έκδοση του X-PRO 125, του ελαφρύτερου enduro της αγοράς.
Όπως έχει επανειλημμένα αποδείξει, η Beta πιστεύει στις δυνατότητες των νέων αναβατών και φέτος το κάνει για ακόμη μία φορά. Στο μοντέλο 2025 πραγματοποίησε μια σειρά αλλαγών στον μικρό κινητήρα των 125cc με σκοπό την αύξηση της ισχύς σε όλη την καμπύλη απόδοσης κάτι που επετεύχθη με χρήση νέου εμβόλου και νέας κυλινδροκεφαλής. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές ο κινητήρας έχει βελτιωθεί και στον τομέα της απόκρισης και φυσικά στη μέγιστη απόδοση χωρίς να χάσει τη ροπή στις μεσαίες rpm που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
Αλλαγές για το 2025
-
Νέα μαρσπιέ: Πιο στενά ώστε να επιτρέπουν την πιο εύκολη μετακίνηση του ποδιού αλλά με περισσότερο γκριπ για μέγιστο έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες. Κατασκευάζονται από ergal αλουμίνιο και διαθέτουν ατσάλινους πίρους που μπορούν να αντικατασταθούν.
-
Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
-
Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια περισσότερη ακρίβεια στο στρίψιμο ακόμα και κάτω από ακραία επιτάχυνση. Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί σε αυτό το σημείο ώστε να συνδυάζεται με τον νέο άξονα.
-
Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης. Πλέον βρίσκεται στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι όπως και στα μοντέλα X-PRO. Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο διακόπτης για το Traction Control στα τετράχρονα.
-
Πλαστικά: νέας σχεδίασης, όπως αυτά της σειράς X-PRO, με νέα μάσκα προβολέα, καπάκια ρεζερβουάρ και ουρά. Φυσικά διατηρείται η εύκολη και χωρίς εργαλεία πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και αντίστοιχα η αφαίρεση της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.
Αναρτήσεις
Το κορυφαίο πακέτο της Kayaba (πιρούνι και αμορτισέρ) αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του RR Race 2T 125
• 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge πιρούνι: Ανοδιωμένα εσωτερικά μέρη και ειδικές επιστρώσεις ελαχιστοποιούν τις τριβές ενώ η ρυθμιζόμενη συμπίεση και
απόσβεση επαναφοράς επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να βρει την τέλεια ρύθμιση. Οι μηχανικοί της Beta έχουν αλλάξει τις εσωτερικές ρυθμίσεις ώστε το πιρούνι να συνεργάζεται άψογα με το νέο πλαίσιο.
• Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46 : Μπορεί να θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς στην αγωνιστική σκηνή όσον αφορά την ικανότητά του να απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους, το επίπεδο πρόσφυσης που προσφέρει και τη σταθερότητα της απόδοσής του που το διακρίνει ακόμα και κάτω από σκληρή χρήση. Πλήρως ρυθμιζόμενο με δυνατότητα ξεχωριστής ρύθμισης για την γρήγορη και αργή απόσβεση συμπίεσης.
Τα αγωνιστικά γονίδια της νέαςRR Race 2T 125 διακρίνονται από τα εξής εξαρτήματα:
-
Quick release άξονας μπροστινού τροχού
-
Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών
-
Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια
-
Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη
-
Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
-
Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού
-
Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας
-
Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών