Η race-ready έκδοση του X-PRO 125, του ελαφρύτερου enduro της αγοράς.
RR RACE 2T 200 MY 2025
Η race-ready έκδοση του X-PRO 200 αποτελεί τον καλύτερο συνδυασμό μικρού βάρους και πλούσιας ροπής για αγωνιστική χρήση.
Read more “RR RACE 2T 200 MY 2025”
RR RACE 2T 250 MY 2025
Το Beta RR RACE 2T 250 είναι η race-ready έκδοση του X-PRO 250, με νέα κεφαλή και κορυφαίο εξοπλισμό που περιλαμβάνει πιρούνι Kayaba AOS 48mm κλειστού cartridge και πολλά ακόμα. Read more “RR RACE 2T 250 MY 2025”
RR RACE 2T 300 MY 2025
Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς RACE της Beta, το δίχρονο RR RACE 300, διαθέτει κινητήρα με δύο μπουζί και κορυφαίο περιφερειακό εξοπλισμό
RR RACE 4T 350 MY 2025
Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Κι όμως, στους τεχνικούς της Beta αρέσουν οι προκλήσεις
RR RACE 4T 390 MY 2025
Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Κι όμως, στους τεχνικούς της Beta αρέσουν οι προκλήσεις
Αλλαγές στον κινητήρα
Διαθέτει νέες κάσες, ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στον κινητήρα του RX 450. Το βασικότερο πλεονέκτημα από αυτή την αλλαγή είναι το συνολικά μικρότερο μέγεθος του κινητήρα καθώς και το μικρότερο βάρος. Έτσι ο νέος τετράχρονος κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση, διευκολύνοντας τις εργασίες αφαίρεσης, επανατοποθέτησης ή αντικατάστασης της.
Αλλαγές για το 2025
-
Νέα μαρσπιέ: Πιο στενά ώστε να επιτρέπουν την πιο εύκολη μετακίνηση του ποδιού αλλά με περισσότερο γκριπ για μέγιστο έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες. Κατασκευάζονται από ergal αλουμίνιο και διαθέτουν ατσάλινους πίρους που μπορούν να αντικατασταθούν.
-
Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
-
Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια περισσότερη ακρίβεια στο στρίψιμο ακόμα και κάτω από ακραία επιτάχυνση. Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί σε αυτό το σημείο ώστε να συνδυάζεται με τον νέο άξονα.
-
Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης. Πλέον βρίσκεται στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι όπως και στα μοντέλα X-PRO. Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο διακόπτης για το Traction Control στα τετράχρονα.
-
Πλαστικά: νέας σχεδίασης, όπως αυτά της σειράς X-PRO, με νέα μάσκα προβολέα, καπάκια ρεζερβουάρ και ουρά. Φυσικά διατηρείται η εύκολη και χωρίς εργαλεία πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και αντίστοιχα η αφαίρεση της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.
-
Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
-
Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που
Διαφορές στον εξοπλισμό (σε σχέση με το μοντέλο X-PRO):
-
Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge
-
Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46
-
Quick release άξονας μπροστινού τροχού
-
Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών
-
Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια
-
Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη
-
Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
-
Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού
-
Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας
-
Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών
RR RACE 4T 430 MY 2025
H race-ready έκδοση της 430 .
Αλλαγές στον κινητήρα
Διαθέτει νέες κάσες, ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στον κινητήρα του RX 450. Το βασικότερο πλεονέκτημα από αυτή την αλλαγή είναι το συνολικά μικρότερο μέγεθος του κινητήρα καθώς και το μικρότερο βάρος. Έτσι ο νέος τετράχρονος κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση, διευκολύνοντας τις εργασίες αφαίρεσης, επανατοποθέτησης ή αντικατάστασης της.
Αλλαγές για το 2025
- Νέα μαρσπιέ: Πιο στενά ώστε να επιτρέπουν την πιο εύκολη μετακίνηση του ποδιού αλλά με περισσότερο γκριπ για μέγιστο έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες. Κατασκευάζονται από ergal αλουμίνιο και διαθέτουν ατσάλινους πίρους που μπορούν να αντικατασταθούν.
- Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
- Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια περισσότερη ακρίβεια στο στρίψιμο ακόμα και κάτω από ακραία επιτάχυνση. Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί σε αυτό το σημείο ώστε να συνδυάζεται με τον νέο άξονα.
- Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης. Πλέον βρίσκεται στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι όπως και στα μοντέλα X-PRO. Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο διακόπτης για το Traction Control στα τετράχρονα.
- Πλαστικά: νέας σχεδίασης, όπως αυτά της σειράς X-PRO, με νέα μάσκα προβολέα, καπάκια ρεζερβουάρ και ουρά. Φυσικά διατηρείται η εύκολη και χωρίς εργαλεία πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και αντίστοιχα η αφαίρεση της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.
- Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.
- Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που
Διαφορές στον εξοπλισμό (σε σχέση με το μοντέλο X-PRO):
- Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge
- Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46
- Quick release άξονας μπροστινού τροχού
- Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών
- Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια
- Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη
- Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
- Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού
- Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας
- Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών
RR RACE 4T 480 MY 2025
Η race-ready έκδοση της 480, της μοτοσυκλέτας enduro που λατρεύει τα ανοιχτά και γρήγορα κομμάτια. Το νέο κύριο χαρακτηριστικό της RR RACE 4T 480 για το 2025 είναι οι αλλαγές στον Read more “RR RACE 4T 480 MY 2025”
RX 300 2T MY 2025
Η επιτυχία της σειράς RX και η συνεχώς αυξανόμενη εμπειρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP με την 450 4T, οδήγησαν τη μάρκα της Τοσκάνης να ανοίξει το γκάζι και να διαμορφώσει την RX 300 ως μία αμιγώς μοτοσυκλέτα motocross διαχωρίζοντάς την από τα μοντέλα Enduro. Έτσι το μοντέλο του 2025 δέχθηκε μια σειρά από σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα, στις αναρτήσεις και το πλαίσιο και μαζί με την RX 450 αποτελούν πλέον μία εντελώς ανεξάρτητη σειρά μοτοσυκλετών. Φυσικά η φιλοσοφία της Beta παραμένει ίδια και περιγράφεται ιδανικά με τον όρο RideAbility που θέλει κάθε μοτοσυκλέτα του ιταλικού εργοστασίου να είναι ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και με υψηλή, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απόδοση. Έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που προσφέρει διασκέδαση κατά την οδήγηση χωρίς να φοβίζει.
Αλλαγές για το 2025
- Πλαίσιο: Νέο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για motocross, με παρόμοια χαρακτηριστικά με το RX450.
- Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Αλουμινένιο υποπλαίσιο και νέο φιλτροκούτι.
- Πιρούνι: Νέες ρυθμίσεις και μεγαλύτερη διαδρομή από τα Enduro μοντέλα.
- Αμορτισέρ: Νέο, με μεγαλύτερο έμβολο 50mm που αποδίδει καλύτερα στη σκληρή χρήση.
- Φρένα: Νέα δαγκάνα μπροστά με μικρότερο μέγεθος, ελαφρύτερη και πιο δυνατή απόδοση. Νέα τρόμπα για το πίσω φρένο με μεγαλύτερη απόδοση.
- Ψυγεία: Νέα, μεγαλύτερα που προέρχονται από την RX 450.
- Τελική μετάδοση: Πίσω γρανάζι με 49 δόντια (αντί 48).
- Πλαστικά: Νέο πίσω φτερό.
- Ρεζερβουάρ: Νέο με μικρότερη χωρητικότητα (7lt).
- Αλυσίδα: Νέα, ελαφρύτερη, χωρίς o-ring.
- Κινητήρας: Νέος, με νέο κύλινδρο και αυξημένη συμπίεση. Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στην εισαγωγή στον στροφαλοθάλομο και στις θυρίδες που σε συνδυασμό με το νέο καρμπυρατέρ (Keihin PWK 38) έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Επανασχεδιασμένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων (5 σχέσεων), ο συμπλέκτης έχει σκληρότερα ελατήρια στην καμπάνα, ενώ νέα είναι η εξάτμιση.
- Καβαλέτα τιμονιού: Νέα, με σύστημα απορρόφησης κραδασμών για περισσότερη άνεση, που τοποθετούν το τιμόνι 5mm ψηλότερα.
- Μαρσπιέ: Νέα, με καλύτερο κράτημα.
- Άξονας πίσω τροχού: Ενισχυμένος, με νέα μεγαλύτερη διατομή (+2mm) για περισσότερη ακαμψία.
RX 450 4Τ ΜΥ 2025
Δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από την παρουσίαση της σειράς RX (motocross) από τη Beta και η εταιρεία της Τοσκάνης παρουσιάζει τη νέα RX 450 για το 2025 με βελτιώσεις που την διατηρούν στην κορυφή. H RX 450 ήταν επίσημα η πρώτη τετράχρονη μοτοσυκλέτα της Beta και ήρθε κατευθείαν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP όπου αγωνίζεται ήδη για τέσσερα χρόνια.
Φυσικά η φιλοσοφία της Beta παραμένει ίδια και περιγράφεται ιδανικά με τον όρο RideAbility που θέλει κάθε μοτοσυκλέτα του ιταλικού εργοστασίου να είναι ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και με υψηλή, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απόδοση. Έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που προσφέρει διασκέδαση κατά την οδήγηση χωρίς να φοβίζει.