RR MOTARD 125 R

Η πιο ολοκληρωμένη σειρά Beta RR 125 4Τ ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού. Μια ευέλικτη motard μοτοσυκλέτα με τετράχρονο κινητήρα, χαμηλό κόστος λειτουργίας και η οποία δε θυσιάζει τη διασκέδαση ή την ευκολία χρήσης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Betamotor.

RR MOTARD 125 T

Η πιο ολοκληρωμένη σειρά Beta RR 125 4Τ ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού. Μια ευέλικτη, σπορ μοτοσυκλέτα με τετράχρονο κινητήρα, χαμηλό κόστος λειτουργίας και η οποία δε θυσιάζει τη διασκέδαση ή την ευκολία χρήσης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Betamotor.

RR 4T 125 R

To RR 4T 125 R αποτελεί την κορυφαία πρόταση της Beta από τη νέα σειρά μοτοσυκλετών με τετράχρονο κινητήρα και ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού. Μια ευέλικτη, σπορ μοτοσυκλέτα με χαμηλό κόστος λειτουργίας και η οποία δε θυσιάζει τη διασκέδαση ή την ευκολία χρήσης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Betamotor.

RR 4T 125 T

Η πιο ολοκληρωμένη σειρά Beta RR 125 4Τ ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού. Μια ευέλικτη, σπορ μοτοσυκλέτα με τετράχρονο κινητήρα, χαμηλό κόστος λειτουργίας και η οποία δε θυσιάζει τη διασκέδαση ή την ευκολία χρήσης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Betamotor.

 

RX 450 4Τ ΜΥ24

Το RX 450 είναι επίσημα η πρώτη τετράχρονη μοτοσυκλέτα Motocross που κατασκευάζει το ιταλικό εργοστάσιο για τους λάτρεις του σπορ, ανεξαρτήτως οδηγικού επιπέδου. Αυτό σημαίνει πως για πρώτη φορά θα έχετε την ευκαιρία να οδηγήσετε τη μοτοσυκλέτα που είναι πολύ κοντά στην πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP τα τελευταία τρία χρόνια.


Μία μοτοσυκλέτα race-ready από κάθε άποψη, σχεδιασμένη για όλες τις πίστες Motocross όπως ποτέ δεν είχαμε δει στο παρελθόν. Η σχεδίαση της είναι εντελώς νέα: το πλαίσιο, ο κινητήρας και όλα τα εξαρτήματα είναι κορυφαίου επιπέδου όπως ακριβώς ολόκληρο το project που φέρνει την έννοια RideAbility στον κόσμο του MX.


Εντελώς νέος σχεδιασμός

Πλαίσιο: Σχεδιασμένο από την αρχή ως ολοκαίνουργιο πλαίσιο είναι ειδικά σχεδιασμένο χρήση Motocross. Ο κύριος δοκός του πλαισίου είναι πιο φαρδύς για να αντέχει τις καταπονήσεις από τις επαναλαμβανόμενες προσγειώσεις κάτι που το κάνει πιο άκαμπτο συνολικά αλλά αρκετά εύκαμπτο για τις στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε ένα ακριβές πλαίσιο που παρέχει απόλυτη πληροφόρηση στις στροφές κι ανάλαφρη αίσθηση στον αέρα.
Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Το RX 450 έχει νέο υποπλαίσιο αλουμινίου που παρά το μικρό του βάρος παρέχει αυξημένη ακαμψία. Επίσης συνδυάζεται με νέο φιλτροκούτι, που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μοντέλα Beta. Το νέο φιλτροκούτι σε συνδυασμό με το νέο σώμα γκαζιού διαμέτρου 46mm παρέχει μια σημαντικά διαφορετική ροή αέρα από αυτή που απαιτείται σε μία enduro μοτοσυκλέτα δημιουργώντας βέλτιστη ροή αέρα για να συμβαδίζει με τις επιδόσεις του νέου κινητήρα. Η πρόσβαση στο φίλτρο παραμένει στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας και δεν απαιτεί εργαλεία.


Αναρτήσεις: Το πιρούνι της Kayaba με καλάμια διαμέτρου 48mm μπροστά και το αμορτισέρ με έμβολο 50mm πίσω είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και διαθέτουν έναν ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ της οδηγησιμότητας και της απόδοσης χάρη στη συνεχή εξέλιξη μέσα στην πίστα. Η μοτοσυκλέτα έχει στηθεί από τους τεχνικούς στο Rignano για να γίνει πιο σταθερή και ακριβής, αλλά πάντα εύκολη και άμεση στην απόκρισή της. Η κύρια διαφορά στην ανάρτηση σε σχέση με τα μοντέλα enduro είναι η μεγαλύτερη διαδρομή του μπροστινού πιρουνιού, με ειδική ρύθμιση για motocross, ενώ πίσω το αμορτισέρ είναι εντελώς νέο και μεγαλύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στα μοντέλα RR. Προσφέρει καλύτερη λειτουργία στις προσγειώσεις από τα άλματα χάρη στη μεγαλύτερη υδραυλική απόσβεση που διαθέτει ενώ η απόδοσή του μένει σταθερή ακόμα και σε απαιτητική χρήση.


Πλαστικά: Τα μπροστινά καλύμματα του ρεζερβουάρ, που επανασχεδιάστηκαν πρόσφατα και για τα μοντέλα RR, παραμένουν αμετάβλητα ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια νέα κομψή και επιθετική ουρά. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι μικρότερου σχεδιασμού και έχει χωρητικότητα επτά λίτρων.


Τροχοί: Η διάμετρος τους είναι 21” μπροστά και 19” πίσω, με ελαστικά Maxxis 90/100-21 και 110/90-19, ενώ το σύστημα φρένων είναι της Nissin με δίσκο 260mm μπροστά και 240mm πίσω.
Φρένα: Η δαγκάνα της Nissin στο μπροστινό φρένο είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και με πιο μοντέρνα σχεδίαση σε σχέση με αυτές που χρησιμοποιήθηκαν προηγουμένως σε μοντέλα Beta ενώ παρέχει αισθητά πιο άμεση απόδοση. Νέα είναι η τρόμπα για το πίσω φρένο με τον σχεδιασμό της να αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση.


Νέος κινητήρας

Εντελώς νέος και σχεδιασμένος ειδικά για χρήση motocross σε στενή συνεργασία με την εργοστασιακή ομάδα MXGP είναι ο κινητήρας του RX 450. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων ενώ ο συμπλέκτης έχει σχεδιαστεί για να αντέχει τις καταπονήσεις που προέρχονται από τον κινητήρα υψηλής απόδοσης αλλά εξακολουθεί να προσφέρει ελαφριά αίσθηση στη μανέτα. Το βάρος έχει κρατηθεί σε εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο και οι διαστάσεις του είναι ιδιαίτερα συμπαγείς καθώς τα εξαρτήματα έχουν περιοριστεί στα ελάχιστα που απαιτούνται για χρήση MX.


Ο στροφαλοφόρος άξονας και ο αντικραδασμικός άξονας είναι νέοι, όπως και ο κύλινδρος, τα έμβολα και το σύστημα χρονισμού που ανεβάζουν τη σχέση συμπίεσης στην αναλογία 13,5:1.
Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετική απόδοση του κινητήρα σε όλη την καμπύλη με ιδιαίτερα τονισμένη την περιοχή στις μεσαίες-υψηλές στροφές κινητήρα, αυτές δηλαδή που χρησιμοποιούμε πιο συχνά στην πίστα. Σύμφωνα με τον στόχο rideAbility στον οποίο βασίστηκε όλο το σχέδιο, ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετική ροπή, επομένως παρέχει απολαυστική και πάντα ελεγχόμενη προοδευτικότητα,. Με τη βοήθεια της ιδανικής κατανομής μάζας, η θέση του πλαισίου προς τον κινητήρα είναι σχεδιασμένη για να δημιουργεί μια διαχειρίσιμη, ευέλικτη και διασκεδαστική μοτοσυκλέτα με πολλή δύναμη όταν αποφασίσετε να ανοίξετε τέρμα το γκάζι.


Χάρτες κινητήρα: Στον απόηχο των πρόσφατων εισαγωγών στα μοντέλα RR, το RX 450 είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο συγκεκριμένους χάρτες κινητήρα (στεγνό και βρεγμένο) και τέσσερα επίπεδα Traction Control (on/off/ενεργό με hard χάρτη/ενεργό με soft χάρτη) για τη διαχείριση της σημαντικής απόδοσης του κινητήρα σε όλες τις συνθήκες εδάφους. Το κουμπί για να επιλέξετε χάρτη και επίπεδο TC βρίσκεται στο μαξιλαράκι του τιμονιού.
Επιπλέον χαρακτηριστικά
Τα χειριστήρια στο τιμόνι έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, όπως και το ηλεκτρικό σύστημα. Στο δεξί χέρι θα βρείτε μόνο το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα (μίζα), ενώ το kill switch βρίσκεται στα αριστερά. Η μπαταρία είναι τύπου λιθίου.

Special εξαρτήματα στον βασικό εξοπλισμού:

– ρεγουλατόροι αλυσίδας σε κόκκινο κράμα Ergal
– Μπλε ανοδιωμένες ζάντες Excel
– Κόκκινος οδηγός αλυσίδας
– Κόκκινο διμεταλλικό ανοδιωμένο γρανάζι
– Μαύρα μαρσπιέ από κράμα Ergal με ατσάλινες μύτες.
Το RX 450 περιλαμβάνει στην κούτα του σταντ τύπου Motocross και τέσσερις διαφορετικές τροχαλίες γκαζιού, για να προσαρμόσετε την απόκριση του γκαζιού στην προσωπική σας προτίμηση.


*Τι σημαίνει Rideability για τη Beta; Στα ελληνικά μεταφράζεται ως “οδηγησιμότητα” και σημαίνει πως επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να απολαμβάνει την οδήγηση έχοντας στη διάθεσή του μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων που ταυτόχρονα παραμένει φιλική, διασκεδαστική και ποτέ πολύ απαιτητική.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ RX 450

ALP X

Η νέα σειρά ALP της Beta απευθύνεται σε ένα μεγάλο φάσμα αναβατών: από νεαρούς κατόχους διπλώματος Α2 σε αναζήτηση της πρώτης τους μοτοσυκλέτας μέχρι αναβάτες που επιστρέφουν στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών ψάχνοντας για ένα απλό όχημα με εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Και από τις γυναίκες που αναζητούν μία μοντέρνα μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι υπερβολικά ψηλή ή βαριά μέχρι τους λάτρεις των ελαφριών και καλά ζυγισμένων εκτός δρόμου δικύκλων που θέλουν να κάνουν διασκεδαστικές βόλτες.


Όπως όλα τα μοντέλα της Beta, τα νέα ALP εκφράζουν την ιδέα “RideAbility” καθώς είναι σχεδιασμένα για να επιτρέψουν σε κάθε αναβάτη να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό και να διασκεδάσει σε όλες τις συνθήκες.

Το Alp X είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο για την Beta. Μοιράζεται την ίδια βάση με το Alp 4.0 αλλά διαθέτει πιο Modern Classic χαρακτήρα. Έχοντας χαρακτηριστικά όπως οι τροχοί διαμέτρου 19″-17″ με πιο ασφάλτινα ελαστικά, τα πιο αιχμηρά πλαστικά που συνδυάζονται με στρογγυλό προβολέα φέρνει το concept ALP πιο κοντά στα μοντέρνα γούστα όσων έχουν ξαναβρεί τον κόσμο των scramblers. Το Alp X διαθέτει μια εντελώς διαφορετική γοητεία, είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για την πόλη και για ταξίδια μεγάλης εμβέλειας, παραμένοντας πάντα έτοιμο να περιλάβει χωματόδρομους στην πορεία του. Το Alp X – όπως και το Alp 4.0 – είναι ιδιαίτερα άνετο και για συνεπιβάτη χάρη στην άνετη σέλα και τις χειρολαβές. Το Alp X είναι η κατ ‘εξοχήν φιλική προς τον χρήστη μοτοσυκλέτα.

Κινητήρας

Τα νέα μοντέλα Alp 4.0 και Alp X είναι εξοπλισμένα με κινητήρα 350cc που αναπτύχθηκε σε συνεργασία μεταξύ των τεχνικών της Betamotor και εκείνων της Tayo Motorcycles. Η νέα αυτή μονάδα ισχύος αναπτύχθηκε ειδικά για τα μοντέλα ALP και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό, κιβώτιο έξι σχέσεων, αποδίδει 35 ίππους στις 9500 σ.α.λ. και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα άνω των 130 km/h.
Χάρη στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (3,5lt/100km) και το ρεζερβουάρ 11 λίτρων, το νέο ALP Χ προσφέρει μια εντυπωσιακή αυτονομία που ξεπερνάει τα 300km για μεγάλες βόλτες χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού.

Πλαίσιο και Αναρτήσεις:

– Πλαίσιο: Το πλαίσιο του νέου ALP X είναι ατσάλινο περιμετρικά με τον κινητήρα κρεμασμένο πάνω του κάτι που εγγυάται την αντοχή, την ακαμψία και τις μικρές διαστάσεις.
– Ανάρτηση: τόσο το μπροστινό πιρούνι όσο και το πίσω μονό αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση κατά την οδήγηση. Παράλληλα διατηρούν την άνεση που απολαμβάνει ο αναβάτης.
– Ύψος σέλας: Στα 855mm εξασφαλίζει εύκολη επαφή των ποδιών με το έδαφος συμβάλλοντας στην ενίσχυση της αίσθησης ασφάλειας στη σέλα, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η σέλα είναι εξαιρετικά άνετη τόσο για τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη.
– Φρένα: δίσκος 290mm μπροστά και 220mm πίσω. Οι Nissin τρόμπες και δαγκάνες εγγυώνται ισχυρή πέδηση σε όλες τις συνθήκες. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα ABS της BOSCH που μπορεί να απεμπλακεί στον χάρτη Offroad.  Kάθε φορά που βάζετε μπροστά τη μοτοσυκλέτα, το ABS ενεργοποιείται ξανά αυτόματα.
– Οθόνη LCD: παρέχει πληροφορίες για τη στάθμη καυσίμου, την αυτονομία και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Φυσικά διαθέτει και τις παραδοσιακές πληροφορίες όπως π.χ. ένδειξη ταχύτητας, στροφόμετρο και μερικό κι ολικό χιλιομετρητή.
– Τροχοί: Το Alp X είναι εξοπλισμένο με τροχούς 19″ – 17″ αλλά με ελαστικά διπλής χρήσης προσανατολισμένα για περισσότερη οδήγηση στο δρόμο σε σχέση με το ALP 4.0.


Η γκάμα των αξεσουάρ για τη νέα γενιά ALP περιλαμβάνει χούφτες προστασίας χεριών, πλαινές βαλίτσες και top case βαλίτσα.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ALP 4.0 & ALP X

ALP 4.0

Η νέα σειρά ALP της Beta απευθύνεται σε ένα μεγάλο φάσμα αναβατών: από νεαρούς κατόχους διπλώματος Α2 σε αναζήτηση της πρώτης τους μοτοσυκλέτας μέχρι αναβάτες που επιστρέφουν στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών ψάχνοντας για ένα απλό όχημα με εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Και από τις γυναίκες που αναζητούν μία μοντέρνα μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι υπερβολικά ψηλή ή βαριά μέχρι τους λάτρεις των ελαφριών και καλά ζυγισμένων εκτός δρόμου δικύκλων που θέλουν να κάνουν διασκεδαστικές βόλτες.

Όπως όλα τα μοντέλα της Beta, τα νέα ALP εκφράζουν την ιδέα “RideAbility” καθώς είναι σχεδιασμένα για να επιτρέψουν σε κάθε αναβάτη να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό και να διασκεδάσει σε όλες τις συνθήκες.

Το Alp 4.0 απευθύνεται σε παραδοσιακούς αναβάτες που συνδέονται με την εκτός δρόμου παράδοση της Beta. Είναι μία ευέλικτη, ευκολοδήγητη μοτοσυσκλέτα, ιδανική για όποιον θέλει να προσεγγίσει τον εκτός δρόμου κόσμο οδηγώντας με διασκεδαστικό τρόπο χωρίς δεσμεύσεις. Οι τροχοί με διάμετρο 21”-18”, τα προστατευτικά πλαστικά και τα τρακτερωτά ελαστικά προέρχονται από τον κόσμο του off-road χωρίς όμως να εμποδίζουν τη μοτοσυκλέτα να κινηθεί με άνεση σε αστικούς δρόμους. Τα μαρσπιέ είναι επίσης προσεκτικά σχεδιασμένα και εξοπλισμένο με αφαιρούμενα καλύμματα από καουτσούκ, ώστε να διασφαλίζεται τόσο η μέγιστη άνεση στο δρόμο όσο και η μέγιστη πρόσφυση όταν αυτό απαιτείται! Το Alp 4.0 είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα περιπέτειας για ένα ευχάριστο σαββατοκύριακο εκτός δρόμου.

Κινητήρας

Τα νέα μοντέλα Alp 4.0 και Alp X είναι εξοπλισμένα με κινητήρα 350cc που αναπτύχθηκε σε συνεργασία μεταξύ των τεχνικών της Betamotor και εκείνων της Tayo Motorcycles. Η νέα αυτή μονάδα ισχύος αναπτύχθηκε ειδικά για τα μοντέλα ALP και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό, κιβώτιο έξι σχέσεων, αποδίδει 35 ίππους στις 9500 σ.α.λ. και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα άνω των 130 km/h.

Χάρη στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (3,5lt/100km) και το ρεζερβουάρ 11 λίτρων, το νέο ALP 4.0 προσφέρει μια εντυπωσιακή αυτονομία που ξεπερνάει τα 300km. Έτσι επιτρέπει τις μεγάλες διαδρομές εκτός δρόμου, μακριά από πρατήρια καυσίμων.

Πλαίσιο και Αναρτήσεις:

– Πλαίσιο: Το πλαίσιο του νέου ALP 4.0 είναι ατσάλινο περιμετρικά με τον κινητήρα κρεμασμένο πάνω του κάτι που εγγυάται την αντοχή, την ακαμψία και τις μικρές διαστάσεις.

– Ανάρτηση: τόσο το μπροστινό πιρούνι όσο και το πίσω μονό αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση κατά την οδήγηση. Παράλληλα διατηρούν την άνεση που απολαμβάνει ο αναβάτης.

– Ύψος σέλας: Στα 865mm εξασφαλίζει εύκολη επαφή των ποδιών με το έδαφος συμβάλλοντας στην ενίσχυση της αίσθησης ασφάλειας στη σέλα, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η σέλα είναι εξαιρετικά άνετη τόσο για τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη.

– Φρένα: δίσκος 290mm μπροστά και 220mm πίσω. Οι Nissin τρόμπες και δαγκάνες εγγυώνται ισχυρή πέδηση σε όλες τις συνθήκες. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα ABS της BOSCH που μπορεί να απεμπλακεί στον χάρτη Offroad.  Kάθε φορά που επανεκκινείτε την μοτοσυκλέτα, το ABS ενεργοποιείται ξανά αυτόματα.

– Οθόνη LCD:  παρέχει πληροφορίες για τη στάθμη καυσίμου, την αυτονομία και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Φυσικά διαθέτει και τις παραδοσιακές πληροφορίες όπως π.χ. ένδειξη ταχύτητας, στροφόμετρο και μερικό κι ολικό χιλιομετρητή.

Βασικές διαφορές του Alp 4.0 και του Alp X:

– Το Alp 4.0 είναι εξοπλισμένο με τροχούς 21″ – 18″ και ελαστικά σχεδιασμένα περισσότερο για εκτός δρόμου. Το Alp X είναι εξοπλισμένο με τροχούς 19″ – 17″ αλλά με ελαστικά διπλής χρήσης προσανατολισμένα για περισσότερη οδήγηση στο δρόμο.

Η γκάμα των αξεσουάρ για τη νέα γενιά ALP περιλαμβάνει χούφτες προστασίας χεριών, πλαινές βαλίτσες και top case βαλίτσα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ALP 4.0 & ALP X

RX 300 2T MY24

Η RX 300 είναι εντελώς νέα για την ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο πολλοί τη γνωρίζουν ήδη από την παρουσίασή της στις Η.Π.Α. το 2021. Η επιτυχία της στην αμερικάνικη αγορά μαζί με τη συνεχώς αυξανόμενη εμπειρία που αποκτά η Beta στον χώρο του MXGP οδήγησαν την εταιρεία της Τοσκάνης να ανοίξει το γκάζι στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Η RX 300 MY24 είναι μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής και σηματοδοτεί την επιστροφή της Beta στην αγορά Motocross ανοίγοντας τον δρόμο για μια εντελώς νέα γκάμα μοντέλων που θα παρουσιαστεί σύντομα.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας δίχρονης RX 300 είναι τα εξής:

  • Κύλινδρος με Διάμετρο x Διαδρομή 72.0 x 72.0mm.
  • Έμβολο με δύο ελατήρια σχεδιασμένο για τον νέο κύλινδρο.
  • Καρμπυρατέρ Keihin PWK 38mm.
  • Μπουζί: NGK BR8ECM.
  • Στροφαλοφόρος άξονας μειωμένης διαμέτρου και μικρότερου βάρους για ταχύτερο στροφάρισμα.
  • Βαλβίδα εξαγωγής με δυνατότητα ρύθμισης του τρόπου απόδοσης.
  • Κοντό τελικό εξάτμισης.
  • Υδραυλικός συμπλέκτης με ελατήριο διαφράγματος για ομαλή λειτουργία και αντοχή στην υπερθέρμανση.
  • Διπλός χάρτης ανάφλεξης.
  • Εξάτμιση με ειδική επίστρωση για εντυπωσιακή εμφάνιση και μηδενικές απαιτήσεις συντήρησης.
  • Αναρτήσεις Kayaba (KYB) εξελιγμένες αποκλειστικά για το RX 300.
  • Τροχοί διαμέτρου 2119 ιντσών μπροστάπίσω, με ελαστικά Michelin Starcross 6 tyres.
  • Φρένα Nissin με δίσκους διαμέτρου 260240mm μπροστάπίσω.
  • Εκκίνηση με μίζα.
  • Ρεγουλατόροι αλυσίδας σε κόκκινο ergal αλουμίνιο.
  • Μπλε ανοδιομένα στεφάνια τροχών Excel.
  • Κόκκινος οδηγός αλυσίδας.
  • Κόκκινο ανοδιομένο διμεταλλικό γρανάζι.
  • Μαύρα ergal μαρσπιέ.
  • Χούφτες.
  • Κάθε RX 300 θα συνοδεύεται με stand MX.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ RX 300 MY24

RR 125 2T 2024

Το μικρότερο μοντέλο της σειράς RR, είναι το ελαφρύτερο και το ευκολότερο στο χειρισμό. Διακρίνεται για το αγωνιστικό του στυλ και είναι άνετο τόσο για νέους αναβάτες που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες, όσο και για πιο έμπειρους που θέλουν πιο  διασκεδαστική μοτοσυκλέτα.

Read more “RR 125 2T 2024”

RR 200 2T 2024

Συνδυάζοντας χαρακτηριστικά πλαισίου και κινητήρα από το 125 εξασφαλίζει μικρό βάρος και εύκολο χειρισμό με αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη. Η τρόμπα λαδιού και η μίζα το καθιστούν ιδανικό για τους χομπίστες. 

Read more “RR 200 2T 2024”