26 αναβάτες με Beta στο Enduro της Καρδίτσας

Τις περισσότερες επιτυχίες κατέγραψαν οι αναβάτες με Beta στον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro και στον πρώτο του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδας που διοργανώθηκαν στην περιοχή της λίμνης Πλαστήρα, έξω από την Καρδίτσα. Read more “26 αναβάτες με Beta στο Enduro της Καρδίτσας”

betamotor Αγώνες

O Lupino στη δεκάδα της MXGP με Beta

Με δύο τερματισμούς στη δέκατη θέση, ο Alessandro Lupino πήρε την ένατη θέση στη συνολική κατάταξη του Ισπανικού γύρου, στον έκτο αγώνα του FIM MXGP World Championship 2023. Αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα του Ιταλού αναβάτη στα δύο χρόνια που αγωνίζεται με το πρωτότυπο Beta RX 450 ενώ έγινε ο τρίτος αναβάτης που το πετυχαίνει μετά τους Jeremy Van Horebeek και Ben Watson. Read more “O Lupino στη δεκάδα της MXGP με Beta”

EnduroGP: 4 στα 4 για τον Freeman και τη Beta στην Ισπανία

Τη δεύτερη διπλή του νίκη πήρε φέτος ο Brad Freeman (Beta RR 300 Racing) στον δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος EnduroGP που πραγματοποιήθηκε στην Lalín της βορειοδυτικής Ισπανίας. Ο Βρετανός βρίσκεται σε καταπληκτική φόρμα, είναι πρώτος στη βαθμολογία και ήδη έχει διαφορά 20 βαθμών από τους διώκτες του. Την εκπληκτική απόδοση του Freeman ακολούθησε και ο Steve Holcombe (Beta RR 350 Racing) που με δύο τερματισμούς στην τρίτη θέση “έπιασε” τον Andrea Verona στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας στην EnduroGP. Τη δυνατή εμφάνιση των εργοστασιακών αναβατών της Beta πλαισίωσε ο Theophile Espinasse (Beta RR 250 Racing –Team Beta Oxmoto) που τη δεύτερη μέρα του αγώνα κατάφερε να ανέβει στην όγδοη θέση της EnduroGP και τη δεύτερη της Ε1. Read more “EnduroGP: 4 στα 4 για τον Freeman και τη Beta στην Ισπανία”

Η Beta σε αγώνες Rally ανά τον κόσμο

Αυξάνονται συνεχώς οι αναβάτες που εμπιστεύονται τις μοτοσυκλέτες της Beta προκειμένου να λάβουν μέρος σε πολυήμερους αγώνες Rally ανά την υφήλιο. Όλο και πιο συχνά βλέπουμε τις αξιόπιστες μοτοσυκλέτες του ιταλικού εργοστασίου να κάνουν την εμφάνισή τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων διαφορετικών αγώνων και το κυριότερο: έχοντας επιλεχθεί από ιδιώτες αναβάτες.

Ξεκινώντας από την Ελλάδα και το Olympia Rally (24-29 Απριλίου), είδαμε τον Maximillian Schek να κερδίζει την Class 4 στη σέλα ενός Beta RR 480 παίρνοντας παράλληλα και την τρίτη θέση στη Γενική. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του Γερμανού Πρωταθλητή Enduro σε αγώνα Rally, ο οποίος κέρδισε 2 από τις έξι μέρες του αγώνα. Read more “Η Beta σε αγώνες Rally ανά τον κόσμο”

betamotor Γενικά

Νέα κολεξιόν ρούχων Beta Factory Wear

H Beta παρουσιάζει τη νέα της σειρά ρούχων για το 2023. Είκοσι νέα προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί βάσει της μακρόχρονης εμπειρίας των εργοστασιακών ομάδων της Beta στον κόσμο των αγώνων. Η νέα κολεξιόν Beta Clothing Factory Wear περιλαμβάνει τις νέες τεχνικές σειρές Enduro Factory Wear και Trial Factory Wear που απευθύνονται σε αναβάτες enduro και trial καθώς και τη νέα σειρά Paddock Factory Wear για τις ανάγκες όσων κινούνται στο χώρο των paddock ή και για όσους θέλουν να έχουν τα χρώματα και το στυλ της Beta στην καθημερινότητά τους. Μαζί με τη σειρά lifestyle, η Beta προσφέρει πλέον μια μεγάλη επιλογή ρούχων για όσους θέλουν να φορούν συνέχεια το brand της Beta. Read more “Νέα κολεξιόν ρούχων Beta Factory Wear”

Στη δεκάδα της MXGP ο Watson και η Beta

Με τερματισμούς στις θέσεις 11 και 10, στα δύο σκέλη του τρίτου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MXGP 2023, ο Ben Watson πήρε την ένατη θέση στη συνολική κατάταξη του Eλβετικού GP και έγινε ο δεύτερος αναβάτης που το πετυχαίνει με το πρωτότυπο Beta RX 450.

Μετά από πέντε χρόνια, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross επέστρεψε στο Frauenfeld της Ελβετίας. Η νέα πίστα που κατασκευάστηκε εκεί είναι χαρακτηριστική για τη σκληρή της επιφάνεια και τα λούκια που σχηματίζει. Οι αναβάτες της Beta MRT Racing Team, συνεχίζοντας την συνεχή ανοδική τους πορεία, είχαν τον καλύτερο -μέχρι στιγμής- αγώνα της χρονιάς πετυχαίνοντας την καλύτερη συγκομιδή βαθμών.

Εξαιρετική επίδοση είχε ο Ben Watson ο οποίος, παρά το γεγονός πως ολοκλήρωσε τον αγώνα κατάταξης στη 19η θέση, πέτυχε δύο καλά αποτελέσματα στα σκέλη της Δευτέρας (η Κυριακή ήταν αργία λόγω του καθολικού Πάσχα). Ο Βρετανός αναβάτης με καλή εκκίνηση στο πρώτο σκέλος μπήκε στο μεσαίο γκρουπ αναβατών και με δυνατή οδήγηση ανέβηκε στην ενδέκατη θέση. Στο δεύτερο σκέλος είχε εξίσου δυνατή απόδοση καταφέρνοντας να ανέβει στη δέκατη θέση και να πάρει την ένατη στη συνολική κατάταξη της ημέρας, ανεβαίνοντας παράλληλα στη 13η θέση του πρωταθλήματος.

Ο Alessandro Lupino είχε εντυπωσιακή απόδοση στον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου και βρέθηκε στην πρώτη πεντάδα μετά την εκκίνηση και μέσα στη δεκάδα για αρκετή ώρα ωστόσο έχασε αρκετές θέσεις στους τελευταίους γύρους, τερματίζοντας τελικά 15ος. Στα δύο σκέλη, ο Ιταλός αναβάτης από το Viterbo είχε καλές εκκινήσεις που του επέτρεψαν να τερματίσει στις θέσεις 15 και 11 παίρνοντας τη 13η στη συνολική κατάταξη της ημέρας

Η δράση για τη Beta MRT Racing Team συνεχίζεται το ερχόμενο Σαββατοκύριακο με τον τέταρτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motocross FIM 2023 στο Arco του Trentino.

Ben Watson:Στα χρονομετρημένα είχα καλή αίσθηση πάνω στη μοτοσυκλέτα αλλά δεν ήμουν ικανοποιημένος με τους χρόνους μου. Στον προκριματικό αγώνα δεν ξεκίνησα καλά και βρέθηκα στους τελευταίους. Ανέβηκα αρκετά αλλά με κάποιες πτώσεις δεν μπορούσα να πάω καλύτερα από τη 19η θέση. Στα σκέλη προσπάθησα να κάνω καλές εκκινήσεις, αλλά και εδώ βρέθηκα να κυνηγάω από τις πίσω θέσεις. Στο πρώτο σκέλος δοκίμασα το καλύτερό μου και τερμάτισα 11ος. Ήξερα ότι αν μπορούσα να ξεκινήσω καλύτερα, θα μπορούσα να παίξω για καλύτερο αποτέλεσμα. Στο δεύτερο σκέλος έκανα ελαφρώς καλύτερη εκκίνηση και ανέβηκα στη δέκατη θέση, τερματίζοντας ένατος συνολικά για την ημέρα. Ένα καλό αποτέλεσμα που με παρακινεί πολύ να δουλέψω για να είμαι ακόμα πιο ανταγωνιστικός στους επόμενους αγώνες».

Alessandro Lupino:Ήταν ένα αρκετά θετικό Σαββατοκύριακο για μένα, παρόλο που στον πρώτο αγώνα δυστυχώς δεν κατάφερα να αξιοποιήσω στο έπακρο την εξαιρετική μου εκκίνηση καθώς δεν είμαι ακόμα 100% έτοιμος και τα χέρια μου άρχισαν να σκληραίνουν. Στον δεύτερο αγώνα αντίθετα χάρηκα πολύ, ο ρυθμός μου ήταν καλός και η μοτοσυκλέτα, τόσο σε ανάρτηση όσο και σε κινητήρα, έχει βελτιωθεί πολύ. Για να φτάσω σε κορυφαία φόρμα νομίζω ότι χρειάζομαι ακόμα μερικά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι τα αποτελέσματά μου θα βελτιωθούν περαιτέρω».

Πανελλήνιο Enduro: 27 αναβάτες με Beta στη Σπάρτη

27 αναβάτες επέλεξαν μοτοσυκλέτες της Beta για να αγωνιστούν στον πρώτο και δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro και τον πρώτο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου που πραγματοποιήθηκαν το σαββατοκύριακο 1-2 Απριλίου στη Σπάρτη εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις τους και οι οποίες συνοπτικά έχουν ως εξής:

  • 4 νίκες σε κατηγορίες του Πρωταθλήματος (E2, E3, ES και EnduroGP)
  • 4 νίκες σε κατηγορίες του Κυπέλλου (C2, C3, CE, CS)
  • 10 φορές στο βάθρο του Πρωταθλήματος (E2, E3, ES και EnduroGP)
  • 9 φορές στο βάθρο των κατηγοριών του Κυπέλλου (C2, C3, CE, CO, CS, CV)
  • 5 κερδισμένες ειδικές στην EnduroGP

  • Απόλυτη επικράτηση στην Ε3 του Πρωταθλήματος

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Ιδανικό ξεκίνημα για τη Beta την πρώτη μέρα του αγώνα με τους Παναγιώτη Κακολύρη (RR 480 Racing – Beta Chachagias Racing Team) και Αλέξη Ζώρα (RR 350 Racing – team MXexpert.gr) να κάνουν το 1-2 στην EnduroGP και παράλληλα να παίρνουν τη νίκη στις κατηγορίες Ε2 και Ε3. Νίκη και στην E3 με τον Θανάση Γκαγκανάτσιο (RR 300 Racing – team MXexpert.gr) και συνολικά 5 αναβάτες στην 15αδα της Γενικής. Δύο νίκες την Κυριακή (Κακολύρης-Γκαγκανάτσιος) που δυστυχώς σημαδεύτηκε από τον τραυματισμό (ευτυχώς ελαφρύς όπως αποδείχθηκε αργότερα) του Αλέξη Ζώρα.

Πανελλήνιο Κύπελλο

20 αναβάτες αγωνίστηκαν με Beta και πήραν τέσσερις νίκες ενώ συνολικά εννέα κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο των κατηγοριών τους. Στη C2 o rookie Γιάννης Τσιρίγος (RR 390) από τη Σάμο πήρε μία εντυπωσιακή νίκη και μαζί με τον Νίκο Φλώρο έκαναν το 1-2 στην κατηγορία. Στη C3 ένας ακόμα Σαμιώτης κράτησε τη σημαία της Beta ψηλά παίρνοντας τη νίκη κι αυτός ήταν ο Κώστας Σεβαστάκης (RR 300). Νίκη και στη CS (Senior) με τον Φώτη Αλεξόπουλο ενώ στη CV (Veteran) ο Τέντυ Αντωνιάδης φρόντισε να χρεωθεί με καπέλο, έχασε τη νίκη και μαζί τη χορηγία του για το 2023.

Αποτελέσματα αναβατών Beta Σπάρτη 1-2 Απριλίου

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (Σάββατο-Κυριακή)

Ε2

1DNF  #301 Αλέξης Ζώρας

4-3        #243 Phil Atwill E2 4-3

Ε3

1-1   #1 Πάνος Κακολύρης

2-2  #7 Γιώργος Μανωλίδης

3-3   #311 Αντώνης Μακρής

ES

1-1   #501 Θανάσης Γκαγκανάτσιος

4-DNF  #510 Πιτ Αναστασόπουλος

Πανελλήνιο Κύπελλο

C2

1   #796 Γιάννης Τσιρίγος

2   #759 Νίκος Φλώρος 

4   #789 Παναγιώτης Δημόπουλος 

5   #767 Νίκος Καλλιτσουνάκης

13  #769 Ιωάννης Πετρόπουλος

C3

1   #855 Κώστας Σεβαστάκης 

11  #812 Κωνσταντίνος Ποτηριάδης 

CE

1   #599 Χρήστος Κουκουζέλης

Junior Sprint

3   #412 Ιωάννης Σύρκος

CO

2    #911 Αντώνης Γαλάτης

3   #917 Μάριος Σακέλλης

4   #950 Πάρις Κόντης

CS

1   #551 Φώτης Αλεξόπουλος

7   #566 Mάνος “Lawyer” Κατσογριδάκης

8   #555 Νίκος Θεωνάς

9   #574 Γιώργος Μέξιας

12   #570 Ηλίας Ζαραφωνίτης

13   #580 Σωτήρης Παπαδόπουλος

CV

2   #525 Τέντυ Αντωνιάδης

6   #545 Μιχάλης Στεργίδης

Φωτογραφίες

Διπλή νίκη του Brad Freeman στον πρώτο αγώνα EnduroGP 2023

Ιδανικό ξεκίνημα για την εργοστασιακή ομάδα της Beta καθώς εκτός από τη νίκη του Freeman, παρόν στο βάθρο της EnduroGP ήταν και ο Steve Holcombe.

 

Το Σαββατοκύριακο 2-3 Απριλίου άνοιξε η αυλαία για τη σεζόν 2023 του κορυφαίου πρωταθλήματος enduro στον κόσμο, στο San Remo της Ιταλίας, μπροστά από μεγάλο και ενθουσιώδες πλήθος θεατών. Το τοπικό Moto Club Sanremo που μετράει 40 χρόνια ιστορίας, μαζί με τον track inspector Maurizio Micheluz, σχεδίασαν για την περίσταση έναν αγώνα που ήταν πολύ απαιτητικός και ιδιαίτερα θεαματικός, με την εκκίνηση να δίνεται στην παραλία της πόλης, στη Super Test της Παρασκευής και στη συνέχεια να ακολουθούν τέσσερις γύροι των τριών ειδικών για κάθε μία από τις δύο ημέρες.

Οι Beta Factory αναβάτες τα έδωσαν όλα στις εξαιρετικά υψηλού επιπέδου ειδικές όπου η εμπειρία και ο έλεγχος έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του αγώνα. Δεν ήταν και λίγα εξάλλου τα συνολικά 25 περάσματα που πραγματοποίησαν καθ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Η διαδρομή του αγώνα περιελάμβανε μία Cross Test 2 km στην παραλία Arma di Taggia, ακολουθούσε μια δοκιμή Enduro μήκους 7 km με σκληρό έδαφος και πολλά φυσικά εμπόδια μέσα σε δάσος κι ένα Extreme Test στο τέλος του γύρου, με χαρακτηριστικές ανηφόρες και κατηφόρες σε σκληρό και σκονισμένο έδαφος μήκους 2,4 χλμ.

Σε αυτές τις συνθήκες ο Brad Freeman εντυπωσίασε τους πάντες από την αρχή και έδειξε την πως βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, με εξαιρετική απόδοση και στις δύο ημέρες του αγώνα. Ο Βρετανός αναβάτης κυριάρχησε κυριολεκτικά στην κατηγορία Enduro GP, σημειώνοντας έξι ταχύτερα περάσματα (σε σύνολο 12) το Σάββατο και τέσσερα την Κυριακή επικρατώντας με 24sec και 16sec διαφοράς αντίστοιχα. Έτσι βρίσκεται στην κορυφή τόσο της EnduroGP όσο και της Ε3.

Ο Steve Holcombe ήταν και αυτός βασικός πρωταγωνιστής της Enduro GP. Ο Βρετανός αναβάτης συγκέντρωσε δύο τρίτες θέσεις στην κορυφαία κατηγορία και δύο δεύτερες θέσεις στην κατηγορία E2, κερδίζοντας επίσης αρκετές ειδικές δοκιμές. Και στις δύο ημέρες του αγώνα ο Steve Holcombe πάλεψε για τις πρώτες θέσεις, προηγούμενος και στην κατάταξη της E2 για μεγάλο μέρος του αγώνα, όταν, λόγω λάθους, έχασε πολύτιμα δευτερόλεπτα που τον έριξαν στην τρίτη θέση.

Ακολουθεί διάλειμμα ενός μήνα και στη συνέχεια η ομάδα Beta Factory θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση το πρώτο Σαββατοκύριακο του Μαΐου στο Lalìn της Ισπανίας, για να αγωνιστεί στον δεύτερο γύρο της σεζόν.

Brad Freeman (Beta RR 300 Racing): «Η μέρα ξεκίνησε υπέροχα. Το πήγα πολύ καλά στην πρώτη ειδική enduro και έβγαλα γρήγορα χρόνο που μου έδωσε το προβάδισμα. Έχασα λίγο από τον ρυθμό μου στη μέση της ημέρας, αλλά μπόρεσα να ελέγξω τα πράγματα και να ανασυνταχθώ για μια τελευταία ώθηση στον τελευταίο γύρο, παρά την πτώση μου στο τελευταίο enduro test. Μία διπλή νίκη είναι το τέλειο ξεκίνημα για τη σεζόν!».

Steve Holcombe (Beta RR 350 Racing): «Ειλικρινά δεν περίμενα να ανέβω στο βάθρο και τις δύο μέρες, οπότε αυτό ήταν ένα φοβερό αποτέλεσμα. Προσπάθησα να οδηγήσω όσο πιο ομαλά μπορούσα. Τα τελευταία δύο χρόνια, τραυματίστηκα στον πρώτο γύρο κάθε σεζόν, οπότε δεν ήθελα να το κάνω αυτό και φέτος και να καταστρέψω τη χρονιά μου. Το San Remo ήταν σκληρό αλλά ήταν καλό για την αυτοπεποίθησή μου και μου άρεσαν πραγματικά αυτές οι μάχες».

Πρόβα τζενεράλε με νίκη και βάθρο για Freeman και Holcombe

Στο Grado ολοκληρώθηκε το σαββατοκύριακο 18-19 Μαρτίου ο τρίτος και ο τέταρτος γύρος του Ιταλικού πρωταθλήματος Enduro με μερικούς από τους κορυφαίους αναβάτες να μάς δίνουν μία πρώτη εικόνα για το τι πρόκειται να δούμε στις ειδικές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Οι εργοστασιακοί αναβάτες της Beta ήταν παρόντες και τις δύο μέρες στο βάθρο, με τον Freeman να παίρνει μάλιστα μία εντυπωσιακή νίκη την Κυριακή και να διατηρεί την θέση του στην κορυφή της βαθμολογίας. Δυνατή απόδοση και από τον Holcombe που ήταν παρόν στο βάθρο και τις δύο ημέρες.

1η Μέρα (Σάββατο)

Στο ηλιόλουστο Grado, σε έναν αγώνα με ιδιαίτερη σχεδίαση (4 κύκλοι με απλή διαδρομή 30km και συνολικά 16 (!) ειδικές) οι εργοστασιακοί αναβάτες της Beta διεκδίκησαν τη νίκη, κατάφεραν να κερδίσουν συνολικά πέντε ειδικές και για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα έδειξαν πως έχουν αφήσει πίσω τους τα περσινά προβλήματα τραυματισμών. Ο Freeman (Beta RR 300 Racing) πήρε τη δεύτερη θέση ενώ ο Holcombe (Beta RR 350 Racingκατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση πραγματοποιώντας το ταχύτερο πέρασμα στην τελευταία ειδική.

Αποτελέσματα 1ης Μέρας:

  1. Α. Verona 1:03’50.43
  2. B. Freeman 1:04’05.31
  3. S. Holcombe 1:04’40.36
  4. D.J. Milner 1:04’41.51
  5. N. Watson 1:04’49.69

2η Μέρα (Κυριακή)

Με δυνατή αντεπίθεση από τον δεύτερο γύρο, ο Freeman κατάφερε να πάρει προβάδισμα σχεδόν στο μέσον του αγώνα. Ήταν ταχύτερος στις πέντε (από τις 14) ειδικές και κέρδισε με την οριακή διαφορά του ενός δευτερολέπτου και 75 εκατοστών! Σε κοντινή απόσταση και ο Holcombe που ανέβηκε για τρίτη σερί φορά στο βάθρο της Γενικής με πολύ καλούς χρόνους σε όλες τις ειδικές.

  • Μετά από τέσσερις γύρους ο Freeman προηγείται στην Γενική κατάταξη με 77 βαθμούς έναντι 71 του Verona και 58 του |Holcombe.
  • Για τους εργοστασιακούς αναβάτες της Beta ακολουθεί διάλειμμα μίας εβδομάδας για να επιστρέψουν στη δράση για τον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος (31 Μαρτίου – 2 Απριλίου) στο San Remo.

Αποτελέσματα 2ης Μέρας:

  1. B. Freeman 53’37.86
  2. Α. Verona 53’39.61
  3. S. Holcombe 54’08.34
  4. N. Watson 54’36.03
  5. D.J. Milner 54’46.31

Νέα Beta RR 125 4T 2023

Τέσσερα μοντέλα, δύο enduro και δύο super motard, θα διαθέτει η γκάμα της Beta στην κατηγορία των τετράχρονων 125 για το 2023. Δίπλα στα ανανεωμένα RR 125 R (την εξέλιξη δηλαδή των RR 4T 125 LC που παρουσιάστηκαν το 2021) προστίθενται δύο νέες επιλογές, το RR 125 T σε έκδοση enduro και motard. Τα δύο αυτά μοντέλα διαθέτουν νέο κινητήρα που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Betamotor σε συνεργασία με την Tayo Motorcycles (η μητρική εταιρεία της Zontes). Read more “Νέα Beta RR 125 4T 2023”

betamotor Γενικά