Η επιτυχία της σειράς RX και η συνεχώς αυξανόμενη εμπειρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP με την 450 4T, οδήγησαν τη μάρκα της Τοσκάνης να ανοίξει το γκάζι και να διαμορφώσει την RX 300 ως μία αμιγώς μοτοσυκλέτα motocross διαχωρίζοντάς την από τα μοντέλα Enduro. Έτσι το μοντέλο του 2025 δέχθηκε μια σειρά από σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα, στις αναρτήσεις και το πλαίσιο και μαζί με την RX 450 αποτελούν πλέον μία εντελώς ανεξάρτητη σειρά μοτοσυκλετών. Φυσικά η φιλοσοφία της Beta παραμένει ίδια και περιγράφεται ιδανικά με τον όρο RideAbility που θέλει κάθε μοτοσυκλέτα του ιταλικού εργοστασίου να είναι ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και με υψηλή, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απόδοση. Έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που προσφέρει διασκέδαση κατά την οδήγηση χωρίς να φοβίζει.
Αλλαγές για το 2025
- Πλαίσιο: Νέο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για motocross, με παρόμοια χαρακτηριστικά με το RX450.
- Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Αλουμινένιο υποπλαίσιο και νέο φιλτροκούτι.
- Πιρούνι: Νέες ρυθμίσεις και μεγαλύτερη διαδρομή από τα Enduro μοντέλα.
- Αμορτισέρ: Νέο, με μεγαλύτερο έμβολο 50mm που αποδίδει καλύτερα στη σκληρή χρήση.
- Φρένα: Νέα δαγκάνα μπροστά με μικρότερο μέγεθος, ελαφρύτερη και πιο δυνατή απόδοση. Νέα τρόμπα για το πίσω φρένο με μεγαλύτερη απόδοση.
- Ψυγεία: Νέα, μεγαλύτερα που προέρχονται από την RX 450.
- Τελική μετάδοση: Πίσω γρανάζι με 49 δόντια (αντί 48).
- Πλαστικά: Νέο πίσω φτερό.
- Ρεζερβουάρ: Νέο με μικρότερη χωρητικότητα (7lt).
- Αλυσίδα: Νέα, ελαφρύτερη, χωρίς o-ring.
- Κινητήρας: Νέος, με νέο κύλινδρο και αυξημένη συμπίεση. Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στην εισαγωγή στον στροφαλοθάλομο και στις θυρίδες που σε συνδυασμό με το νέο καρμπυρατέρ (Keihin PWK 38) έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Επανασχεδιασμένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων (5 σχέσεων), ο συμπλέκτης έχει σκληρότερα ελατήρια στην καμπάνα, ενώ νέα είναι η εξάτμιση.
- Καβαλέτα τιμονιού: Νέα, με σύστημα απορρόφησης κραδασμών για περισσότερη άνεση, που τοποθετούν το τιμόνι 5mm ψηλότερα.
- Μαρσπιέ: Νέα, με καλύτερο κράτημα.
- Άξονας πίσω τροχού: Ενισχυμένος, με νέα μεγαλύτερη διατομή (+2mm) για περισσότερη ακαμψία.