RX 350 2T MY 2026

Η νέα δίχρονη RX 350 στοχεύει να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα μιας δίχρονης μοτοσυκλέτας με χαρακτηριστικά απόδοσης που θυμίζουν τετράχρονο κινητήρα: γεμάτη και γραμμική απόδοση σε όλες τις στροφές, και πάντα ελεγχόμενη δύναμη. Γιατί δίχρονος κινητήρας; Για την απλότητά του στη χρήση, συναρμολόγηση και συντήρηση, κάνοντάς τον ιδανικό τόσο για ερασιτεχνική όσο και για αγωνιστική χρήση, προσφέροντας πλούσια δύναμη με χαμηλό κόστος συντήρησης. Τα επιπλέον κυβικά σε σχέση με την RX 300 (η οποία αποσύρεται) προσφέρουν πρωτόγνωρη απόδοση σε δίχρονη motocross μοτοσυκλέτα, μεταφέροντας τα χαρακτηριστικά της σειράς των enduro. Η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για ερασιτέχνες που οδηγούν συστηματικά (λόγω της μεγάλης διαθέσιμης ισχύος) και θέλουν να διασκεδάσουν χωρίς υπερβολική κόπωση, εκμεταλλευόμενοι το χαμηλό βάρος και την ευελιξία ενός τέτοιου 2-χρονου μοντέλου.

  • Στην RX 350 2Τ χρησιμοποιείται κεφαλή με δύο μπουζί.

  • Ο κύλινδρος, το πιστόνι και η βαλβίδα εξαγωγής έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο, με αποκλειστικές ρυθμίσεις και ελατήρια.

  • Νέος στρόφαλος με διαφορετική διαδρομή (73.6mm).

  • Νέες κάσες κινητήρα.

  • Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κοινό με την RX 250 αλλά με διαφορετικ;h τελική σχέση (14/47). 

Εξάτμιση:
Ειδικά σχεδιασμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο (με μεγαλύτερη διάμετρο στο τελικό. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ RX MY 2026

RX 250 2T MY 2026

Η ολοκαίνουργια δίχρονη RX 250 προσφέρει στους αναβάτες της κατηγορίας μία υψηλών επιδόσεων πλατφόρμα, με εκρηκτικό κινητήρα και μέγιστη διασκέδαση, διαφοροποιούμενη από την RX 300 MY2025 που αγωνίστηκε στην MX1 απέναντι στα 450 4Τ (εκτός από συγκεκριμένους αγώνες όπου επιτρέπονται οι 300). Έτσι, η RX 250 διευρύνει τη δυνατότητα συμμετοχής των Beta motocross μοντέλων σε περισσότερες κατηγορίες.

Μια πραγματική επανάσταση για τις RX, με στόχο την εξοπλιστική υπεροχή σε πλαίσιο, κινητήρα και εξαρτήματα, φέρνοντας το νέο όριο της RideAbility στον κόσμο του MX.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ RX MY 2026

 

 

RX 450 4T MY 2026

Είναι η ευκαιρία για τους φίλους της Beta να οδηγήσουν μια MX «Made-in-Beta» που είναι ότι πιο κοντινό στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα που τρέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP εδώ και πέντε χρόνια και στο αμερικανικό AMA Supercross από το 2024. Η έκδοση MY2026 της RX 450 έχει δεχθεί σημαντική αναβάθμιση απόδοσης, φέρνοντας την απόδοση κοντά σε αυτή των εργοστασιακών αγωνιστικών, διατηρώντας παράλληλα την χαρακτηριστική ευκολία ελέγχου της Beta.

Αλλαγές για το 2026

Κινητήρας:

  • Νέα κυλινδροκεφαλή με βελτιωμένο πιστόνι

  • Νέα εισαγωγή

  • Νέο σύστημα εξαγωγής

Η νέα κυλινδροκεφαλή, σχεδιασμένη με CFD ανάλυση και δοκιμές flow bench, διαθέτει βελτιωμένη είσοδο αέρα για καλύτερη κυκλοφορία στο εσωτερικό του κινητήρα.
Η πολλαπλή εισαγωγής έχει μεγαλύτερο μήκος λαιμού για καλύτερη συντονισμό κυμάτων πίεσης, βελτιώνοντας την πλήρωση.
Το νέο πιστόνι διαθέτει ειδικές επιστρώσεις για μείωση τριβών και αύξηση απόδοσης.
Νέος αντικραδασμικός άξονας για περιορισμό των κραδασμών και μείωση της κόπωσης του αναβάτη.

Εξάτμιση:
Η εξάτμιση επανασχεδιάστηκε για μεγαλύτερη ροή και απόδοση, με νέο τελικό κατασκευασμένο από την HGS ώστε να πληροί τα νέα αγωνιστικά στάνταρ.

Χαρτογράφηση:
Οι χαρτογραφήσεις ενημερώθηκαν ώστε να ταιριάζουν με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στον κινητήρα.

Λοιπές αλλαγές

  • Γραφικά: νέα με αγωνιστική εμφάνιση.

  • Ψυγεία: ενισχυμένα πλαίσια για μεγαλύτερη αντοχή.

  • Πλαίσιο: ίδια γεωμετρία, με νέα ενίσχυση στον λαιμό τιμονιού.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ RX MY 2026

RX 300 2T MY 2025

Η επιτυχία της σειράς RX και η συνεχώς αυξανόμενη εμπειρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP με την 450 4T, οδήγησαν τη μάρκα της Τοσκάνης να ανοίξει το γκάζι και να διαμορφώσει την RX 300 ως μία αμιγώς μοτοσυκλέτα motocross διαχωρίζοντάς την από τα μοντέλα Enduro. Έτσι το μοντέλο του 2025 δέχθηκε μια σειρά από σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα, στις αναρτήσεις και το πλαίσιο και μαζί με την RX 450 αποτελούν πλέον μία εντελώς ανεξάρτητη σειρά μοτοσυκλετών. Φυσικά η φιλοσοφία της Beta παραμένει ίδια και περιγράφεται ιδανικά με τον όρο RideAbility που θέλει κάθε μοτοσυκλέτα του ιταλικού εργοστασίου να είναι ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και με υψηλή, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απόδοση. Έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που προσφέρει διασκέδαση κατά την οδήγηση χωρίς να φοβίζει.

Αλλαγές για το 2025

  • Πλαίσιο: Νέο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για motocross, με παρόμοια χαρακτηριστικά με το RX450.
  • Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Αλουμινένιο υποπλαίσιο και νέο φιλτροκούτι.
  • Πιρούνι: Νέες ρυθμίσεις και μεγαλύτερη διαδρομή από τα Enduro μοντέλα.
  • Αμορτισέρ: Νέο, με μεγαλύτερο έμβολο 50mm που αποδίδει καλύτερα στη σκληρή χρήση.
  • Φρένα: Νέα δαγκάνα μπροστά με μικρότερο μέγεθος, ελαφρύτερη και πιο δυνατή απόδοση. Νέα τρόμπα για το πίσω φρένο με μεγαλύτερη απόδοση.
  • Ψυγεία: Νέα, μεγαλύτερα που προέρχονται από την RX 450.
  • Τελική μετάδοση: Πίσω γρανάζι με 49 δόντια (αντί 48).
  • Πλαστικά: Νέο πίσω φτερό.
  • Ρεζερβουάρ: Νέο με μικρότερη χωρητικότητα (7lt).
  • Αλυσίδα: Νέα, ελαφρύτερη, χωρίς o-ring.
  • Κινητήρας: Νέος, με νέο κύλινδρο και αυξημένη συμπίεση. Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στην εισαγωγή στον στροφαλοθάλομο και στις θυρίδες που σε συνδυασμό με το νέο καρμπυρατέρ (Keihin PWK 38) έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Επανασχεδιασμένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων (5 σχέσεων), ο συμπλέκτης έχει σκληρότερα ελατήρια στην καμπάνα, ενώ νέα είναι η εξάτμιση.
  • Καβαλέτα τιμονιού: Νέα, με σύστημα απορρόφησης κραδασμών για περισσότερη άνεση, που τοποθετούν το τιμόνι 5mm ψηλότερα.
  • Μαρσπιέ: Νέα, με καλύτερο κράτημα.
  • Άξονας πίσω τροχού: Ενισχυμένος, με νέα μεγαλύτερη διατομή (+2mm) για περισσότερη ακαμψία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ RX 300/450 MY25

RX 450 4Τ ΜΥ 2025

Δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από την παρουσίαση της σειράς RX (motocross) από τη Beta και η εταιρεία της Τοσκάνης παρουσιάζει τη νέα RX 450 για το 2025 με βελτιώσεις που την διατηρούν στην κορυφή. RX 450 ήταν επίσημα η πρώτη τετράχρονη μοτοσυκλέτα της Beta και ήρθε κατευθείαν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP όπου αγωνίζεται ήδη για τέσσερα χρόνια. 

Φυσικά η φιλοσοφία της Beta παραμένει ίδια και περιγράφεται ιδανικά με τον όρο RideAbility που θέλει κάθε μοτοσυκλέτα του ιταλικού εργοστασίου να είναι ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και με υψηλή, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απόδοση. Έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που προσφέρει διασκέδαση κατά την οδήγηση χωρίς να φοβίζει.

Read more “RX 450 4Τ ΜΥ 2025”