Περπατώντας στα paddock του EnduroGP μπορείς να δεις πολλές εξωτικές Factory μοτοσυκλέτες με πανάκριβα περιφερειακά και κινητήρες που καμία σχέση δεν έχουν με μοντέλα παραγωγής. Αντίθετα, κάτω από την τέντα της Beta θα βρεις τις Factory μοτοσυκλέτες της εργοστασιακή ομάδας που βρίσκονται πολύ κοντά σε αυτές της παραγωγής κι έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον κερδίζοντας αλλεπάλληλους τίτλους στη μάχη της Γενικής*. Όπως ο ίδιος ο Brad Freeman μάς λέει, “η μοτοσυκλέτα αυτή είναι ότι κοντινότερο σε μοτοσυκλέτα παραγωγής θα δει κανείς στα paddock του EnduroGP και αυτό είναι πολύ… cool!”
Πρόκειται για ένα μοντέλο Beta RR 300 Racing 2022 με τις κατάλληλες τροποποιήσεις για συμμετοχή σε αγώνα επιπέδου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ας αφήσουμε τον ίδιο να μας την παρουσιάσει και στη συνέχεια ας δούμε αναλυτικά τις αλλαγές.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Πλαίσιο: Νορμάλ με ακριβώς ίδια γεωμετρία και τεχνικά χαρακτηριστικά. Η μόνη του διαφορά είναι πως έχει κολληθεί στο χέρι για περισσότερη ακρίβεια στις κολλήσεις (πιο στιβαρό και λιγότερες πιθανότητες αστοχίας).
Αναρτήσεις: Νορμάλ, με σκληρότερα settings και διαφορετικά ελατήρια. Για το μπροστινό χρησιμοποιεί τιμονόπλακες CNC της Geco (ίδιο offset με το μοντέλο παραγωγής).
Κινητήρας με διαφορετικό κύλινδρο και κεφαλή με δύο μπουζί (twin spark).
Γρανάζωμα 14:49 (μπροστά πίσω).
Μακρύτερη δευτέρα (εσωτερικό γρανάζι) στο κιβώτιο.
Νορμαλ καρμπυρατέρ.
Διπλή ηλεκτρονική με διαφορετικούς χάρτες.
Διαφορετικό τιμόνι (Reikon).
Rtech grips.
Χούφτες RTech.
Διαφορετική δαγκάνα και δίσκο μπροστινού φρένου με νορμάλ τακάκια.
Πίσω δίσκος Galfer χωρίς τρύπες.
Νορμάλ σέλα.
Προστατευτική ποδιά κινητήρα και μοχλικού RTech.
Τροποποιημένο ψυγείο για να στρίβει περισσότερο το τιμόνι.
Τροποποιημένα καπάκια ψυγείου για να κλείνουν περισσότερο προς τα μέσα.
Νορμάλ στεφάνια και κέντρα (διαφορετικές ακτίνες).
*H Beta RR 300 Racing, με αναβάτες τους Steve Holcombe και Brad Freeman έχει κατακτήσει τους τίτλους της Γενικής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα EnduroGP το 2017,2018.2019, και 2021.