RR 480 4T 2023

10.800€


Category: ENDURO

Η ιδανική μοτοσυκλέτα για ανοιχτές και γρήγορες διαδρομές. Τα χαρακτηριστικά του μοιάζουν με του RR 430 αλλά με ακόμη περισσότερη ροπή και δύναμη που ταιριάζει σε πιο μεγαλόσωμούς και καλής φυσικής κατάστασης αναβάτες.

Οι αλλαγές για το 2023:

  • Traction control: Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό στη σειρά των τετράχρονων RR είναι η προσθήκη του traction control, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι στη σειρά Racing. Έτσι η απόδοση των τετράχρονων μοντέλων γίνεται ακόμη πιο προσιτή σε κάθε αναβάτη. Η λειτουργία ελέγχου πρόσφυσης, στα μοντέλα RR επιλέγεται από τον αναβάτη, μέσω κουμπιού στη συνηθισμένη θέση μεταξύ του τιμονιού και του ρεζερβουάρ. Φυσικά ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιήσει το traction control ανά πάσα στιγμή και σε οποιονδήποτε από τους διαθέσιμους χάρτες κινητήρα. Η λειτουργία του είναι ρυθμισμένη διαφορετικά για καθέναν από τους δύο χάρτες (high-low), προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα επιλογής από συνολικά τέσσερις διαφορετικούς συνδυασμούς ηλεκτρονικού ελέγχου.
  • Λαιμός εξάτμισης: Όλα τα τετράχρονα μοντέλα διαθέτουν νέο λαιμό εξάτμισης, με μεγαλύτερη διάμετρο, που βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές και αυξάνει τη ροπή στις μεσαίες. Το αποτέλεσμα είναι η βελτίωση της συνολικής απόδοσης που επιτρέπει στον αναβάτη να ξεφύγει πιο εύκολα από τα προβλήματα ή να επιλέξει να χρησιμοποιήσει υψηλότερη σχέση από ό,τι συνήθως, για μια πιο ξεκούραστη οδήγηση.
  • Χαρτογράφηση ηλεκτρονικής: Σήμερα ακόμη και οι μοτοσυκλέτες Enduro – που φαίνονται εξαιρετικά απλές στην εμφάνιση – διαθέτουν προηγμένα ηλεκτρονικά. Για να εκμεταλλευτεί πλήρως την αυξημένη ροπή στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές του κινητήρα (λόγω του νέου λαιμού της εξάτμισης), τα 4χρονα μοντέλα διαθέτουν νέους χάρτες διαχείρισης κινητήρα που κατανέμουν την καμπύλη ισχύος πιο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Έτσι γίνεται πιο εύκολα αξιοποιήσιμη η απόδοση ακόμη και των μοντέλων μεγαλύτερου κυβισμού.
  • Αναρτήσεις: Το εσωτερικό του πιρουνιού της ZF επανασχεδιάστηκε ώστε να βελτιωθεί η κυκλοφορία του λαδιού γύρω από το έμβολο και να γίνει πιο ομαλή η λειτουργία του σε ολόκληρη τη διαδρομή. Δημιουργήθηκαν δίοδοι επιστροφής του λαδιού με πιο ελεύθερη ροή και αυτή η βελτίωση δίνει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες στο πιρούνι που πλέον προσφέρει αισθητή διαφορά ακόμα και στη μικρότερη αλλαγή των ρυθμίσεων από τον αναβάτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία του πιρουνιού στην αρχική του διαδρομή προσφέροντας καλύτερο έλεγχο σε δύσκολα εδάφη και περισσότερη άνεση στον αναβάτη.
  • Καπάκια ψυγείου: Πλέον είναι πιο λεπτά δίνοντας στον αναβάτη περισσότερη ελευθερία κινήσεων ειδικά στις στροφές όπου η μοτοσυκλέτα γέρνει πολύ και ο αναβάτης χρειάζεται να εκτείνει το εσωτερικό πόδι του μπροστά. Ο εργονομικός τους σχεδιασμός επιτρέπει στον αναβάτη να πάρει μια πιο άνετη θέση στη σέλα με τη μοτοσυκλέτα πιασμένη σταθερά ανάμεσα στα πόδια του για ακόμα καλύτερη αίσθηση. 
  • Γραφικά: Το στυλ των γραφικών είναι πιο μινιμαλιστικό, με τολμηρές, σαφώς καθορισμένες φόρμες και πιο καθαρές και μοντέρνες γραμμές που τονίζουν το μυώδες σχήμα της μοτοσυκλέτας συνδέοντας άψογα τα νέα πλαστικά καπάκια ψυγείου με τα υπόλοιπα εξαρτήματα.

 

 ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ