RR RACE 2T 250 MY 2025

10.650€


Category: ENDURO

Το Beta RR RACE 2T 250 είναι η race-ready έκδοση του X-PRO 250, με νέα κεφαλή και κορυφαίο εξοπλισμό που περιλαμβάνει πιρούνι Kayaba AOS 48mm κλειστού cartridge και πολλά ακόμα.

Νέος Twin-Spark κινητήρας

Αφού έκανε το ντεμπούτο της στο προηγούμενο μοντέλο (2024) RR 300 Racing, τώρα ήρθε η ώρα και για το RR Race 250 να ενσωματώσει τη νέα κυλινδροκεφαλή με τα δύο μπουζί. Αυτή η νέα προσθήκη βελτιώνει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα ως εξής:

  • Πιο γραμμική απόδοση παρά την αύξηση της μέγιστης ισχύος.

  • Πιο καθαρή καύση που βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και την παροχή ισχύος σε όλες τις συνθήκες.

  • Χρήση του κινητήρα σε μεγαλύτερο εύρος rpm.

  • Δυνατότητα λειτουργίας του κινητήρα ακόμα και με ένα μπουζί σε περίπτωση που ένα από τα δύο τεθεί εκτός λειτουργίας καθώς υπάρχει εντελώς διαχωρισμένο ηλεκτρικό κύκλωμα μεταξύ των δύο.

Αλλαγές για το 2025

  • Νέα μαρσπιέ: Πιο στενά ώστε να επιτρέπουν την πιο εύκολη μετακίνηση του ποδιού αλλά με περισσότερο γκριπ για μέγιστο έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες. Κατασκευάζονται από ergal αλουμίνιο και διαθέτουν ατσάλινους πίρους που μπορούν να αντικατασταθούν.

  • Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.

  • Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια περισσότερη ακρίβεια στο στρίψιμο ακόμα και κάτω από ακραία επιτάχυνση. Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί σε αυτό το σημείο ώστε να συνδυάζεται με τον νέο άξονα.

  • Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης. Πλέον βρίσκεται στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι όπως και στα μοντέλα X-PRO. Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο διακόπτης για το Traction Control στα τετράχρονα.

  • Πλαστικά: νέας σχεδίασης, όπως αυτά της σειράς X-PRO, με νέα μάσκα προβολέα, καπάκια ρεζερβουάρ και ουρά. Φυσικά διατηρείται η εύκολη και χωρίς εργαλεία πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και αντίστοιχα η αφαίρεση της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.

Διαφορές στον εξοπλισμό σε σχέση με το X-PRO: 

  • Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge

  • Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46

  • Quick release άξονας μπροστινού τροχού

  • Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών

  • Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια

  • Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη

  • Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων

  • Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού

  • Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας

  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ