RR 125 2T 2023

8.800€


Category: ENDURO

Το μικρότερο μοντέλο της σειράς RR, είναι το ελαφρύτερο και το ευκολότερο στο χειρισμό. Διακρίνεται για το αγωνιστικό του στυλ και είναι άνετο τόσο για νέους αναβάτες που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες, όσο και για πιο έμπειρους που θέλουν πιο  διασκεδαστική μοτοσυκλέτα. Για το 2023, το RR 125 2Τ έχει λάβει τις περισσότερες και πιο ουσιαστικές αλλαγές από ολόκληρη τη σειρά των δίχρονων RR. Οι αναβαθμίσεις στοχεύουν στη βελτίωση της απόδοσης της μοτοσυκλέτας και στη μείωση της αδράνειας του κινητήρα κάνοντας το RR 125 ακόμα πιο γρήγορο και πιο δεκτικό στις εντολές του αναβάτη.

Οι αλλαγές για το 2023:
Βολάν και στροφαλοφόρος άξονας: ο δίχρονος κινητήρας των 125cc απέκτησε ελαφρύτερο βολάν και στροφαλοφόρο άξονα μικρότερης διαμέτρου. Και τα δύο αυτά εξαρτήματα επιλέχθηκαν για να μειώσουν την εσωτερική αδράνεια του κινητήρα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, αυτό μεταφράζεται σε ταχύτερη απόκριση στο γκάζι, καθώς επιτρέπει στα εξαρτήματα του κινητήρα να περιστρέφονται πιο γρήγορα και επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλεύεται όλη της διαθέσιμη ισχύ.
Στροφαλοθάλαμος: ο μικρότερης διαμέτρου στροφαλοφόρος άξονας καταλαμβάνει λιγότερο χώρο στο στροφαλοθάλαμο δίνοντας το περιθώριο στους μηχανικούς να τον επανασχεδιάσουν. Πλέον διαθέτει καλύτερη ροή μείγματος αέρα/καυσίμου μεγιστοποιώντας την απόδοσή του.
Power valve: επανασχεδιάστηκαν ώστε να ταιριάξουν καλύτερα με τον νέο, εκρηκτικό χαρακτήρα του κινητήρα.

• Αναρτήσεις: H Beta ποτέ δε σταματά να βελτιώνει το πλαίσιο και τις αναρτήσεις στις μοτοσυκλέτες της. Έτσι, θέλοντας να κάνουν ακόμα καλύτερη την πληροφόρηση που λαμβάνει ο αναβάτης από το μπροστινό σύστημα, οι μηχανικοί επανασχεδίασαν το εσωτερικό του πιρουνιού της ZF ώστε να βελτιώσουν την κυκλοφορία του λαδιού γύρω από το έμβολο και να κάνουν πιο ομαλή τη λειτουργία του σε ολόκληρη τη διαδρομή. Δημιούργησαν διόδους επιστροφής του λαδιού με πιο ελεύθερη ροή και αυτή η βελτίωση δίνει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες στο πιρούνι που πλέον προσφέρει αισθητή διαφορά ακόμα και στη μικρότερη αλλαγή των ρυθμίσεων από τον αναβάτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία του πιρουνιού στην αρχική του διαδρομή προσφέροντας καλύτερο έλεγχο σε δύσκολα εδάφη και περισσότερη άνεση στον αναβάτη.
• Καπάκια ψυγείου: μία από τις αλλαγές που επηρεάζουν τόσο το στυλ όσο και τη λειτουργικότητα είναι το νέο σχήμα στα πλαστικά του ρεζερβουάρ και των ψυγείων. Πλέον είναι πιο λεπτά δίνοντας στον αναβάτη περισσότερη ελευθερία κινήσεων ειδικά στις στροφές όπου η μοτοσυκλέτα γέρνει πολύ και ο αναβάτης χρειάζεται να εκτείνει το εσωτερικό πόδι του μπροστά. Ο εργονομικός τους σχεδιασμός επιτρέπει στον αναβάτη να πάρει μια πιο άνετη θέση στη σέλα με τη μοτοσυκλέτα πιασμένη σταθερά ανάμεσα στα πόδια του για ακόμα καλύτερη αίσθηση. Παράλληλα τα νέα πλαστικά διαμορφώνουν τη νέα, πιο απλή εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
• Γραφικά: Όλα τα μοντέλα διαθέτουν πλέον νέο ολοκόκκινο χρωματικό συνδυασμό. Το στυλ των γραφικών είναι πιο μινιμαλιστικό, με τολμηρές, σαφώς καθορισμένες φόρμες και πιο καθαρές και μοντέρνες γραμμές που τονίζουν το μυώδες σχήμα της μοτοσυκλέτας συνδέοντας άψογα τα νέα πλαστικά καπάκια ψυγείου με τα υπόλοιπα εξαρτήματα.

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ