Η Beta παρουσιάζει τα νέα trial EVO MY 2023

Για περισσότερα από 40 χρόνια, οι σειρές των trial μοντέλων της Beta θέτουν τον πήχη στην κατηγορία. Από το 1979 και το ΤR 50 που παρουσιάστηκε στο Milan Motorcycle Show μέχρι τα σύγχρονα EVO, η εξέλιξη στο εργοστάσιο της Φλωρεντίας δε σταμάτησε ποτέ και τώρα η Beta παρουσιάζει τη νέα σειρά EVO MY 2023. Τα νέα μοντέλα έχουν δεχθεί βελτιώσεις τόσο στον τομέα της απόδοσης και της λειτουργικότητας όσο και εξωτερικά με στόχο την αισθητική ανανέωση.

Η σειρά EVO θα καλύψει όλους τους αναβάτες καθώς η γκάμα είναι από τις πιο πλούσιες που μπορεί να συναντήσει κανείς στον χώρο του trial και περιλαμβάνει έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα :

EVO 80 2T Junior/Senior

EVO 125 2T

EVO 250 2T

Η ιδανική μοτοσυκλέτα για τους νέους αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του αθλήματος. Η έκδοση Junior είναι με διαφορά ότι ευκολότερο για “πρώτο μηχανάκι” ενώ η Senior είναι το ενδιάμεσο σκαλοπάτι μεταξύ των μικρών μοτοσυκλετών και του 125 με το οποίο έχει το ίδιο μέγεθος τροχών διατηρώντας τον κινητήρα των 80cc.

Η μικρότερη ομολογκαρισμένη μοτοσυκλέτα της σειράς. Ελαφριά και ευέλικτη, είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για νέους αναβάτες προερχόμενους από τις παιδικές κατηγορίες και θέλουν να μπουν στον κόσμο των αγώνων. Ο δίχρονος κινητήρας αποδίδει αρκετά ώστε να ξεπεραστεί κάθε εμπόδιο με ασφάλεια ενώ παραμένει διασκεδαστικό και ευκολοδούλευτο.

Για αναβάτες που ψάχνουν τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ ευελιξίας, ευκολίας ελέγχου και άφθονης ροπής αλλά με λιγότερη δύναμη από τα κορυφαία μοντέλα, αυτή είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα. Tο δίχρονο EVO 250 διαθέτει την κορυφαία απόδοση στην κατηγορία του και παράλληλα διατηρεί την ακρίβεια και την ευκολία με την οποία οδηγείται.

EVO 300 2T

EVO 300 2T SS

EVO 300 4T

Αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη γκάμα της σειράς EVO. Μια μοτοσυκλέτα για όσους λατρεύουν τους μεγάλης χωρητικότητας κινητήρες με εντυπωσιακή ροπή σε όλο το εύρος των rpm, που αποτελεί την ιδανική βάση για αγώνες κορυφαίου επιπέδου. Τόσο το πλαίσιο όσο και ο κινητήρας έχουν εξελιχθεί ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε κάθε εμπόδιο και κάθε μονοπάτι αποτελώντας την ιδανική επιλογή των έμπειρων αναβατών. Τα αρχικά SS προέρχονται από τις λέξεις “Super Smooth” ή αλλιώς “εξαιρετικό ομαλό”. Για να επιτευχθεί αυτή η ομαλότητα, έχει προστεθεί επιπλέον βάρος στο βολάν του συγκεκριμένου κινητήρα ώστε να γίνει πιο φιλική η συμπεριφορά του, στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών ενώ διατηρείται η racing αίσθηση στις υψηλές στροφές, όπως και στη στάνταρ έκδοση. Αυτό κάνει την 300 SS εξαιρετικά εύκολη και διασκεδαστική σε όλες τις συνθήκες. Το τετράχρονο μοντέλο της σειράς EVO πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης, φιλικότητας και ευχρηστίας. Ο κινητήρας του εισάγει έναν διαφορετικό τρόπο απόδοσης που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το εκμεταλλευτεί πιο εύκολα καθιστώντας το ιδανικό για ερασιτέχνες και αναβάτες που δεν στοχεύουν στην απόλυτη απόδοση για αγωνιστική χρήση.

Αλλαγές για τη σειρά EVO MY 2023

Γρίλιες ψυγείων: επανασχεδιασμένες για βελτίωση της ροής του αέρα και αύξηση της προστασίας που παρέχουν στα ψυγεία και τα καπάκια.

Κάλυμμα ρεζερβουάρ: διαθέτει νέο σχήμα που τυλίγει καλύτερα το πλαίσιο και ενσωματώνει τον διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης. Το EVO προσφέρει επιλογή μεταξύ δύο διαφορετικών χαρτογραφήσεων του κινητήρα που ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει με ένα βολικό κουμπί στο κάλυμμα του ρεζερβουάρ.

Εμφάνιση: Τα νέα γραφικά, το νέο ψαλίδι και τα νέα χρώματα σε πλαστικά, πλαίσιο και μπότες πιρουνιού δημιουργούν μια νέα κομψή εμφάνιση εμπνευσμένη από τους αγώνες.

Αμορτισέρ με νέα εσωτερικά setting.

Ελαστικά Michelin Trial Light μπροστά και Michelin Trial X-Light Competition πίσω.

Domino grip.

Επιπρόσθετες αλλαγές για τα EVO 250/300 2T:

Οι μεγαλύτεροι δίχρονοι κινητήρες της σειρά έχουν δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις για να αυξήσουν τις συνολικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας τόσο σε απόδοση όσο και οδηγησιμότητα, σύμφωνα με τη γενικότερη φιλοσοφία της Beta

Νέος στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλα με μειωμένη απόσταση των αξόνων τους κατά 1,5mm (114,5mm). Ο νέος σχεδιασμός τους προσφέρει πολλαπλά οφέλη, τόσο από πλευράς απόδοσης όσο και άνεσης (περισσότερη ευελιξία, καλύτερο κράτημα και λιγότεροι κραδασμοί).
Νέο κύλινδρος με επανασχεδιασμένο χρονισμό για βελτίωση της ροπής στις χαμηλές rpm και μείωση του συνολικού βάρους.
Κυλινδροκεφαλή με νέο θάλαμο καύση που βελτιώνει την απόδοση στις χαμηλές rpm και διατηρεί την ίδια απόδοση του κινητήρα στις μεσαίες και τις υψηλές.
Βελτιωμένη χαρτογράφηση του κινητήρα για πλήρη εκμετάλλευση της ισχύς και της πρόσφυσης.
Νέο προστατευτικό εξάτμισης (τοποθετείται επίσης και στο EVO 125 2T).