Ενσωματώνοντας τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε μέσα στους αγώνες Trial, η σειρά Factory έχει σημαντικές βελτιώσεις και αυτό που θα λέγαμε στη γλώσσα των αγωνιζομένων “racing ψυχή”.
Το R&D τμήμα της Beta σε συνεργασία με την εργοστασιακή ομάδα Beta Factory και τους αναβάτες Matteo Grattarola (παγκόσμιος πρωταθλητής Trial2 το 2020) και Benoit Bincaz, κατάφερε να ανεβάσει για άλλη μια φορά τον πήχη της σειράς EVO Factory αναβαθμίζοντας το πλαίσιο και τους κινητήρες και δίνοντας καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη σε κάθε τύπο εμποδίων.
Η σειρά Evo Factory 2021 αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά μοντέλα, τρία δίχρονα (125, 250 και 300cc) και ένα τετράχρονο (300 cc) ώστε κάθε αναβάτης να μπορεί να βρει ακριβώς τα χαρακτηριστικά που απαιτεί.
Διαφορές της σειράς EVO Factory σε σχέση με τα στάνταρ μοντέλα:
Κινητήρες 2Τ
- Μαύρες κάσες κινητήρα κατασκευασμένες από μαγνήσιο για μικρότερο βάρος και πιο επιθετική εμφάνιση.
- Λαιμός εξάτμισης τιτανίου.
- Δίσκοι συμπλέκτη ασύμμετρου προφίλ για περισσότερη ακρίβεια στη λειτουργία του συμπλέκτη.
- Κύλινδρος με βελτιωμένο διάγραμμα χρονισμού που απελευθερώνει την απόδοση του κινητήρα χωρίς να επηρεάζει τη φιλικότητά του.
- Επανασχεδιασμένη κεφαλή κυλίνδρου στην έκδοση των 300cc, υψηλής απόδοσης και κόκκινου χρώματος.
- Νέα χαρτογράφηση στην ηλεκτρονική για βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλές rpm.
- Μαύρες ανοδιωμένες τάπες κινητήρα.
Κινητήρας 4Τ
- Λαιμός εξάτμισης από τιτάνιο.
- Νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου με υψηλότερη ηλεκτρική απόδοση για πιο σταθερή ανάφλεξη και βελτιωμένη καύση σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.
Πλαίσιο
- Επανασχεδιασμένη λειτουργία στο εσωτερικό του πιρουνιού και στο ρυθμιστή απόσβεσης συμπίεσης.
- Χρυσές monoblock, κατεργασμένες σε CNC πλάκες τιμονιού για μικρότερο βάρος, περισσότερη ακαμψία και δυνατότητα τοποθέτησης του τιμονιού σε διαφορετικές θέσεις.
- Βελτιωμένη πίσω ανάρτηση με κόκκινο ελατήριο, νέας σχεδίασης μοχλικού, μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου και νέα settings ρύθμισης της απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
- Kill switch (διακόπτης ασφαλείας) με δέσιμο ασφαλείας στο χέρι του αναβάτη για άμεση διακοπή λειτουργίας σε περίπτωση απώλειας ελέγχου.
- Μαύρα ανοδιομένα μεταλλικά προστατευτικά στις άκρες του τιμονιού και πλακάκια πίσω άξονα για τη ρύθμιση της αλυσίδας.
- Κατεργασμένα σε CNC monoblock μαρσπιέ με βελτιωμένο κράτημα και μειωμένο βάρος.
- Racing δίσκοι φρένων από τη Galfer για καλύτερη απόδοση και μικρότερο βάρος.
- Τρόμπες φρένων και συμπλέκτη της BrakTec και πίσω δαγκάνα φρένου με αντικραδασμικό σύστημα.
- Χρυσά στεφάνια τροχών της Excel.
- Ελαστικά Michelin X-light.
- Νέο look με νέα αυτοκόλλητα και Beta Factory χρωματισμό (κόκκινο, λευκό και μπλε).