RR RACE 4T 390 MY 2025

12.000€


Category: ENDURO

Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Κι όμως, στους τεχνικούς της Beta αρέσουν οι προκλήσεις

Αλλαγές στον κινητήρα

Διαθέτει νέες κάσες, ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στον κινητήρα του RX 450. Το βασικότερο πλεονέκτημα από αυτή την αλλαγή είναι το συνολικά μικρότερο μέγεθος του κινητήρα καθώς και το μικρότερο βάρος. Έτσι ο νέος τετράχρονος κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση, διευκολύνοντας τις εργασίες αφαίρεσης, επανατοποθέτησης ή αντικατάστασης της.

Αλλαγές για το 2025

  • Νέα μαρσπιέ: Πιο στενά ώστε να επιτρέπουν την πιο εύκολη μετακίνηση του ποδιού αλλά με περισσότερο γκριπ για μέγιστο έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες. Κατασκευάζονται από ergal αλουμίνιο και διαθέτουν ατσάλινους πίρους που μπορούν να αντικατασταθούν.

  • Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.

  • Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια περισσότερη ακρίβεια στο στρίψιμο ακόμα και κάτω από ακραία επιτάχυνση. Το ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί σε αυτό το σημείο ώστε να συνδυάζεται με τον νέο άξονα.

  • Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης. Πλέον βρίσκεται στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι όπως και στα μοντέλα X-PRO. Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο διακόπτης για το Traction Control στα τετράχρονα.

  • Πλαστικά: νέας σχεδίασης, όπως αυτά της σειράς X-PRO, με νέα μάσκα προβολέα, καπάκια ρεζερβουάρ και ουρά. Φυσικά διατηρείται η εύκολη και χωρίς εργαλεία πρόσβαση στο φίλτρο αέρα και αντίστοιχα η αφαίρεση της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.

  • Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου: Η νέα δαγκάνα της Nissin είναι ελαφρύτερη και πιο δυνατή ενώ διατηρεί την προοδευτικότητα που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.

  • Άξονας πίσω τροχού: Νέος, κατά 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου (φτάνοντας πλέον τα ø22mm) που

Διαφορές στον εξοπλισμό (σε σχέση με το μοντέλο X-PRO):

  • Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge

  • Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46

  • Quick release άξονας μπροστινού τροχού

  • Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών

  • Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια

  • Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη

  • Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων

  • Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού

  • Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας

  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ