EVO 2T 125/250/300 ΜΥ 2024

7.900 / 8.500 / 9.200€


Category: TRIAL

 

Καθώς η αγωνιστική σεζόν για το 2023 φτάνει στο τέλος της, η Beta λανσάρει τη νέα σειρά trial EVO MΥ 2024 με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου
τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση.

Χάρη στις καινοτομίες που εισήχθησαν πέρυσι, η σειρά EVO trial βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της και όλες οι πρόσφατες προσθήκες για το 2024 αφορούν εξωτερικές αλλαγές όπως τα νέα γραφικά και ο νέος χρωματικός συνδυασμός. Κύριο νέο χαρακτηριστικό, από την πλευρά του εξοπλισμού, αποτελεί το ηλεκτρονικό κλειδί που παίζει διπλό ρόλο συνδυάζοντας την παραδοσιακή παθητική ασφάλεια του Kill-Switch με πρωτοποριακή αντικλεπτική λειτουργία.
Η σειρά EVO είναι μία από τις πιο εκτεταμένες στον χώρο των Trial και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα, ικανά να καλύψουν τις ανάγκες όλων των αναβατών.

Ηλεκτρονικό κλειδί

Πρόκειται για το νέο σύστημα που παρουσιάστηκε στα νέα Xtrainer MY2024. Πρόκειται για ένα συνδυασμό μαγνητικού “kill-switch” και αντικλεπτικού συστήματος εξελιγμένο και πατενταρισμένο αποκλειστικά από τη Betamotor. Το νέο σύστημα αποτελείται από δύο μέρη, ένα που παραμένει σταθερά στη μοτοσυκλέτα (στο τιμόνι) και ένα μαγνητικό που δένεται με λουράκι στον καρπό του αναβάτη. Τα δύο μέρη θα πρέπει να είναι ενωμένα για να λειτουργεί ο κινητήρας ενώ σε περίπτωση αποσύνδεσης διακόπτεται αυτόματα η λειτουργία. Το σύστημα αυτό προστατεύει τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα τόσο σε περίπτωση πτώσης αφού δεν αφήνει τον κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί (όπως συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις που κολλάει το γκάζι) όσο και ενάντια στην κλοπή καθώς κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει διαφορετική κωδικοποίηση κλειδιού και δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της χωρίς το δικό της κλειδί. Έτσι για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτες Trial έχουμε αξιόλογη προστασία κατά της κλοπής.

Αλλαγές για τα μοντέλα 125/250/300 ΜΥ2024:
  • Νέες γρίλιες ψυγείου για καλύτερη ροή και περισσότερη προστασία.

  • Νέο κάλυμμα ρεζερβουάρ που αγκαλιάζει το πλαίσιο και καλύπτει καλύτερα την καλωδίωση και τον διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης του κινητήρα.

  • Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ.

  • Νέα προστασία στην εξάτμιση.
Επιπλέον αλλαγές για τα 2Τ 250/300:
  • Στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλα με μειωμένη απόσταση μεταξύ των αξόνων τους για βελτίωση της συμπεριφοράς.

  • Ανανεωμένος θάλαμος χρονισμού στον κύλινδρο και καύσης στην κεφαλή που παρέχουν βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές rpm διατηρώντας παράλληλα σταθερή την απόδοση του κινητήρα σε υψηλότερες στροφές.

  • Νέος χάρτης ανάφλεξης

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA Trial EVO MY2024