Το τετράχρονο μοντέλο της σειράς EVO πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης, φιλικότητας και ευχρηστίας. Ο κινητήρας του εισάγει έναν διαφορετικό τρόπο απόδοσης που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το εκμεταλλευτεί πιο εύκολα καθώς διαθέτει άφθονη ροπή και πιο γραμμική ισχύ σε σύγκριση με τους ισχυρότερους δίχρονους κινητήρες.
Όπως ολόκληρη η σειρά trial EVO MΥ 2024, έρχεται με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση.
Χάρη στις καινοτομίες που εισήχθησαν πέρυσι, η σειρά EVO trial βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της και όλες οι πρόσφατες προσθήκες για το 2024 αφορούν εξωτερικές αλλαγές όπως τα νέα γραφικά και ο νέος χρωματικός συνδυασμός. Κύριο νέο χαρακτηριστικό, από την πλευρά του εξοπλισμού, αποτελεί το ηλεκτρονικό κλειδί που παίζει διπλό ρόλο συνδυάζοντας την παραδοσιακή παθητική ασφάλεια του Kill-Switch με πρωτοποριακή αντικλεπτική λειτουργία.
Η σειρά EVO είναι μία από τις πιο εκτεταμένες στον χώρο των Trial και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα, ικανά να καλύψουν τις ανάγκες όλων των αναβατών.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ EVO MY2024
Καθώς η αγωνιστική σεζόν για το 2023 φτάνει στο τέλος της, η Beta λανσάρει τη νέα σειρά trial EVO MΥ 2024 με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου
τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση.
Χάρη στις καινοτομίες που εισήχθησαν πέρυσι, η σειρά EVO trial βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της και όλες οι πρόσφατες προσθήκες για το 2024 αφορούν εξωτερικές αλλαγές όπως τα νέα γραφικά και ο νέος χρωματικός συνδυασμός. Κύριο νέο χαρακτηριστικό, από την πλευρά του εξοπλισμού, αποτελεί το ηλεκτρονικό κλειδί που παίζει διπλό ρόλο συνδυάζοντας την παραδοσιακή παθητική ασφάλεια του Kill-Switch με πρωτοποριακή αντικλεπτική λειτουργία.
Η σειρά EVO είναι μία από τις πιο εκτεταμένες στον χώρο των Trial και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα, ικανά να καλύψουν τις ανάγκες όλων των αναβατών.
Ηλεκτρονικό κλειδί
Πρόκειται για το νέο σύστημα που παρουσιάστηκε στα νέα Xtrainer MY2024. Πρόκειται για ένα συνδυασμό μαγνητικού “kill-switch” και αντικλεπτικού συστήματος εξελιγμένο και πατενταρισμένο αποκλειστικά από τη Betamotor. Το νέο σύστημα αποτελείται από δύο μέρη, ένα που παραμένει σταθερά στη μοτοσυκλέτα (στο τιμόνι) και ένα μαγνητικό που δένεται με λουράκι στον καρπό του αναβάτη. Τα δύο μέρη θα πρέπει να είναι ενωμένα για να λειτουργεί ο κινητήρας ενώ σε περίπτωση αποσύνδεσης διακόπτεται αυτόματα η λειτουργία. Το σύστημα αυτό προστατεύει τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα τόσο σε περίπτωση πτώσης αφού δεν αφήνει τον κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί (όπως συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις που κολλάει το γκάζι) όσο και ενάντια στην κλοπή καθώς κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει διαφορετική κωδικοποίηση κλειδιού και δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της χωρίς το δικό της κλειδί. Έτσι για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτες Trial έχουμε αξιόλογη προστασία κατά της κλοπής.
Αλλαγές για τα μοντέλα 125/250/300 ΜΥ2024:
-
Νέες γρίλιες ψυγείου για καλύτερη ροή και περισσότερη προστασία.
-
Νέο κάλυμμα ρεζερβουάρ που αγκαλιάζει το πλαίσιο και καλύπτει καλύτερα την καλωδίωση και τον διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης του κινητήρα.
-
Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ.
- Νέα προστασία στην εξάτμιση.
Επιπλέον αλλαγές για τα 2Τ 250/300:
-
Στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλα με μειωμένη απόσταση μεταξύ των αξόνων τους για βελτίωση της συμπεριφοράς.
-
Ανανεωμένος θάλαμος χρονισμού στον κύλινδρο και καύσης στην κεφαλή που παρέχουν βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές rpm διατηρώντας παράλληλα σταθερή την απόδοση του κινητήρα σε υψηλότερες στροφές.
-
Νέος χάρτης ανάφλεξης
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA Trial EVO MY2024
Τα αρχικά SS προέρχονται από τις λέξεις “Super Smooth” ή αλλιώς “εξαιρετικό ομαλό”. Για να επιτευχθεί αυτή η ομαλότητα, έχει προστεθεί επιπλέον βάρος στο βολάν του συγκεκριμένου κινητήρα ώστε να γίνει πιο φιλική η συμπεριφορά του, στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών ενώ διατηρείται η racing αίσθηση στις υψηλές στροφές, όπως και στη στάνταρ έκδοση. Αυτό κάνει την 300 SS εξαιρετικά εύκολη και διασκεδαστική σε όλες τις συνθήκες.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA Trial EVO 2024
Τo νέο EVO Factory 4Τ 300 2023 είναι εδώ! Πρόκειται για την premium τετράχρονη έκδοση μοντέλα που κατασκευάζεται με τα καλύτερα εξαρτήματα στο ιταλικό εργοστάσιο της Beta και αποτελεί το επόμενο επίπεδο της σειράς trial EVOlution. Read more “EVO FACTORY 4T 300 MY 2023”
Τα νέα EVO Factory 2023 είναι εδώ! Πρόκειται για premium μοντέλα Trial που κατασκευάζονται με τα καλύτερα εξαρτήματα στο ιταλικό εργοστάσιο της Beta και αποτελούν το επόμενο επίπεδο της σειράς trial EVOlution. Read more “EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY 2023”
Η ιδανική μοτοσυκλέτα για τους νέους αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του αθλήματος του Trial. Η έκδοση Senior είναι το ενδιάμεσο σκαλοπάτι μεταξύ των “μικρών” μοτοσυκλετών και του 125 με το οποίο έχει το ίδιο μέγεθος τροχών, διατηρώντας τον κινητήρα των 80cc.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA Trial EVO 2024
Η ιδανική μοτοσυκλέτα για τους νέους αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του αθλήματος του Trial. Η έκδοση Junior είναι με διαφορά ότι ευκολότερο για “πρώτο μηχανάκι”.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA Trial EVO 2024