EVO FACTORY 4T 300 MY 2021

Η νέα σειρά Beta trial Evo Factory 2021 είναι γεγονός και χρησιμοποιεί τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε μέσα στους αγώνες Trial Η σειρά Factory έχει σημαντικές βελτιώσεις και αυτό που θα λέγαμε στη γλώσσα των αγωνιζομένων: “racing ψυχή”. Το R&D τμήμα της Beta σε συνεργασία με την εργοστασιακή ομάδα Beta Factory και τους αναβάτες Matteo Grattarola (παγκόσμιος πρωταθλητής Trial2 το 2020) και Benoit Bincaz, κατάφερε να ανεβάσει για άλλη μια φορά τον πήχη της σειράς EVO Factory αναβαθμίζοντας το πλαίσιο και τους κινητήρες και δίνοντας καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη σε κάθε τύπο εμποδίων.

Η σειρά Evo Factory διαθέτει στη γκάμα της για το 2021 την έκδοση με τον τετράχρονο κινητήρα 300 cc ώστε κάθε αναβάτης να μπορεί να βρει ακριβώς τα χαρακτηριστικά που απαιτεί. Read more “EVO FACTORY 4T 300 MY 2021”

EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY 2021

Ενσωματώνοντας τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε μέσα στους αγώνες Trial, η σειρά Factory έχει σημαντικές βελτιώσεις και αυτό που θα λέγαμε στη γλώσσα των αγωνιζομένων: “racing ψυχή”. Το R&D τμήμα της Beta σε συνεργασία με την εργοστασιακή ομάδα Beta Factory και τους αναβάτες Matteo Grattarola (παγκόσμιος πρωταθλητής Trial2 το 2020) και Benoit Bincaz, κατάφερε να ανεβάσει για άλλη μια φορά τον πήχη της σειράς EVO Factory αναβαθμίζοντας το πλαίσιο και τους κινητήρες και δίνοντας καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη σε κάθε τύπο εμποδίων.

Η σειρά Evo Factory 2T 2021 αποτελείται από τρία δίχρονα μοντέλα (125, 250 και 300cc) ώστε κάθε αναβάτης να μπορεί να βρει ακριβώς τα χαρακτηριστικά που απαιτεί. Read more “EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY 2021”

EVO 4T 300 MY 2021

Η νέα σειρά EVO του 2021 αποτελεί τη συνέχεια της βελτίωσης και εξέλιξης των trial μοντέλων της Beta. Παρά το γεγονός πως οι περισσότερες αγωνιστικές δραστηριότητες αναβλήθηκαν λόγω Covid-19, οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρείας δούλεψαν συστηματικά με τους εργοστασιακούς αναβάτες της ομάδας με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης και της φιλικότητας που διακρίνει όλα τα Trial μοντέλα Beta.

Η τετράχρονη έκδοση του EVO 4T έρχεται με τον γνωστό κινητήρα των 300cc έχοντας παράλληλα δεχθεί όλες τις βελτιώσεις της σειράς Trial για το 2021.

Αλλαγές 2021:

– νέο πιο επιθετικό look

– νέες εσωτερικές ρυθμίσεις αναρτήσεων

– αλλαγές στο σετάρισμα του καρμπυρατέρ και στη χαρτογράφηση για πιο προοδευτική απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

EVO 2T 125/250/300 MY 2021

Η νέα σειρά EVO του 2021 αποτελεί τη συνέχεια της βελτίωσης και εξέλιξης των trial μοντέλων της Beta. Παρά το γεγονός πως οι περισσότερες αγωνιστικές δραστηριότητες είχαν αναβληθεί λόγω Covid-19, οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρείας δούλεψαν συστηματικά με τους εργοστασιακούς αναβάτες της ομάδας με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης και της φιλικότητας που διακρίνει όλα τα Trial μοντέλα Beta.

Στη σειρά EVO 2T (δίχρονος κινητήρας) υπάρχουν τρεις επιλογές, 125, 250 και 300, που θα καλύψουν όλες τις απαιτήσεις και όλα τα επίπεδα αναβατών.

 

Αλλαγές 2021:

– νέο πιο επιθετικό look

– νέες εσωτερικές ρυθμίσεις αναρτήσεων

– αλλαγές στο σετάρισμα των καρμπυρατέρ και στη χαρτογράφηση όλων των μοντέλων για πιο προοδευτική απόκριση του κινητήρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

EVO 300 SS MY21

Τα αρχικά SS προέρχονται από τις λέξεις “Super Smooth” ή αλλιώς “εξαιρετικό ομαλό”. Για να επιτευχθεί αυτή η ομαλότητα, έχει προστεθεί επιπλέον βάρος στο βολάν του συγκεκριμένου κινητήρα ώστε να γίνει πιο φιλική η συμπεριφορά του, στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών ενώ διατηρείται η racing αίσθηση στις υψηλές στροφές, όπως και στη στάνταρ έκδοση. Αυτό κάνει την 300 SS εξαιρετικά εύκολη και διασκεδαστική σε όλες τις συνθήκες.

Αλλαγές 2021:

  •  νέο πιο επιθετικό look
  • νέες εσωτερικές ρυθμίσεις αναρτήσεων
  • αλλαγές στο σετάρισμα των καρμπυρατέρ και στη χαρτογράφηση όλων των μοντέλων για πιο προοδευτική απόκριση του κινητήρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ