Νέα μοντέλα Beta RX MY 2026

Η Beta περνά σε μια νέα διάσταση διασκεδαστικής οδήγησης και με τη νέα σειρά RX MY2026, αποδεικνύει περισσότερο από ποτέ την πίστη της στο project “Motocross”. Έτσι, για το 2026 επεκτείνει τη γκάμα της και θέτει νέα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης σειράς δίχρονων και τετράχρονων μοντέλων.

Δύο εντελώς νέα μοντέλα που θα φέρουν επανάσταση στην αγορά των δίχρονων προστίθενται δίπλα στη βελτιωμένη RX 450 για το MY26. Όπως ανακοινώθηκε στην EICMA, κατά τη διάρκεια του Champions Charity με συμμετοχή θρύλων του MotoGP, η σειρά των δίχρονων υποδέχεται τον νέο κινητήρα 350cc, ενώ στην οικογένεια προστίθεται και η αγωνιστική RX 250! Το μόνο που μένει είναι να διαλέξεις με ποια θα μπεις στην πίστα για διασκέδαση!

Τι σημαίνει να διασκεδάζεις με μια Beta;
Μία λέξη: RideAbility ή στα ελληνικά: “οδηγησιμότητα”. Κάθε μοτοσυκλέτα της Betamotor σχεδιάζεται από τον ιταλικό εργοστάσιο ώστε να προσφέρει σε κάθε αναβάτη μια μοτοσυκλέτα εύκολη στην οδήγηση αλλά υψηλών επιδόσεων. Ένα προϊόν ικανό να αξιοποιεί τις δυνατότητες κάθε αναβάτη, χάρη στον συνδυασμό πλαισίου και κινητήρα που προσφέρει διασκεδαστική οδήγηση, χωρίς να φοβάσαι ποτέ την απόδοση, κάνοντας το ‘RideAbility” τον πυρήνα της φιλοσοφίας της.

RX 450 4Τ

Είναι η ευκαιρία για τους φίλους της Beta να οδηγήσουν μια MX «Made-in-Beta» που είναι ότι πιο κοντινό στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα που τρέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP εδώ και πέντε χρόνια και στο αμερικανικό AMA Supercross από το 2024. Η έκδοση MY2026 της RX 450 έχει δεχθεί σημαντική αναβάθμιση απόδοσης, φέρνοντας την απόδοση κοντά σε αυτή των εργοστασιακών αγωνιστικών, διατηρώντας παράλληλα την χαρακτηριστική ευκολία ελέγχου της Beta.

RX 350 2Τ

Στοχεύει φιλόδοξα να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα μιας δίχρονης μοτοσυκλέτας με χαρακτηριστικά απόδοσης που θυμίζουν τετράχρονο κινητήρα: γεμάτη και γραμμική απόδοση σε όλες τις στροφές, δύναμη πάντα ελεγχόμενη. Γιατί δίχρονος κινητήρας; Για την απλότητά του στη χρήση, συναρμολόγηση και συντήρηση, κάνοντάς τον ιδανικό τόσο για ερασιτεχνική όσο και για αγωνιστική χρήση, προσφέροντας πλούσια δύναμη με χαμηλό κόστος συντήρησης. Τα επιπλέον κυβικά σε σχέση με την RX 300 (η οποία αποσύρεται) προσφέρουν πρωτόγνωρη απόδοση σε δίχρονη motocross μοτοσυκλέτα, μεταφέροντας τα χαρακτηριστικά της σειράς των enduro. Η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για ερασιτέχνες που οδηγούν συστηματικά (λόγω της μεγάλης διαθέσιμης ισχύος) και θέλουν να διασκεδάσουν χωρίς υπερβολική κόπωση, εκμεταλλευόμενοι το χαμηλό βάρος και την ευελιξία ενός τέτοιου 2-χρονου μοντέλου.

RX 250 2Τ

Η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα προσφέρει στους αναβάτες της κατηγορίας μία υψηλών επιδόσεων πλατφόρμα, με εκρηκτικό κινητήρα και μέγιστη διασκέδαση, διαφοροποιούμενη από την RX 300 MY2025 που αγωνίστηκε στην MX1 απέναντι στα 450 4Τ (εκτός από συγκεκριμένους αγώνες όπου επιτρέπονται οι 300). Έτσι, η RX 250 διευρύνει τη δυνατότητα συμμετοχής των Beta motocross μοντέλων σε περισσότερες κατηγορίες.

Μια πραγματική επανάσταση για τις RX, με στόχο την εξοπλιστική υπεροχή σε πλαίσιο, κινητήρα και εξαρτήματα, φέρνοντας το νέο όριο της RideAbility στον κόσμο του MX.


RX 450 4Τ

Κινητήρας:

  • Νέα κυλινδροκεφαλή με βελτιωμένο πιστόνι
  • Νέα εισαγωγή
  • Νέο σύστημα εξαγωγής

Η νέα κυλινδροκεφαλή, σχεδιασμένη με CFD ανάλυση και δοκιμές flow bench, διαθέτει βελτιωμένη είσοδο αέρα για καλύτερη κυκλοφορία στο εσωτερικό του κινητήρα.
Η πολλαπλή εισαγωγής έχει μεγαλύτερο μήκος λαιμού για καλύτερη συντονισμό κυμάτων πίεσης, βελτιώνοντας την πλήρωση.
Το νέο πιστόνι διαθέτει ειδικές επιστρώσεις για μείωση τριβών και αύξηση απόδοσης.
Νέος αντικραδασμικός άξονας για περιορισμό των κραδασμών και μείωση της κόπωσης του αναβάτη.

Εξάτμιση:
Η εξάτμιση επανασχεδιάστηκε για μεγαλύτερη ροή και απόδοση, με νέο τελικό κατασκευασμένο από την HGS ώστε να πληροί τα νέα αγωνιστικά στάνταρ.

Χαρτογράφηση:
Οι χαρτογραφήσεις ενημερώθηκαν ώστε να ταιριάζουν με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στον κινητήρα.


RX 250-350 2Τ

Κινητήρας:
Και οι δύο κυβισμοί διαθέτουν εντελώς νέους, ειδικά εξελιγμένους κινητήρες:

  • Στην RX 350 2Τ χρησιμοποιείται κεφαλή διπλού μπουζί, ενώ η 250cc διατηρεί την κλασική διάταξη ενός μπουζί.
  • Ο κύλινδρος, το πιστόνι και η βαλβίδα εξαγωγής έχουν σχεδιαστεί ειδικά για κάθε μοντέλο, με διαφορετικές ρυθμίσεις και ελατήρια.
  • Ο στρόφαλος έχει διαφορετική διαδρομή στα δύο μοντέλα: 72mm για την 250 και 73.6mm για την 350.
  • Οι κάσες κινητήρα είναι νέες και διαφορετικές ανάλογα τον κυβισμό.
  • Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κοινό, αλλά με διαφορετικές τελικές σχέσεις: 13/50 για την 250 και 14/47 για την 350.

Εξάτμιση:
Ειδικά σχεδιασμένη για κάθε μοντέλο, με διαφορετική διάμετρο στο τελικό (μεγαλύτερη στη 350).


Αλλαγές σε όλες τις εκδόσεις:

  • Γραφικά: νέα με αγωνιστική εμφάνιση.
  • Ψυγεία: ενισχυμένα πλαίσια για μεγαλύτερη αντοχή.
  • Πλαίσιο: ίδια γεωμετρία, με νέα ενίσχυση στον λαιμό τιμονιού.
  • Αλουμινένιο υποπλαίσιο & κουτί φίλτρου: στιβαρό αλλά ελαφρύ, με εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο.
  • Αναρτήσεις Kayaba: πιρούνι 48mm και αμορτισέρ 50mm με νέες ρυθμίσεις.
  • Φρένα Nissin: πλωτές δαγκάνες, δίσκοι Galfer 260mm μπροστά, 240mm πίσω.
  • Αλυσίδα: χωρίς O-ring για χαμηλότερη τριβή.
  • Μπαταρία Λιθίου: ελαφριά για γρήγορη εκκίνηση.
  • Βάσεις τιμονιού Xtrig Flexfit: καλύτερος έλεγχος & λιγότεροι κραδασμοί.

Επιπλέον:

  • Όλες οι RX διαθέτουν δύο χαρτογραφήσεις κινητήρα (wet/dry).
  • Η 4Τ διαθέτει και 4 επίπεδα Traction Control (on/off/active με hard map/active με soft map).
  • Ο επιλογέας χαρτογράφησης και TC βρίσκεται στο τιμόνι.
  • Όλες οι RX συνοδεύονται από σταντ και η 4Τ διαθέτει και τέσσερα διαφορετικά γρανάζια γκαζιέρας για ρύθμιση απόκρισης.