Νέα Beta RR X-PRO MY 2026

Η σειρά X-PRO παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο (MY2025) και τώρα ήρθε η ώρα για τις νέες βελτιώσεις που εισάγει η σειρά MY26. Όπως πάντα, η γκάμα αποτελείται από 8 διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα, για να καλύψει τις ανάγκες ενός πολύ διαφορετικού φάσματος αναβατών. Για κάθε αναβάτη υπάρχει το τέλειο X-PRO, αλλά αυτό που έχει κοινό ολόκληρη η σειρά είναι η ικανότητα που εμπνέει στον χρήστη προσφέροντας μία πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία οδήγησης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου είναι τα εξής:

2T

125 200 250 300

Η ελαφρύτερη και πιο εύχρηστη μοτοσυκλέτα της σειράς. Καθαρά αγωνιστικό στυλ, είναι ιδανική τόσο για νέους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους αναβάτες που αναζητούν μια διασκεδαστική μοτοσικλέτα.

Ο κινητήρας, το πλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από το 125 εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα μικρό βάρος και εξαιρετικό χειρισμό, αλλά με σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή.

Ιδανική για αναβάτες που αναζητούν μια δίχρονη μοτοσικλέτα με πιο ήπιο χαρακτήρα και ελαφρώς λιγότερη ισχύ και ροπή από το κορυφαίο μοντέλο (300).

Μια μοτοσυκλέτα για τους λάτρεις των κινητήρων μεγάλης χωρητικότητας με εντυπωσιακή ροπή σε όλες τις στροφές του κινητήρα. Είναι η ιδανική για όσους θέλουν να οδηγούν τόσο σε δασικούς δρόμους όσο  και τεχνικά μονοπάτια.

4T

350 390 430 480

Η πιο εύχρηστη μοτοσικλέτα στην τετράχρονη σειρά. Ευνοεί την οδήγηση σε υψηλές στροφές, διατηρώντας παράλληλα πολύ προοδευτική απόδοση ισχύος.  Χαρίζει την ελαφρύτερη αίσθηση μεταξύ των τετράχρονων μοντέλων.

Αντιπροσωπεύει τον ιδανικό συνδυασμό εύκολου χειρισμού και δύναμης, με εξαιρετική πρόσφυση ως το μυστικό όπλο της. Η ελαφριά αίσθηση του 350 αλλά με περισσότερη ροπή.

Διαθέτει κινητήρα υψηλών επιδόσεων που αποδίδει τα μέγιστα όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες. Ό,τι πιο κοντινό στην τελειότητα ενός τετράχρονου off-road.

Είναι η μοτοσυκλέτα που αποδίδει τα μέγιστα σε ανοιχτό πεδίο. Έχει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με την 430, αλλά με ακόμη μεγαλύτερη ροπή και ισχύ, ιδανική για τους πιο έμπειρους αναβάτες.

Αλλαγές και χαρακτηριστικά της σειράς RR X-PRO My 2026

Σε όλα τα μοντέλα:

  • Πλαίσιο: η αυξημένη διατομή της κεντρικής δοκού (+1cm) παραμένει και για τα MY 2026 για να διατηρείται η συνολική κατανομή βάρους της μοτοσικλέτας ισορροπημένη, ενώ παράλληλα προσφέρει αυξημένη σταθερότητα. Το μεγαλύτερο πλαίσιο παρέχει επίσης την επιθυμητή ευκαμψία για εξαιρετική είσοδο και έξοδο από στροφές, κάτι που είναι απαραίτητο τόσο για τα μονοπάτια όσο και για συνθήκες Hard Enduro.

  • Ανάρτηση: η ανάρτηση ZF που παρουσιάστηκε στην RR X-PRO το 2025, παρέχει στον αναβάτη αυτοπεποίθηση και άνεση. Το ύψος της σέλας παραμένει στα 930 mm (20 mm λιγότερο από το RR Race), παρέχοντας στον αναβάτη μια αίσθηση σταθερότητας σε όλες τις συνθήκες.

  • Πιρούνι SHC (Single Hydraulic Chamber): Σχεδιάστηκε για βελτιωμένη λειτουργία και μείωση του συνολικού βάρους (κατά περίπου 250 g). Ο διαχωρισμός λειτουργίας μεταξύ του δεξιού και του αριστερού καλαμιού επιτρέπει καλύτερο έλεγχο σε όλες τις ρυθμίσεις, με το δεξί να διαθέτει το ελατήριο και το αριστερό το υδραυλικό σύστημα. Και στα δύο η λειτουργία τους έχει βελτιωθεί με νέες αλλαγές. Συγκεκριμένα, ο οδηγός ελατηρίου επανασχεδιάστηκε πλήρως για να βελτιώσει τη ροή λαδιού (που απαιτείται για τη λίπανση των μηχανικών εξαρτημάτων) και να αποτρέψει την αύξηση της πίεσης σε υψηλή ταχύτητα που επηρέαζε την απόδοση ολίσθησης των εξαρτημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο γραμμική απόκριση και προβλέψιμη συμπεριφορά, ανεξάρτητα από τον τύπο του εμποδίου που συναντάται. Αυτός ο σχεδιασμός μονού θαλάμου επιτρέπει στο πιρούνι να αποκρίνεται με «ελεύθερο» τρόπο, πιο γρήγορα από τα περισσότερα πιρούνια, κάτι που παρέχει μια ομαλότερη αίσθηση συνολικά.

  • Ψαλίδι: η διάμετρος του πίσω άξονα έχει αυξηθεί κατά 2 mm, φτάνοντας συνολικά τα 22 mm κάτι που εγγυάται μεγαλύτερη ακαμψία.

  • Νέος ιμάντας έλξης στο μπροστινό μέρος, ιδιαίτερα χρήσιμος για συνθήκες extreme enduro.

  • Νέα δαγκάνα μπροστινού φρένου από τη Nissin.

  • Nέα, πιο ανθεκτικά ψυγεία.

  • Νέα μπαταρία στα μοντέλα 4Τ.

  • Νέο LED πίσω φως.

  • Νέα γραφικά.

Αλλαγές στους κινητήρες

RR X-PRO 250 (2T)

Πλέον διαθέτει κοινό στρόφαλο με αυτόν του RR 300, έχοντας έτσι μειωμένη διαδρομή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα αλλά και αυξημένη διάμετρο εμβόλου, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ροπής και της γραμμικότητας, χωρίς απώλεια στη συνολική απόδοση.

Κιβώτιο: έχει μακρύνει η δεύτερη σχέση για να μπορεί να χρησιμοποιείται πιο πολύ και να γίνονται πιο ομαλές αλλαγές από 2α σε 3η.

RR X-PRO 125 (2T)

Νέο έμβολο και νέα κεφαλή, με επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, για βελτίωση της απόδοσης ενώ νέα πιο ενισχυμένα γρανάζια έχουν τοποθετηθεί στο κιβώτιο.

Μοντέλα 4Τ

Οι τετράχρονοι κινητήρες διαθέτουν νέες χαρτογραφήσεις για βελτίωση της μεταφοράς της απόδοσης σε όλο το φάσμα των rpm.

Η παραγωγή των νέων μοντέλων RR X-PRO θα ξεκινήσει τον Ιούνιο για τα δίχρονα μοντέλα και τον Ιούλιο για τα τετράχρονα.

betamotor Γενικά