Θέλοντας να δημιουργήσουμε την απόλυτη μοτοσυκλέτα για ταξιδιωτικό enduro, που να μπορεί να καλύψει με άνεση και ευκολία αρκετά ασφάλτινα χιλιόμετρα και παράλληλα να μη στερείται τίποτα από την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει ένα καθαρόαιμο enduro στο χώμα, μπήκαμε στον πειρασμό να πειραματιστούμε με το project “travel enduro”.
Ως βάση χρησιμοποιήσαμε ένα Beta RR 480 του 2016 ώστε να εκμεταλλευτούμε την πλούσια ροπή του για ανοιχτές-γρήγορες ασφάλτινες διαδρομές και κυρίως για να μπορεί να δεχθεί ένα γενναίο μάκρυμα της τελικής μετάδοσης.
Τα enduro ελαστικά αλλάχτηκαν με μικτής χρήσης Metzeler Karoo 3 που προσφέρουν σταθερότητα στην άσφαλτο διατηρώντας σε ικανοποιητικό επίπεδο τις εκτός δρόμου επιδόσεις ενώ διαθέτουν μακράν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μπορούν να δεχθούν άνετα πολύ μεγαλύτερο φορτίο.
Φορέθηκαν γρανάζια 15/45 (μπροστά/πίσω) στην τελική μετάδοση που επιτρέπουν το άνετο ρολάρισμα της μοτοσυκλέτας στα 120km/h (και μειώνουν την ανάγκη για συχνές αλλαγές ταχυτήτων) και τοποθετήθηκε ρεζερβουάρ 15 λίτρων για αυξημένη αυτονομία και ατέλειωτες off road αναζητήσεις. Μεταποιήσαμε τη νορμάλ σέλα στη Saad_upholstery για περισσότερη άνεση στην πολύωρη καθιστή οδήγηση και τοποθετήσαμε το πολυόργανο της Trail Tech για κατέβασμα χαρτών και καταγραφή διαδρομών.
To project “travel enduro” μόλις ξεκίνησε και μπορείτε να μαθαίνετε τα νέα και την εξέλιξή του μέσα από αυτή τη σελίδα. Ήδη μετά τις πρώτες δοκιμές και τις αυξημένες ταχύτητες στην άσφαλτο και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο φορτίο πάνω στη μοτοσυκλέτα, σκεφτόμαστε την τοποθέτηση του oversized μπροστινού δίσκου των 300mm από το KIT ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ MOTARD ενώ αναζητάμε λύσεις για φόρτωση μικροαντικειμένων στο πίσω μέρος. Μείνετε συντονισμένοι.
Συνταγή για ταξιδιωτικό enduro:
- 1 απόλυτη μοτοσυκλέτα enduro
- ρεζερβουάρ αυξημένης χωρητικότητας
- μετατροπή σέλας
- γρανάζια 15/45
- ελαστικά διπλής χρήσης
- πολυόργανο-GPS
- μεγαλύτερος δίσκος μπροστινού φρένου + αποστάτης δαγκάνας