Νέο Beta Xtrainer MY2023

Μετά την επιτυχία που γνώρισαν τα πρώτα μοντέλα της σειράς Xtrainer, η Beta ανανεώνει το πιο φιλικό και ευέλικτο μοντέλο της γκάμας της, παρουσιάζοντας το νέο μοντέλο για το 2023.

Οι αλλαγές που έχει δεχθεί για το 2023:

  • Νέο υποπλαίσιο, με σχεδίαση παρόμοια των μοντέλων RR και αντίστοιχα νέα πλαστικά στο πίσω μέρος.
  • Νέα εισαγωγή αέρα στο φιλτροκούτι που επανασχεδιάστηκε χάρη στο νέο υποπλαίσιο και πλέον διαθέτει καλύτερη ροή αέρα χαρίζοντας ακόμα καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού στις χαμηλές rpm και λιγότερο θόρυβο.
  • Νέα μπαταρία που πλέον είναι λιθίου με σημαντικά μικρότερο βάρος.
  • Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 8,8lt που πλέον είναι διάφανο για εύκολη εκτίμηση της
  • στάθμης καυσίμου.
  • Νέα σχεδίασης πλαστικά στο ρεζερβουάρ.
  • Νέα γραφικά και αυτοκόλλητα

Διαθέσιμο σε έκδοση 250 και 300 με δίχρονο κινητήρα.

Χάρη στα μοναδικά χαρακτηριστικά του, όπως η εξαιρετικά ομαλή απόδοση, το νέο Xtrainer ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες όλων των αναβατών που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα υψηλής απόδοσης, εύκολη και εύχρηστη που επιτρέπει στον αναβάτη να αντιμετωπίσει εύκολα οποιαδήποτε κατάσταση. Είτε είσαι ένας ερασιτέχνης που ψάχνει την πρώτη του μοτοσυκλέτα είτε ένας επιδέξιος αναβάτης enduro που αναζητά μία λιγότερο κουραστική και προκλητική μοτοσυκλέτα ή ένας έμπειρος αναβάτης που θέλει καλή παρέα για extreme enduro, το Xtrainer είναι η ιδανική λύση.

Με χαμηλότερο ύψος σέλας σε σύγκριση με μία τυπική μοτοσυκλέτα enduro, με στενή θέση οδήγησης στο μεσαίο τμήμα, ποιοτικές αναρτήσεις και ένα πακέτο φρένων σχεδιασμένο για ευκολία στη χρήση, το Xtrainer θα κάνει τα πρόσωπα όλων των αναβατών να χαμογελάνε. Η ροπή που παρέχει ο δίχρονος κινητήρας δίνει περισσότερη εμπιστοσύνη σε αναβάτες όλων των επιπέδων, με τον τρόπο απόδοσης να είναι μοναδικός για σφιχτά και τεχνικά μονοπάτια. Μια συνταγή που αποτελείται από απλά υλικά, τα οποία αναμειγνύονται επιδέξια για να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα:

  • Χαμηλό βάρος: μόλις 99 kg.
  • Ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 20mm (σε σχέση με τη σειρά RR).
  • Φρένα: Nissin με δίσκο Ø 260mm και 240mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
  • Ρυθμιζόμενο USD πιρούνι με καλάμια Ø 43mm και ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ με μοχλικό.
  • Beta Progressive Valve: Δυνατότητα ρύθμισης των χαρακτηριστικών της απόδοσης από τον αναβάτη. Δύο χάρτες για την απόδοση του κινητήρα με εναλλαγή από διακόπτη στο τιμόνι.
  • Ψεκασμός λαδιού με δοχείο λαδιού κάτω από τη σέλα η οποία ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Βεντιλατέρ στον στάνταρ εξοπλισμό.
  • Μίζα για την εκκίνηση.
  • Συμπλέκτης διαφράγματος με δυνατότητα ρύθμισης σε τρία επίπεδα προοδευτικότητας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ