Η αγαπημένη σειρά των μοτοσυκλετών 50cc έρχεται για το 2023 με νέα χρώματα και γραφικά. Όλη η σειρά πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και διαθέτει σχεδίαση που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της BETA. Ένας μοναδικός συνδυασμός αγωνιστικού στυλ και αγνής διασκέδασης που θα κάνει τους έφηβους να ονειρεύονται και πάλι.
Enduro RR 2T 50
Η αγαπημένη σειρά των μοτοσυκλετών 50cc έρχεται για το 2023 με νέα χρώματα και γραφικά. Όλη η σειρά πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και διαθέτει σχεδίαση που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της BETA, τα γνωστά RR που έχουν συγκεντρώσει δεκατρία παγκόσμια πρωταθλήματα με αναβάτες τους Steve Holcombe και Brad Freeman. Read more “Enduro RR 2T 50”
Enduro RR 2T 50 SPORT
Η έκδοση Sport αποτελεί αναβαθμισμένη έκδοση της στάνταρ RR 50 Enduro με αλλαγές σε αναρτήσεις, φρένα, τροχούς και εξωτερική εμφάνιση. Read more “Enduro RR 2T 50 SPORT”
Enduro RR 2T 50 Racing
Η έκδοση Racing αποτελεί την κορυφαία έκδοση της σειράς RR 50 Enduro με αναβαθμισμένο εξοπλισμό (τόσο σε σύγκριση με την τη standard RR 50 όσο και με τη Sport) σε αναρτήσεις, φρένα, τροχούς και εξωτερική εμφάνιση. Read more “Enduro RR 2T 50 Racing”
EVO 4T 300 2024
Το τετράχρονο μοντέλο της σειράς EVO πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης, φιλικότητας και ευχρηστίας. Ο κινητήρας του εισάγει έναν διαφορετικό τρόπο απόδοσης που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το εκμεταλλευτεί πιο εύκολα καθώς διαθέτει άφθονη ροπή και πιο γραμμική ισχύ σε σύγκριση με τους ισχυρότερους δίχρονους κινητήρες.
Όπως ολόκληρη η σειρά trial EVO MΥ 2024, έρχεται με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση.
Χάρη στις καινοτομίες που εισήχθησαν πέρυσι, η σειρά EVO trial βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της και όλες οι πρόσφατες προσθήκες για το 2024 αφορούν εξωτερικές αλλαγές όπως τα νέα γραφικά και ο νέος χρωματικός συνδυασμός. Κύριο νέο χαρακτηριστικό, από την πλευρά του εξοπλισμού, αποτελεί το ηλεκτρονικό κλειδί που παίζει διπλό ρόλο συνδυάζοντας την παραδοσιακή παθητική ασφάλεια του Kill-Switch με πρωτοποριακή αντικλεπτική λειτουργία.
Η σειρά EVO είναι μία από τις πιο εκτεταμένες στον χώρο των Trial και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα, ικανά να καλύψουν τις ανάγκες όλων των αναβατών.
EVO 2T 125/250/300 ΜΥ 2024
Καθώς η αγωνιστική σεζόν για το 2023 φτάνει στο τέλος της, η Beta λανσάρει τη νέα σειρά trial EVO MΥ 2024 με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου
τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση.
Χάρη στις καινοτομίες που εισήχθησαν πέρυσι, η σειρά EVO trial βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της και όλες οι πρόσφατες προσθήκες για το 2024 αφορούν εξωτερικές αλλαγές όπως τα νέα γραφικά και ο νέος χρωματικός συνδυασμός. Κύριο νέο χαρακτηριστικό, από την πλευρά του εξοπλισμού, αποτελεί το ηλεκτρονικό κλειδί που παίζει διπλό ρόλο συνδυάζοντας την παραδοσιακή παθητική ασφάλεια του Kill-Switch με πρωτοποριακή αντικλεπτική λειτουργία.
Η σειρά EVO είναι μία από τις πιο εκτεταμένες στον χώρο των Trial και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα, ικανά να καλύψουν τις ανάγκες όλων των αναβατών.
Ηλεκτρονικό κλειδί
Πρόκειται για το νέο σύστημα που παρουσιάστηκε στα νέα Xtrainer MY2024. Πρόκειται για ένα συνδυασμό μαγνητικού “kill-switch” και αντικλεπτικού συστήματος εξελιγμένο και πατενταρισμένο αποκλειστικά από τη Betamotor. Το νέο σύστημα αποτελείται από δύο μέρη, ένα που παραμένει σταθερά στη μοτοσυκλέτα (στο τιμόνι) και ένα μαγνητικό που δένεται με λουράκι στον καρπό του αναβάτη. Τα δύο μέρη θα πρέπει να είναι ενωμένα για να λειτουργεί ο κινητήρας ενώ σε περίπτωση αποσύνδεσης διακόπτεται αυτόματα η λειτουργία. Το σύστημα αυτό προστατεύει τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα τόσο σε περίπτωση πτώσης αφού δεν αφήνει τον κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί (όπως συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις που κολλάει το γκάζι) όσο και ενάντια στην κλοπή καθώς κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει διαφορετική κωδικοποίηση κλειδιού και δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της χωρίς το δικό της κλειδί. Έτσι για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτες Trial έχουμε αξιόλογη προστασία κατά της κλοπής.
Αλλαγές για τα μοντέλα 125/250/300 ΜΥ2024:
-
Νέες γρίλιες ψυγείου για καλύτερη ροή και περισσότερη προστασία.
-
Νέο κάλυμμα ρεζερβουάρ που αγκαλιάζει το πλαίσιο και καλύπτει καλύτερα την καλωδίωση και τον διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης του κινητήρα.
-
Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ.
- Νέα προστασία στην εξάτμιση.
Επιπλέον αλλαγές για τα 2Τ 250/300:
-
Στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλα με μειωμένη απόσταση μεταξύ των αξόνων τους για βελτίωση της συμπεριφοράς.
-
Ανανεωμένος θάλαμος χρονισμού στον κύλινδρο και καύσης στην κεφαλή που παρέχουν βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές rpm διατηρώντας παράλληλα σταθερή την απόδοση του κινητήρα σε υψηλότερες στροφές.
-
Νέος χάρτης ανάφλεξης
EVO 300 SS MY2024
Τα αρχικά SS προέρχονται από τις λέξεις “Super Smooth” ή αλλιώς “εξαιρετικό ομαλό”. Για να επιτευχθεί αυτή η ομαλότητα, έχει προστεθεί επιπλέον βάρος στο βολάν του συγκεκριμένου κινητήρα ώστε να γίνει πιο φιλική η συμπεριφορά του, στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών ενώ διατηρείται η racing αίσθηση στις υψηλές στροφές, όπως και στη στάνταρ έκδοση. Αυτό κάνει την 300 SS εξαιρετικά εύκολη και διασκεδαστική σε όλες τις συνθήκες.
EVO FACTORY 4T 300 MY 2023
Τo νέο EVO Factory 4Τ 300 2023 είναι εδώ! Πρόκειται για την premium τετράχρονη έκδοση μοντέλα που κατασκευάζεται με τα καλύτερα εξαρτήματα στο ιταλικό εργοστάσιο της Beta και αποτελεί το επόμενο επίπεδο της σειράς trial EVOlution. Read more “EVO FACTORY 4T 300 MY 2023”
EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY 2023
Τα νέα EVO Factory 2023 είναι εδώ! Πρόκειται για premium μοντέλα Trial που κατασκευάζονται με τα καλύτερα εξαρτήματα στο ιταλικό εργοστάσιο της Beta και αποτελούν το επόμενο επίπεδο της σειράς trial EVOlution. Read more “EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY 2023”
Alp 200
Χάρη στην ευκολία οδήγησής του και το ελάχιστο κόστος χρήσης και συντήρησης, το ALP 200 αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να συνδυάσουν την καθημερινή μετακίνηση με εκτός δρόμου αναζητήσεις. Το χαμηλό βάρος (108kg), το μικρό ύψος σέλας (830mm), η γραμμική απόδοση του τετράχρονου κινητήρα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, χαρίζουν φιλική συμπεριφορά κι άνεση τόσο σε έμπειρους όσο κι αρχάριους αναβάτες.
Ταυτόχρονα, η μικρή κατανάλωση (μόλις 3,5lt/100km) το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση ενώ οι εντουράδικοι τροχοί (21”-18”) και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων (170mm μπροστά-185mm πίσω) θα επιτρέψουν την κίνηση ακόμα και στον πιο κακοτράχαλο χωματόδρομο, όπως κάθε Beta οφείλει.
Χάρη στον λιτό σχεδιασμό του αερόψυκτου κινητήρα με τον μονό εκκεντροφόρο η συντήρηση είναι ιδιαίτερα εύκολη και οικονομική ενώ η εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα εγγυούνται την απρόσκοπτη λειτουργία σχεδόν υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.