Με βάση το εξαιρετικά φιλικό Beta Xtrainer, στη Beta Hellas φτιάξαμε μία μοτοσυκλέτα για Hard Enduro που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη.
⋅χαμηλό ύψος σέλας-μικρές εξωτερικές διαστάσεις
⋅χαμηλό βάρος
⋅ιδανικό για αναβάτες χαμηλού αναστήματος
⋅φιλική απόδοση
⋅ελκυστική τιμή
Το Beta Xtrainer παρουσιάστηκε το 2015 χρησιμοποιώντας τον κινητήρα του RR 300 με σημαντικές διαφορές ώστε να μειωθεί και να ομαλοποιηθεί η απόδοσή του, διαφορετικό -περιμετρικό- πλαίσιο και πιο ελαφριές αναρτήσεις. Το αποτέλεσμα ήταν μια εξαιρετικά φιλική μοτοσυκλέτα για διασκεδαστική οδήγηση σε όλα τα τερέν.
Στα χρόνια που ακολούθησαν, η Beta ανανέωσε το Xtrainer σε πολλούς τομείς (κινητήρα, συμπλέκτη, περιφερειακά ηλεκτρικά, αναρτήσεις) και πρόσθεσε μία ακόμη έκδοση, το Xtrainer 250.
Με αφορμή τον αγώνα Geraneia Xtreme Enduro ετοιμάσαμε ένα Xtrainer 300 MY23 με το οποίο αγωνίστηκε ο Θεόδωρος “Teddy” Αντωνιάδης. Οι λόγοι που οδήγησαν τον αναβάτη (ύψος 175cm) του να το επιλέξει έναντι των RR 300 / RR 300 Racing (τα οποία κλέβουν την παράσταση σε αγώνες κλασικού και Hard Enduro ανά τον κόσμο) έχουν να κάνουν με το χαμηλότερο ύψος σέλας (910mm) , το μικρότερο βάρος (99kg) και το πιο ελαφρύ μπροστινό σύστημα (καλάμια διαμέτρου 43mm) που επιτρέπει την ευκολότερη υπέρβαση εμποδίων.
Αλλαγές
Με σκοπό την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα τοποθετήθηκε η ΕΞΑΤΜΙΣΗ HGS που βελτιώνει την παροχή ισχύος από τις χαμηλές rpm και αυξάνει εντυπωσιακά τη ροπή (απαιτείται αλλαγή ζιγκλέρ το οποίο παρέχεται μαζί με την εξάτμιση). Παράλληλα ο διαφορετικός σχεδιασμός της, την τοποθετεί αισθητά ψηλότερα (απέχει περισσότερο από 40cm από το έδαφος) και κάνει σχεδόν αδύνατη την πρόσκρουσή της σε βράχια. Αυτό εξισορροπεί το χαμηλότερο -συνολικά- ύψος της μοτοσυκλέτας και αυξάνει την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε αγώνες Hard Enduro.
Για βελτίωση της λειτουργίας της μπροστινής ανάρτησης τοποθετήσαμε το BOANO DUAL FORK CARTRIDGE KIT που αυξάνει τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας στα γρήγορα κομμάτια. Το αριστερό cartridge διαθέτει τη ρύθμιση επαναφοράς και το δεξί της συμπίεσης ενώ και τα δύο έχουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων που μας επιτρέπουν να φέρουμε τις ρυθμίσεις όσο το δυνατόν πιο κοντά στις προτιμήσεις μας.
Για προστασία επιλέξαμε ποδιά προστασίας κινητήρα και μοχλικού της Rtech, ενισχυμένος οδηγός αλυσίδας, ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ και για… κάθε ενδεχόμενο σπαστές μανέτες ενώ φυσικά αφαιρέσαμε τις σαμπρέλες και τοποθετήσαμε mousse. Για τον συγκεκριμένο αγώνα επιλέξαμε τα TECHNOMOUSSE SOFT EXTREME ENDURO που επιτρέπουν στα ελαστικά να συμπεριφερθούν όπως αν θα είχαν πολύ χαμηλή πίεση (0.5 – 0.6 bar / 6 -8 psi ) χωρίς να υπάρχει ο φόβος κλαταρίσματος..
Ο Τeddy Αντωνιάδης ολοκλήρωσε τον απαιτητικό αγώνα τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της κατηγορίας Veteran και μετά τον αγώνα, σχετικά με το Xtrainer δήλωσε: “Όσο τα εμπόδια μεγαλώνουν, όσο περισσότερο δυσκολεύον οι συνθήκες και όσο η κούραση σε καταβάλει τόσο περισσότερο εκτιμάς τα πλεονεκτήματα του Xtrainer”.
Κόστος Beta Xtrainer Hard Enduro Edition (250/300)
Μοτοσυκλέτα: 7.850 / 8.250€
Εξάτμιση: 300€
Κιτ πιρουνιού: 850€
Ποδιά κινητήρα (με προστασία μοχλικού): 110€
Μανέτες: 80€
Χούφτες: 45€
Προστασία συμπλέκτη: 35€
Mousse: 260€