Beta trial EVO MY 2024

Καθώς η αγωνιστική σεζόν για το 2023 φτάνει στο τέλος της, η Beta λανσάρει τη νέα σειρά trial EVO MΥ 2024 με νέα γραφικά και ανανεωμένο σχεδιασμό. Έχοντας εξελιχθεί μέσα στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Trial, τα μοντέλα της σειράς EVO για το 2024 ξεχωρίζουν χάρη στον κόκκινο-γκρι συνδυασμό που αναδεικνύει το σχήμα της μοτοσυκλέτας και τονίζει τις υπέροχες λεπτομέρειες της. Το ψαλίδι και το πλαίσιο αλουμινίου χωρίς εξωτερική επίστρωση φανερώνουν τους ισχυρούς δεσμούς της μοτοσυκλέτας με τους αγώνες, όπου
τα υλικά χρησιμοποιούνται χωρίς περιττές επεξεργασίες και όλα είναι σχεδιασμένα για τη μέγιστη απόδοση.

Χάρη στις καινοτομίες που εισήχθησαν πέρυσι, η σειρά EVO trial βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της και όλες οι πρόσφατες προσθήκες για το 2024 αφορούν εξωτερικές αλλαγές όπως τα νέα γραφικά και ο νέος χρωματικός συνδυασμός. Κύριο νέο χαρακτηριστικό, από την πλευρά του εξοπλισμού, αποτελεί το ηλεκτρονικό κλειδί που παίζει διπλό ρόλο συνδυάζοντας την παραδοσιακή παθητική ασφάλεια του Kill-Switch με πρωτοποριακή αντικλεπτική λειτουργία.
Η σειρά EVO είναι μία από τις πιο εκτεταμένες στον χώρο των Trial και συνεχίζει να προσφέρει συνολικά έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα, ικανά να καλύψουν τις ανάγκες όλων των αναβατών.

Ηλεκτρονικό κλειδί

Πρόκειται για το νέο σύστημα που παρουσιάστηκε στα νέα Xtrainer MY2024. Πρόκειται για ένα συνδυασμό μαγνητικού “kill-switch” και αντικλεπτικού συστήματος εξελιγμένο και πατενταρισμένο αποκλειστικά από τη Betamotor. Το νέο σύστημα αποτελείται από δύο μέρη, ένα που παραμένει σταθερά στη μοτοσυκλέτα (στο τιμόνι) και ένα μαγνητικό που δένεται με λουράκι στον καρπό του αναβάτη. Τα δύο μέρη θα πρέπει να είναι ενωμένα για να λειτουργεί ο κινητήρας ενώ σε περίπτωση αποσύνδεσης διακόπτεται αυτόματα η λειτουργία. Το σύστημα αυτό προστατεύει τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα τόσο σε περίπτωση πτώσης αφού δεν αφήνει τον κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί (όπως συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις που κολλάει το γκάζι) όσο και ενάντια στην κλοπή καθώς κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει διαφορετική κωδικοποίηση κλειδιού και δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της χωρίς το δικό της κλειδί. Έτσι για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτες Trial έχουμε αξιόλογη προστασία κατά της κλοπής.

Αλλαγές για όλα τα μοντέλα:

  • Νέες γρίλιες ψυγείου για καλύτερη ροή και περισσότερη προστασία.
  • Νέο κάλυμμα ρεζερβουάρ που αγκαλιάζει το πλαίσιο και καλύπτει καλύτερα την καλωδίωση και τον διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης του κινητήρα.
  • Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ

Επιπλέον αλλαγές για τα 2Τ 250/300:

  • Στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλα με μειωμένη απόσταση μεταξύ των αξόνων τους για βελτίωση της συμπεριφοράς.
  • Ανανεωμένος θάλαμος χρονισμού στον κύλινδρο και καύσης στην κεφαλή που παρέχουν βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές rpm διατηρώντας παράλληλα σταθερή την απόδοση του κινητήρα σε υψηλότερες στροφές.
  • Νέος χάρτης ανάφλεξης
  • Νέα προστασία στην εξάτμιση (επίσης στο 125 δίχρονο).

Η σειρά EVO θα καλύψει όλους τους αναβάτες καθώς η γκάμα είναι από τις πιο πλούσιες που μπορεί να συναντήσει κανείς στον χώρο του trial και περιλαμβάνει έξι διαφορετικά μοντέλα, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα :

EVO 80 2T Junior/Senior

EVO 125 2T

EVO 250 2T

Η ιδανική μοτοσυκλέτα για τους νέους αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του αθλήματος. Η έκδοση Junior είναι με διαφορά ότι ευκολότερο για “πρώτο μηχανάκι” ενώ η Senior είναι το ενδιάμεσο σκαλοπάτι μεταξύ των μικρών μοτοσυκλετών και του 125 με το οποίο έχει το ίδιο μέγεθος τροχών διατηρώντας τον κινητήρα των 80cc. Η μικρότερη ομολογκαρισμένη μοτοσυκλέτα της σειράς. Ελαφριά και ευέλικτη, είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για νέους αναβάτες προερχόμενους από τις παιδικές κατηγορίες και θέλουν να μπουν στον κόσμο των αγώνων. Ο δίχρονος κινητήρας αποδίδει αρκετά ώστε να ξεπεραστεί κάθε εμπόδιο με ασφάλεια ενώ παραμένει διασκεδαστικό και ευκολοδούλευτο. Για αναβάτες που ψάχνουν τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ ευελιξίας, ευκολίας ελέγχου και άφθονης ροπής αλλά με λιγότερη δύναμη από τα κορυφαία μοντέλα, αυτή είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα. Tο δίχρονο EVO 250 διαθέτει την κορυφαία απόδοση στην κατηγορία του και παράλληλα διατηρεί την ακρίβεια και την ευκολία με την οποία οδηγείται.

EVO 300 2T

EVO 300 2T SS

EVO 300 4T

Αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη γκάμα της σειράς EVO. Μια μοτοσυκλέτα για όσους λατρεύουν τους μεγάλης χωρητικότητας κινητήρες με εντυπωσιακή ροπή σε όλο το εύρος των rpm, που αποτελεί την ιδανική βάση για αγώνες κορυφαίου επιπέδου. Τόσο το πλαίσιο όσο και ο κινητήρας έχουν εξελιχθεί ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε κάθε εμπόδιο και κάθε μονοπάτι αποτελώντας την ιδανική επιλογή των έμπειρων αναβατών. Τα αρχικά SS προέρχονται από τις λέξεις “Super Smooth” ή αλλιώς “εξαιρετικό ομαλό”. Για να επιτευχθεί αυτή η ομαλότητα, έχει προστεθεί επιπλέον βάρος στο βολάν του συγκεκριμένου κινητήρα ώστε να γίνει πιο φιλική η συμπεριφορά του, στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών ενώ διατηρείται η racing αίσθηση στις υψηλές στροφές, όπως και στη στάνταρ έκδοση. Αυτό κάνει την 300 SS εξαιρετικά εύκολη και διασκεδαστική σε όλες τις συνθήκες.

Το τετράχρονο μοντέλο της σειράς EVO πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης, φιλικότητας και ευχρηστίας. Ο κινητήρας του εισάγει έναν διαφορετικό τρόπο απόδοσης που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το εκμεταλλευτεί πιο εύκολα καθώς διαθέτει άφθονη ροπή και πιο γραμμική ισχύ σε σύγκριση με τους ισχυρότερους δίχρονους κινητήρες. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA EVO MY2024

betamotor Γενικά