Nέα μοντέλα Beta RR RACING MY 2023

Έχουμε μπει για τα καλά στο φθινόπωρο και ως συνήθως αυτή είναι η εποχή για τη Beta να παρουσιάσει τη νέα σειρά RR Racing ώστε να ζεστάνει τις καρδιές των οπαδών του Enduro! Σύμφωνα με την παράδοση, η σειρά RR Racing έρχεται με όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπούν τα μοντέλα enduro του ιταλικού εργοστασίου σε μοτοσυκλέτες έτοιμες ακόμα και για τους πιο δύσκολους αγώνες.

Το νέο κύριο χαρακτηριστικό των Racing μοντέλων για το 2023 είναι η ύπαρξη νέου πίσω αμορτισέρ που πλέον προέρχεται από την Kayaba (KYB) και είναι ειδικά κατασκευασμένο από τους Ιάπωνες ειδικούς, αποκλειστικά για τη Beta. Το νέο αμορτισέρ κατασκευάζεται από κορυφαία υλικά και έχει εξελιχθεί βάσει έρευνας που πραγματοποίησαν από κοινού οι μηχανικοί της Kayaba και της Beta κάνοντας ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης στην ανάρτηση της μοτοσυκλέτας. Η σειρά Racing ολοκληρώνεται με νέα γραφικά που αναδεικνύουν το σχήμα των νέων πλαστικών του ψυγείου που παρουσιάστηκαν στο RR πριν από λίγους μήνες, και μια σειρά από εξαρτήματα απαραίτητα για αγωνιστική χρήση.

Τα αγωνιστικά γονίδια της νέας σειράς RR Racing 2023 διακρίνονται από τα εξής εξαρτήματα:

  • Αμορτισέρ Kayaba C46 RCU.
  • Πιρούνι Kayaba AOS 48mm κλειστού cartridge.
  • Quick  release άξονας μπροστινού τροχού για ταχύτερη αφαίρεση/τοποθέτηση.
  • Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών σχεδιασμένες και κατασκευασμένες από τη Beta σε διχρωμία κόκκινο και μπλε.
  • Ελαστικά Metzeler.
  • Πιο μεγάλα, ergal μαρσπιέ με ατσάλινες μύτες.
  • Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια.
  • Μπλε αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη.
  • Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων.
  • Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού.
  • Μαύρες ανοδιωμένες πλάκες πιρουνιού.
  • Κόκκινο οδηγό αλυσίδα.
  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών.

Οι αναρτήσεις:

Το κλειστού cartridge πιρούνι Kayaba AOS 48mm για το 2023 έχει δεχθεί νέες εσωτερικές ρυθμίσεις και νέα επεξεργασία των κινούμενων μερών για ελαχιστοποίηση των τριβών. Το νέο Kayaba C46 RCU Mono είναι το πρώτο αμορτισέρ της Kayaba σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά για τα δίχρονα και τετράχρονα μοντέλα RR Racing της Beta. Διαθέτει δυνατότητα εξωτερικής ρύθμισης της συμπίεσης (διαφορετική για την γρήγορη και αργή ταχύτητα) και επαναφοράς. Τα αμορτισέρ KYB θεωρούνται ως πρότυπο στους αγώνες ως προς την ικανότητά τους να απορροφούν τις ανωμαλίες του εδάφους διατηρώντας την πρόσφυση και κατά συνέπεια την απόδοση τους. Ακόμη και κάτω από ιδιαίτερα σκληρή χρήση, όπου οι υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνται από τη λειτουργία της ανάρτησης τείνουν να αλλοιώσουν τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς τους. Έτσι υπάρχει μια βελτίωση στο set-up της σειράς Racing, τόσο σε αγωνιστική χρήση (για την οποία προορίζεται) όσο και σε πιο ερασιτεχνική χρήση, όπου υπάρχει μια συνολική αύξηση στην άνεση οδήγησης.

Traction Control – 4Τ

Το ηλεκτρονικό αυτό σύστημα επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τη διαθέσιμη πρόσφυση, ειδικά στα πιο μεγάλα μοντέλα, σε όλες τις πιθανές συνθήκες. Η λειτουργία TC μπορεί να ενεργοποιηθεί ή απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή από κουμπί στον πίνακα ελέγχου στη συνήθη θέση μεταξύ του τιμονιού και ρεζερβουάρ.

Κύρια χαρακτηριστικά των δίχρονων μοντέλων της σειράς Racing:

  • Χωρίς αυτόματη μίξη λαδιού. Οι δίχρονες μοτοσυκλέτες της σειράς Racing αποτελούν το σημείο αναφοράς στο ελάχιστο βάρος και την μέγιστη ευκινησία και τροφοδοτούνται με μίξη λαδιού/βενζίνης – χαρακτηριστικό που τονίζει την καθαρόαιμη αγωνιστική φύση αυτής της έκδοσης. Για όσους το επιθυμούν υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του συστήματος αυτόματης μίξης ως έξτρα από τον κατάλογο των Factory Parts της Beta.
  • Κινητήρες RR Racing 2T 200 και 300. Διαφέρουν από τα μοντέλα RR ως εξής: ο κύλινδρος του 300 διαθέτει τροποποιημένη γεωμετρία εξάτμισης και θυρίδας μεταφοράς και διαφορετική κυλινδροκεφαλή με υψηλότερη συμπίεση αυξημένη απόδοση. Ο κινητήρας του 200 έχει επίσης διαφορετική κυλινδροκεφαλή από την τυπική έκδοση, όπως επίσης ενιαίο, πιο άκαμπτο power valve με αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος στις μεσαίες και υψηλές στροφές του κινητήρα.

Η σειρά Racing αποτελείται από 4 δίχρονα μοντέλα (125, 200, 250, 300) και 4 τετράχρονα (350, 390, 430, 480).

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ