Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Αυτό το καταλαβαίνουν καλύτερα από όλους οι επίσημοι αναβάτες της Betamotor στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, Steve Holcombe (Πρωταθλητής κατηγορίας EnduroGP) και Brad Freeman (Πρωταθλητής κατηγορίας Enduro3). Οι αδιαμφισβήτητοι ηγέτες της περσινής χρονιάς δουλεύουν ήδη σκληρά για τη νέα σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Το ίδιο κάνει και ο Jonny Walker που επέλεξε τις μοτοσυκλέτες της Beta για να ανεβάσει την απόδοσή του στο extreme enduro και το νέο πρωτάθλημα του 2021. Αυτή την ακόρεστη δίψα για βελτίωση των ανθρώπων της Beta, την αναγνωρίζουν οι φίλοι της μάρκας που έχουν κάνει τα μοντέλα enduro της σειράς RR, μερικά από τα πιο δημοφιλή στην κατηγορία τους.
Ωθούμενη από την εμπιστοσύνη των φίλων της, η Beta εισήγαγε σημαντικά νέα χαρακτηριστικά και αναβαθμίσεις για τα μοντέλα του 2022, ανεβάζοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα. Οι αλλαγές που παρουσιάζονται στα τετράχρονα μοντέλα της μάρκας και -ακόμη περισσότερα- στα δίχρονα μοντέλα, είναι σημαντικές, τόσο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης όσο και για την ανάρτηση και το πλαίσιο, ενώ τα νέα γραφικά δίνουν σε ολόκληρη τη γκάμα μια νέα αγωνιστική εμφάνιση. Ο στόχος των μηχανικών της Φλωρεντίας για τη σειρά MY 2022 RR ήταν να βελτιώσουν τα νέα μοντέλα χωρίς να αλλάξουν τον μοναδικό χαρακτήρα τους, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου.
Ακολουθώντας την παράδοση της Beta, η σειρά RR για το 2022 περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα χωρίς καμία εξαίρεση. Πρόκειται για οχτώ άκρως εξελιγμένες μοτοσυκλέτες που χάρη στη συνεχή εργασία των μηχανικών διατηρούν τον μοναδικό συνδυασμό υψηλής απόδοσης και φιλικότητας προς κάθε χρήστη όπως καμία άλλη μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να προσφέρει.
Τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου:
2-STROKE | |||
125cc | 200cc | 250cc | 300cc |
Το μικρότερο μοντέλο της σειράς RR, είναι το ελαφρύτερο και το ευκολότερο στο χειρισμό. Διακρίνεται για το αγωνιστικό του στυλ και είναι άνετο τόσο για νέους αναβάτες που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες, όσο και για πιο έμπειρους που θέλουν πιο διασκεδαστική μοτοσυκλέτα. | Τα χαρακτηριστικά του πλαισίου και ο κινητήρας βασίζονται στο μικρότερο μοντέλο εξασφαλίζοντας μικρό βάρος και εύκολο χειρισμό με περισσότερη ροπή και ιπποδύναμη. Ο ψεκασμός λαδιού και η μίζα το καθιστούν ιδανικό για του χομπίστες. | Ιδανικό για όσους ψάχνουν μια ήπια δίχρονη μοτοσυκλέτα με ελαφρώς μικρότερη απόδοση σε σχέση με το απόλυτο 300 αλλά και με πιο εύκολο χειρισμό. | Για αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν έναν μεγάλο κινητήρα με εντυπωσιακά αποθέματα ροπής σε κάθε ταχύτητα. Ιδανικό για όσους λατρεύουν την οδήγηση με “μία -ή και δύο- πάνω” (χαμηλές rpm). |
4-STROKE | |||
350cc | 390cc | 430cc | 480cc |
Η ευκολότερη σε χειρισμό μοτοσυκλέτα στη σειρά των τετράχρονων μοντέλων. Προσφέρει απόλυτα γραμμική απόδοση και είναι ιδανική για όσους θέλουν οδήγηση με υψηλές στροφές στον κινητήρα. | Ιδανικός συνδυασμός ευκολίας οδήγησης με απόδοση κινητήρα και εξαιρετική πρόσφυση σε όλα τα τερέν. | Διαθέτει κινητήρα υψηλής απόδοσης και πλούσιας ροπής που ταιριάζει σε όσους οδηγούν συχνά με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο. | Η ιδανική μοτοσυκλέτα για ανοιχτές και γρήγορες διαδρομές. Τα χαρακτηριστικά του μοιάζουν με του 430 αλλά με ακόμη περισσότερη ροπή και δύναμη που ταιριάζει σε πιο μεγαλόσωμούς και καλής φυσικής κατάστασης αναβάτες. |
Οι σημαντικότερες αλλαγές για τα μοντέλα MY 2022 RR:
Όλα τα μοντέλα:
Αναρτήσεις: Το πίσω αμορτισέρ απέκτησε νέα settings για την απόσβεση συμπίεσης και ξεχωριστές ρυθμίσεις για τη γρήγορη και αργή συμπίεση που κάνουν ευκολότερη και ταχύτερη τη ρύθμιση του. Νέα settings έχει και το πιρούνι με έμφαση στην κατευθυντικότητα και τη χρήση σε συνθήκες extreme enduro. Νέα είναι και τα καλάμια του πιρουνιού, με ανοδίωση για μεγαλύτερη σκληρότητα, περισσότερη αντοχή στο χρόνο και μειωμένη τριβή.
Γραφικά: όλα τα μοντέλα διαθέτουν το νέο κόκκινο χρώμα που συνδυάζεται με νέα γραφικά
RR 300 2-stroke
Κινητήρας: έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, διαθέτει ολοκαίνουργιο κύλινδρο μεγαλύτερης διαμέτρου, νέο έμβολο και νέο power valve.
Στροφαλοφόρος άξονας: νέος μεγαλύτερος στροφαλοφόρος άξονας, για μικρότερη διαδρομή εμβόλου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Κυλινδροκεφαλή: έχει επανασχεδιαστεί και πλέον φιλοξενεί μπουζί ιριδίου.
Σιγαστήρας: ο σιγαστήρας μικρότερης διαμέτρου βελτιώνει τις επιδόσεις στις υψηλές στροφές και κάνει πιο εύκολη τη διαχείριση του κινητήρα σε ολόκληρο το φάσμα απόδοσης.
Συμπλέκτης: με ελάσματα για ομαλότερη και ταυτόχρονα πιο μαλακή λειτουργία, καλύτερη εμπλοκή και αυξημένη ικανότητα μετάδοσης της ροπής. Παράλληλα υπάρχουν τρία διαφορετικά σετ ελασμάτων ώστε να μπορεί ο κάθε αναβάτης να προσαρμόσει εύκολα τη λειτουργία του συμπλέκτη στα μέτρα του.
RR 250 2-stroke
Συμπλέκτης: με ελάσματα: μειώνουν την απαιτούμενη δύναμη στη μανέτα, προσφέρουν ελαφρύτερη αίσθηση και δίνουν πιο προοδευτική λειτουργία στο συμπλέκτη. Παράλληλα υπάρχουν τρία διαφορετικά σετ ελασμάτων ώστε να μπορεί ο κάθε αναβάτης να προσαρμόσει εύκολα τη λειτουργία του συμπλέκτη στα μέτρα του.
RR 125 2-stroke:
Κεφαλή και power valve: επανασχεδιασμένα για μεγιστοποίηση της ροπής στις μεσαίες-υψηλές rpm όπου ο κινητήρας αποδίδει τα μέγιστα.
RR 4-stroke
Ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU): νέα και πιο εξελιγμένη για να προσφέρει καλύτερη διαχείριση χαρτών «στεγνού / βρεγμένου» και καλύτερη εκμετάλλευση του φρένου του κινητήρα. Το κουμπί επιλογής χάρτη βρίσκεται μεταξύ του ρεζερβουάρ καυσίμου και του πλαισίου όπου είναι εύκολα προσβάσιμο, αλλά προστατεύεται από τυχαία χτυπήματα που θα μπορούσαν να αλλάξουν κατά λάθος την επιλεγμένη ρύθμιση ή και να σπάσουν το ίδιο το κουμπί.
Μετάδοση: ελαφρύτερη πρωτεύουσα για όλα τα τετράχρονα. Στο κιβώτιό τους πλέον υπάρχουν ελάσματα για την ομαλότερη και ταυτόχρονα πιο μαλακή λειτουργία του συμπλέκτη.
Τα νέα μοντέλα Beta RR MY 2022 θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα στο τέλος του Ιουνίου.