Αυξάνονται συνεχώς οι αναβάτες που εμπιστεύονται τις μοτοσυκλέτες της Beta προκειμένου να λάβουν μέρος σε πολυήμερους αγώνες Rally ανά την υφήλιο. Όλο και πιο συχνά βλέπουμε τις αξιόπιστες μοτοσυκλέτες του ιταλικού εργοστασίου να κάνουν την εμφάνισή τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων διαφορετικών αγώνων και το κυριότερο: έχοντας επιλεχθεί από ιδιώτες αναβάτες.
Ξεκινώντας από την Ελλάδα και το Olympia Rally (24-29 Απριλίου), είδαμε τον Maximillian Schek να κερδίζει την Class 4 στη σέλα ενός Beta RR 480 παίρνοντας παράλληλα και την τρίτη θέση στη Γενική. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του Γερμανού Πρωταθλητή Enduro σε αγώνα Rally, ο οποίος κέρδισε 2 από τις έξι μέρες του αγώνα.
Την ίδια εβδομάδα, πραγματοποιήθηκε ο τρίτος και ο τέταρτος γύρος του Ιταλικού Πρωταθλήματος Rally στη Gioia dei Marsi με περισσότερες από 200 συμμετοχές. Εκεί τη δεύτερη θέση πήρε ο Andrea Gava με Beta RR 390 ενώ η Beta Dirt Racing Team (γνωστή από το support της στους αγώνες ISDE) συμμετείχε με 10 αναβάτες που πρωταγωνίστησαν σε όλες τις κατηγορίες. Παράλληλα η Beta Dirt Racing Team σε συνεργασία με την ιταλική ομοσπονδία τρέχουν το πρόγραμμα IMF Lady Beta project δίνοντας σε κάθε αγώνα την ευκαιρία σε μία γυναίκα από τον χώρο των αγώνων να δοκιμάσει την εμπειρία σε έναν αγώνα Rally και αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Domitilla Quadrelli που αγωνίστηκε στη σέλα μιας Beta RR 200.
Αρκετά χιλιόμετρα πιο ανατολικά, στη Σαουδική Αραβία, ο Martin Chalmers (Beta RR 430) ξεκίνησε εντυπωσιακά το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM BAJAS παίρνοντας τη δεύτερη θέση στο Hail International Rally ενώ λίγο αργότερα ο Luca Passone έφερε στον τερματισμό ένα ακόμα Beta στον δεύτερο γύρο, στο Qatar. Στη συνέχεια, είδαμε ένα ακόμα Beta, αυτή τη φορά στο Morocco Desert Challenge με τον Alex Manley να φτάνει στον τερματισμό.
Επιστρέφοντας και πάλι στην Ελλάδα, αυτή τη φορά για το Hellas Rally (22-28 Μαΐου 2023), βλέπουμε στη λίστα συμμετοχών 15 αναβάτες από πέντε διαφορετικές χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) να έχουν επιλέξει μοτοσυκλέτες Beta, από δίχρονα 125 μέχρι 480cc.
Τι χρειάζεται ένα Beta για να γίνει Rally Bike
Οι αγώνες Rally βασίζονται στην πλοήγηση με road book οπότε το πρώτο πράγμα που θα χρειαστείτε είναι η αντίστοιχη βάση road book (road book holder) και τα απαραίτητα χειριστήρια. Θα χρειαστείτε επίσης μετρητή απόστασης ακριβείας με δυνατότητα αυξομείωσης των ενδείξεων (διορθώσεις σε περίπτωση λάθους). ρεζερβουάρ αυξημένης χωρητικότητας ενώ ανάλογα με τον αγώνα που σας ενδιαφέρει μπορείτε να προχωρήσετε σε επιπλέον αναβαθμίσεις (σέλα, προστασία από τον αέρα, φώτα, παροχές ρεύματοςσ κλπ). Στη Beta Hellas βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία με κορυφαίους προμηθευτές τέτοιων εξαρτημάτων όπως η Boano Parts, η Aurora Rally, η Dirt Racing κ.α. και σε κάθε περίπτωση θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε ώστε να “στήσετε” την αγαπημένη σας Beta για διαδρομές και αγώνες Rally.