Νέα μοντέλα RR Racing MY 2022

Ακολουθώντας την παράδοση της Betamotor, οι μοτοσυκλέτες της σειράς RR Racing έρχονται με έξτρα εξοπλισμό που τις μεταμορφώνει σε ready to race πολεμικές μηχανές· για τις πιο δύσκολες καταστάσεις και τους πιο σκληρούς αγώνες.  Για τα μοντέλα MY 2022 οι μηχανικοί στη Φλωρεντία έχουν δουλέψει για να αναβαθμίσουν τη λειτουργία των αναρτήσεων, να βελτιώσουν την απόδοση του κινητήρα και να εξασφαλίσουν τη βέλτιση μεταφορά της στο έδαφος. Φυσικά πρόσθεσαν εξοπλισμό που αυξάνει τη λειτουργικότητα της μοτοσυκλέτας μειώνοντας παράλληλα το βάρος και αυξάνοντας την προστασία σε καίρια σημεία όπως το πλαίσιο και ο κινητήρας.

Κινητήρας

Σε αντίθεση με μοτοσυκλέτες Racing προηγούμενων ετών, φέτος η Beta πραγματοποίησε αλλαγές βελτίωσης της απόδοσης σε δύο δίχρονα μοντέλα, το RR 300 και το RR 200.

RR 300 Racing: Κύλινδρος με επανασχεδιασμένες θυρίδες (εισαγωγής και εξαγωγής), νέα κεφαλή και νέο σετάρισμα στο power valve. Η νέα κεφαλή αυξάνει τη συμπίεση και σε συνδυασμό με τη νέα ρύθμιση του power valve και τη νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής, έχει βελτιωθεί η απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα.

RR 200 Racing: Νέα κυλινδροκεφαλή που πλέον διαθέτει μία -αντί δύο- μονάδα power valve, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης στις μεσαίες και υψηλές rpm.

 Χωρίς αυτόματη μίξη λαδιού: Με στόχο τη διατήρηση του βάρους όσο πιο χαμηλά γίνεται και της ευελιξίας στο υψηλότερο επίπεδο, η σειρά Racing δε διαθέτει το σύστημα αυτόματης μίξης λαδιού/βενζίνης που συναντάμε στη σειρά RR. Ωστόσο, μέσω έξτρα εξοπλισμού, δίνεται η δυνατότητα προσθήκης αυτής τη λειτουργίας για τους αναβάτες που θέλουν πιο ξένοιαστους ανεφοδιασμούς βενζίνης.

 Traction control στα Racing 4Τ

Η πιο σημαντική προσθήκη στην τετράχρονη γκάμα, είναι η εισαγωγή του traction control που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα RR της Beta. Χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας, το ηλεκτρονικό αυτό σύστημα επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τη διαθέσιμη πρόσφυση, ειδικά στα πιο μεγάλα μοντέλα, σε όλες τις πιθανές συνθήκες. Η λειτουργία TC μπορεί να ενεργοποιηθεί ή απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή από ένα νέο κουμπί,  στον πίνακα ελέγχου στη συνήθη θέση μεταξύ του τιμονιού και ρεζερβουάρ. Καθώς τόσο η λειτουργία TC όσο και η λειτουργία επιλογής χάρτη κινητήρα ελέγχονται από αυτόν τον πίνακα, έχει τώρα δύο κουμπιά ελέγχου και δύο ξεχωριστές λυχνίες LED για τις δύο λειτουργίες.

Αναρτήσεις

48 mm Kayaba AOS κλειστού cartridge: Σε συνεργασία με την KYB, η Beta έχει εξελίξει ένα πιρούνι που αποτελεί σημείο αναφοράς στον χώρο του Enduro. Για το 2022 δέχθηκε βελτιώσεις με σκοπό τη μείωση των κραδασμών που φτάνουν στα χέρια του αναβάτη και συνεπώς τη βελτίωση της άνεσης κατά την οδήγηση.

Έξτρα εξοπλισμός Racing MY2022

 Άξονας γρήγορης αφαίρεσης μπροστινού τροχού (quick release): διευκολύνει την αφαίρεση του μπροστινού τροχού και σώζει πολύτιμο χρόνο στην αλλαγή ελαστικού κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

  • Χούφτες Vertigo: σταθερή και ανθεκτική προστασία για τα χέρια με εντυπωσιακό σχεδιασμό και εμποτισμένα γραφικά
  • Metzeler Six Days: ελαστικά για σίγουρη οδήγηση εκτός δρόμου. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι αυτά που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι αναβάτες –παγκοσμίως- σε αγώνες Enduro
  • Μαύρα ergal μαρπσιέ: στιβαρά και ελαφριά, με πλατιά βάση για τη μπότα του αναβάτη και ατσάλινα πιράκια για άριστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες και μεγάλη διάρκεια ζωής.
  • Πίσω γρανάζι: με αλουμινένιο εσωτερικό και ατσάλινο εξωτερικό τμήμα συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο το μικρό βάρος και την ανθεκτικότητα.
  • Κόκκινοι ergal ρεγουλατόροι αλυσίδας.
  • Αγωνιστική σέλα με τσέπη για κάρτα χρόνων ή άλλα έγγραφα.
  • Μαύρα ανοδιωμένα λεβιέ ταχυτήτων και πεντάλ φρένου.
  • Κόκκινες ανοδιωμένες τάπες για το λάδι κινητήρα, του κιβωτίου και το φίλτρο λαδιού.
  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα για τα στεφάνια των τροχών.