Νέα ολοκαίνουργια Beta RR 50 Enduro και Motard 2021

Η αγαπημένη σειρά των μοτοσυκλετών 50cc επέστρεψε με ριζικές αλλαγές σε πλαίσιο, κινητήρα και σχεδίαση. Τα νέα RR 50 του 2021 θα είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις Enduro και Motard, έρχονται με προδιαγραφές Euro 5 και σχεδίαση που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της BETA, τα γνωστά RR που έχουν συγκεντρώσει δώδεκα παγκόσμια πρωταθλήματα με αναβάτες τους Steve Holcombe και Brad Freeman. Ένας μοναδικός συνδυασμός αγωνιστικού στυλ και αγνής διασκέδασης που θα κάνει τους έφηβους να ονειρεύονται και πάλι.

Η αγορά των 50cc
Χάρη στις νέες τάσεις και στις νέες συνήθειες μετακίνησης, η ατομική οδήγηση προτιμάται και πάλι από τους νέους και η αγορά των 50cc αναπτύσσεται και πάλι σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η Beta πίστευε πάντα πως η κατηγορία των 50cc είναι το σημαντικό σημείο εκκίνησης για τους μελλοντικούς αναβάτες, είχε επενδύσει σε αυτό το τμήμα και τώρα παρουσιάζει τις –νέας γενιάς- μοτοσυκλέτες της.

Έξι εκδόσεις- 11 συνδυασμοί
Τόσο η έκδοση Enduro όσο και η έκδοση Motard παράγονται σε τρεις εκδόσεις η καθεμία: την RR (standard), τη Sport και τη Racing, με διαφορές στον περιφερειακό εξοπλισμό και την τιμή. Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την RR Enduro Racing, θα είναι διαθέσιμες σε δύο διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
-Δίχρονος κινητήρας, έξι σχέσεις, υγρόψυξη, αυτόματη μίξη λαδιού (εκτός του RR 50 Racing).
-Νέος επιλογέας κιβωτίου με νέα ενισχυμένη φουρκέτα για πιο ακριβή λειτουργία.
-Νέο σύστημα συλλογής των αναθυμιάσεων της βενζίνης (προδιαγραφές Euro 5)
-Νέο φιλτροκούτι με quick-release για ευκολότερη συντήρηση και νέα σχεδίαση για μειωμένο θόρυβο.

Πλαίσιο
– Νέο πλαίσιο με βελτιωμένη γεωμετρία για καλύτερο κράτημα και περισσότερη ευελιξία.
– Νέα πλαστικά και νέα εντυπωσιακή σχεδίαση εμπνευσμένη από τις μεγαλύτερες Beta RR.
-Νέα αυτοκόλλητα.
– Συνθετικό υποπλαίσιο που φιλοξενεί τα ηλεκτρικά εξαρτήματα και το φιλτροκούτι.
– Μακρύτερο ψαλίδι για βελτιωμένη σταθερότητα και περισσότερη πρόσφυση.
– Νέα setting στα αμορτισέρ.
– Νέα εξάτμιση.
-Νέο LED πίσω φωτιστικό σώμα.
-Φρένα διαμέτρου 260mm – 220mm (μπροστά – πίσω).
-Νέο ρεζερβουάρ 6,5 λίτρων.
-Νέα χυτά μαρσπιέ.

RR 50 Enduro SPORT (διαφορές με τη standard έκδοση)
– Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο).
−Αλουμινένιο ψαλίδι.
– Προοδευτική πίσω ανάρτηση.
– Πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 40mm.
– Αλουμινένια στεφάνια και ακτίνες τροχών.
– Κόκκινο πλαίσιο.

RR 50 Enduro RACING (διαφορές με τη standard έκδοση)
– Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο).
– Αλουμινένιο ψαλίδι
– Ανεστραμένο (Upside-down) ρυθμιζόμενο πιρούνι διαμέτρου 41mm.
-Κωνικό τιμόνι μεταβλητής διατομής χωρίς μπαράκι.
– Κόκκινο ανοδιωμένο αλουμινένιο τελικό εξάτμισης.
– Προοδευτική πίσω ανάρτηση.
– Αμορτισέρ με δοχείο αζώτου και ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς και προφόρτισης.
– Χωρίς αντικραδασμικό άξονα για μειωμένη αδράνεια κινητήρα.
-Διπλό ψυγείο.
– Αλουμινένια στεφάνια (μαύρα) και ακτίνες τροχών.
– Κόκκινο πλαίσιο.
– Χωρίς αυτόματη μίξη λαδιού.
-Διάφανο ρεζερβουάρ.
– Μαύρο αλουμινένιο πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων.
-Αλουμινένιο γρανάζι.
-Grip με λογότυπο Beta.
-Ελαστικά Metzeler Six Days

RR 50 Motard SPORT (διαφορές με τη standard έκδοση)
– Πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 40mm.
– Κόκκινο πλαίσιο.
– Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο).
-Αλουμινένιο γρανάζι.

RR 50 Motard TRACK (διαφορές με τη standard έκδοση)
– Ανεστραμένο (Upside-down) ρυθμιζόμενο πιρούνι διαμέτρου 41mm.
-Κωνικό τιμόνι μεταβλητής διατομής χωρίς μπαράκι.
– Κόκκινο ανοδιωμένο αλουμινένιο τελικό εξάτμισης.
– Αλουμινένια στεφάνια και ακτίνες τροχών.
– Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο).
– Μαύρο αλουμινένιο πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων.
– Κόκκινο πλαίσιο.

Δες τα μοντέλα αναλατυκά:

Enduro RR 2T 50

Enduro RR 2T 50 SPORT

ENDURO RR 2T 50 RACING

RR MOTARD 2T 50

RR MOTARD 2T 50 SPORT

RR MOTARD 2T 50 TRACK